PayPal-registrerings problemer

  • Hey!


    Tænkte på om nogen kunne hjælpe mig med at finde problemet i at jeg ikke kan få lov at oprette en PayPal account?


    De fortæller mig at mit 'Home Telephone' ikke har det rigtige format, og ahr prøvet alt, synes jeg.. alle former for DK's landkode, til ingenting før nummer og bindestreger og mellemrum, men intet vil de acceptere!


    Når jeg så prøver på at få hjælp ksla jeg være logget ind - og det kan jeg ikke rigtig efter som jeg ikke har en account derinde endnu, og prøver jeg at få hjælp uden at være lukket ind får jeg at vide at den del af hjemmesiden faktisk ikke eksisterer! :(


    Nogen der evt. har prøvet der her før? Håber i så fald nogle kan hjælpe:)...

  • Kan ikke lige hjælpe dig, men kan advare dig om at paypal har en dårlig vane med at delvist lukke min konto ned når "større" beløb bliver rykket rundt. De bliver ved med at tro jeg er en forretning og at jeg skal være momsregistreret osv. Det kører rundt for dem, så lige nu har jeg 4000 kr. fastlåst hos dem.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe