edbpriser.dk - ka ikk tryk på knapper og links

  • Har pludselig fået problemer med edbpriser.dk på både bærbar og stationær. Jeg kan simpelthen ikk klik på links og knapper :S Nogle virker, andre gør ikke....og sådan skifter det random.


    Bruger FF som jeg altid har gjort, IE Tab virker heller ikke....


    Nogen der har samme problem?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Ja ok, så det ikk mig der er sindsyg....


    IEtab virker heller ikk for mig, tror jeg...gjorde det vist ikk igår


    Bruger desuden ad-block til at fjerne reklamer fra deres side, men det hjælper intet at slå fra...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon
    Virkede heller ikke for mig igår, men nu er deres side også nede kan jeg se.


    ja det er den sku ....ka vær de ved at rette fejl

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg har en teori om at det hænger sammen med deres julekonkurrence.


    De har sådan en nisse som løber henover skærmen nogen gange, og så skal man hurtigt klikke på den. Tror det er dem, som ligger i vejen for knapperne.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HAM
    Jeg har en teori om at det hænger sammen med deres julekonkurrence.


    De har sådan en nisse som løber henover skærmen nogen gange, og så skal man hurtigt klikke på den. Tror det er dem, som ligger i vejen for knapperne.


    Ja mig og en ven blev også enig om at det hang sammen med konkurrencen.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2