Tråd lukket.

  • Hej. jeg ved ikke lige hvordan jeg skulle skrive det.
    Men jeg havde købt et lærred til min projektor ved en netbutik,
    Men der var noget galt med det. Så kørte det til kolding den 20/11,
    Og har stadig ikke fået mine penge. Svar fra butikken er hele tiden at de venter på svar fra deres distributør før de kan kreditere det. Og de sidste 3 dage har jeg ikke fået svar tilbage på mine mails.


    Så hvor lang tid kan de tillade sig at være om det, Jeg vil jo gerne have bestilt et nyt lærred, men tør jo ikke rigtigt hvis de siger jeg ikke får mine penge, og jeg så står med 2 stk.


    Jeg er ved at være temmelig træt af at vente, Kan jo ikke bruge min projektor til en skid.


    Så håber der er en som ved om de godt kan tillade sig at trække tiden sådan ud.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

    Rettet en gang, sidst af Susperia ().

  • Hvis du har ventet siden d. 20/11 er det i hvert fald for længe. Der er i gennemsnit gået en uges tid når jeg har krævet penge retur, hvilket jeg synes er ganske rimelig behandlingstid. Butikken skal jo også lige have en chance for at sortere og teste tilbagekomne varer, men nu snart 3 uger virker urimeligt og så lang behandlingstid bør ikke finde sted, heller ikke i den travle tid op til jul.


    Har du prøvet at ringe til butikken og få noget telefonisk kontakt? Hvad skriver butikken selv på deres hjemmeside omkring returnering af varer? Som regelt skriver butikker hvor længe der går før du kan forvente dine penge tilbagebetalt.

  • Ved ikke om de læste med her, Men har lige fået en besked med at de sætter mine penge ind idag.
    Så lukker her,
    Tak for svaret Brition

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

    Rettet en gang, sidst af Susperia ().