Råd om Karrierevalg ?

  • Hej


    Så kom tiden hvor jeg synes arbejdet blev lidt for sygt og hvor jeg seriøst trænger til noget nyt.
    Jeg arbejder som supporter på en internetbank og sidder yderligere med noget aktie og obligationshandel.
    Nu har jeg fået benene indenfor i et firma i Italien som skal bruge en konsulent til at sælge deres solbriller i Scandinavien. Det drejer sig om 3 mærker af italiensk design (ala D&G osv)
    Jeg skulle så oprette mt eget firma heroppe og sørge for at få forskellige forretninger såsom Synoptik, Thiele osv med på ideen. Økonomimæssigt ville en aftale med en af de 2 firmaer give mig omkring 30.000 euro
    (Mit indskud i den her plan er 7000 kr, som skal bruges på at få nogle briller hjem, jeg kan vise frem, så det er økonomisk ikke det store tab det kan give.) Jeg ville så ene mand få eneret på de mærker i Danmark, Sverige, Norge og Finland.


    Problemet er at jeg røvkeder mig når jeg igen og igen skal fortælle lamme kunder hvad en start-knap er :evil:
    Jeg er jo (indtil 10.11) kun 24 så jeg ser det lidt som at tage en chance og springe ud i det .


    Btw => Det ene mærke er forresten Michael Schumacher som åbentbart nu har lavet en solbrille-serie. Det navn burde vel næsten sælge sig selv, når jeg er den eneste der kan forhandle det heroppe ?


    Har virkelig brug for råd, da det nok kunne forandre en del i mit liv og måske give nogle flere penge end mit noobie-it-job desværre giver :(


  • Noget af en smøre:-)


    Tja, når man nu engang står i din situation, står man ved den berømte krydsvej.
    Personligt ville jeg lave en del research inden jeg begiver mig ud i så ustabilt et markede.