God til TYSK..??

  • Nogen der kan oversætte følgende :


    Leider konnten wir bei der standardmässig durchgefürten Überprüfung der Rechnungs- bzw. Lieferanshrift auf Richtigkeit und Vollständigkeit die von Ihnen angegebenen Adressen im elektronischen Telefonbuch nicht finden.


    Damit wir Ihren Auftrag schnellmöglich ausführen können, möchten wir Sie bitten, uns Ihre Rechnungs- und Ihre Lieferadresse per E-Mail zu bestätigen.



    Jeg får det selv til følgende :


    Desværre kan vi ikke ved en standard søgning i den elektroniske telefonbog, bekræftige Deres regnings og leverings adresse.


    For at vi hurtigst muligt kan ekspedere Deres ordre, beder vi Dem om at bekræftige Regnings og leverings adresse pr. E-Mail...



    ER DET KORREKT....(i store træk altså)

  • Hvad niveua / trin er det der?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Hvad niveua / trin er det der?




    øøøøøøøøh - hvad mener du - det er sendt til mig på mail - efter jeg har bestilt nye sutter til bilen........ 8)

  • omg hvor jeg stener :) :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben
    hehe, der skulle du rigtigt vise dig hva wizzard? en anden gang kan du bare gå ind på http://www.altavista.com eller http://www.freetranslation.com og oversætte det til engelsk eller hvad du syns vil gøre det lettere... ;)



    Hvad vrøvler du om - jeg skal sgu ikke vise mig en skid - jeg skulle bare lige sikre mig at jeg havde forstået en tilsendt mail korrekt - og de der oversætnings ting de er sgu for upræcise til at man kan bruge dem til en skid - desuden er der jo nogle at tweak's brugere som kan yde kvalificeret hjælp såååååååå

  • Quote

    Originally posted by WizZarD
    Nogen der kan oversætte følgende :
    ER DET KORREKT....(i store træk altså)


    I store træk korrekt oversat. Meningen er da til at forstå ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    I store træk korrekt oversat. Meningen er da til at forstå ;)





    Nååå ja - der var jo noget med at du er tysk-haj....


    Regnede også med at jeg fik det nogenlunde rigtigt..



    Btw : Til de af jer som har en penge slugende firhjulet satan.
    Her finder du billige dæk : http://www.daekonline.dk - det er derfra min tyske mail stammer.... ;);)


  • der ser rigtigt ud, er ikke specielt god til tysk, men det ser nogenlunde rigtigt ud...

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Quote

    Originally posted by WizZarD



    Hvad vrøvler du om - jeg skal sgu ikke vise mig en skid - jeg skulle bare lige sikre mig at jeg havde forstået en tilsendt mail korrekt - og de der oversætnings ting de er sgu for upræcise til at man kan bruge dem til en skid - desuden er der jo nogle at tweak's brugere som kan yde kvalificeret hjælp såååååååå


    aarh vil du holde op, jeg har da også lige hjulpet dig, og desuden var det jo bare gas... :));)


    COM'ON WIZZARD DET SKAL DER OGSÅ VÆRE PLADS TIL :D

  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben


    aarh vil du holde op, jeg har da også lige hjulpet dig, og desuden var det jo bare gas... :));)


    COM'ON WIZZARD DET SKAL DER OGSÅ VÆRE PLADS TIL :D


    Et lille hint til dig og dine "jokes" :]


    Skriv det så det fremgår som en joke - jeg vil væde med at ikke en eneste som læste din lille "joke" så den som en joke! :rolleyes:



    EKS:


    hehe, der skulle du rigtigt vise dig hva wizzard?...............................................just kiddn :))


    Ved ikke om du kender dem men prøv http://www.altavista.com eller http://www.freetranslation.com og oversætte det til engelsk (hvis man finder det lettere at forstå)...


    EKS slut.



    Selvom det nu er omskrevet til en joke kan jeg stadig ikke se det sjove i den, men hva faen det er jo ikke mig der har en mærkli humor :]


    anyways håber du fatter min point! :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by Mercie.dk
    lam form for humor ;)


    True :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Recon_99
    Man kan også bruge google til at oversætte




    OK - det har jeg så ikke lige prøvet - men jeg prøvede for sjov lige de to der blev nævnt - og endte med en gang volapyk på blandet engelsk/tysk - hvor alle de ord som jeg var lidt i tvivl om - STADIG var på tysk - sååååååååååååååååååå.


    Men har også fået bekræftet at jeg havde fanget den overordnede mening med mail - så jeg har svaret - og skrevet min regnings/leverings adresse - en gang mere - :] :] :] - tyskere og deres "Ordnung muss sein"..... 8)