Vineo - Hvad Siger I Til Ideen

  • wauw. noget til at holde vin med :crazyeyes:

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Hjemmesiden mv. er i hvertfald lavet på min tidligere arbejdsplads.


    Ideen er vel sådan set også ganske fin, men sådan en old-fashioned trækasse er nu flottede, hvis du spørger mig.

  • Det ligner jo noget der er lavet til udviklingshæmmede :ph34r:

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Kan ikke lide plasticdelen... det virker meget discount at det er i plastic... Synes at en vin skal gives i en trækasse hvis det er en gaveæske eller i en kurv med andre ting og sager....


    Kunne bedre se ideen til transport af vin, ikke som gaveidé hvis man for eksempel har købt et par flasker vin så er der smart nok man kan samle dem sådan og så slæbe dem ind fra bilen, hvis man ikke lige har smidt det i de der papkartoner man kan få... så tror bare der skal satses på et andet formål til "Vineo" fordi plasticen får vinen til at virke meget discountagtig...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WebT
    Synes generelt også bare designet ligger langt fra det jeg personligt forbinder med vin....
    en god middag og hygge med kæresten fx...


    ligeledes mener jeg også en god gammel trækasse er sagen til vin, der er noget rustik over sådan en kasse som jeg igen forbinder med vin..


    Alt i alt: stemt dårlig ide


    Åh ja en gammel trækasse med hø, det ved man sgu hvad er :crazyeyes:
    Jeg er egentlig lidt ligeglad. Den der plastdims er sgu ikke noget jeg ville gemme på i ret lang tid hvis jeg fik vin i en.

  • Hvis fik vin som var opbevaret i det stykke plastik ville det da hurtig ryge ud.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Izaka
    Ligner noget man kan købe i Netto for en små 20 dask. :))


    Du kan købe de pap æsker til vin for 20kr. i rema 1000... Så tror de koster nu lidt mere :))

  • Flot billede (no wonder).


    Overflødig og ligegyldig idé.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Der er sikkert nogen der kan lide det fordi det er anderledes og ikke rigtig ligner noget vi har set før, men jeg umiddelbart ikke overdrevet imponeret.


    Udover, at plastik for mig ikke er løsningen når vin skal "pakkes ind", så er der også hele spørgsmålet omkring genbrug m.v. da man ikke kan være sikker på, at folk vælger at genbruge produktet, og om de skiller sig korrekt af med det når det ikke længere skal bruges. Der er det trods alt noget nemmere at skille sig af med pap og træ.

  • Syntes ikke det ser ret pænt ud.


    Hvis det blev lavet i noget aluminium kunne man begynde og snakke om at det var en god idé til at give sammen med et par flasker vin i en gave...