Paypal problemer

  • Hey Tweakers.


    Jeg har et problem med Paypal.


    Når jeg prøver at overføre penge til en anden Paypal konto så får jeg beskeden "This payment cannot be "this payment cannot be funded with a credit card at this time". Hvorfor siger den det? Jeg har jo LIGEE sent penge til samme konto en gang, (valgte forkert valuta, derfor skal jeg sende igen...).


    Tak for hjælpen :-) :cheers:

  • Kan det ikke have noget at gøre med at man kun kan overføre til den konto en gang hver dag lidt ligesom at man ikke kan have et hvis antal penge i en hæve automat og man så skal vente til den næste dag med at hæve igen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Kan det ikke have noget at gøre med at man kun kan overføre til den konto en gang hver dag lidt ligesom at man ikke kan have et hvis antal penge i en hæve automat og man så skal vente til den næste dag med at hæve igen


    Ahh det var da nedern hvis det er tilfældet. :-( Men tak :-)

  • Har du verificeret dit kort hos paypal? Hvis ikke er der et loft for hvor meget det kan bruges til (mener at det er omkring $500).


    /ask

  • Ok Tweakers,


    Fik snakket med Paypal support.


    Problemet er at min Paypal konto er så ny, derfor så har systemet en eller anden form for forbehold overfor mig.


    Jeg kan ikke sende store beløb med det samme, så må sende beløbet over flere omgange i små bidder, over flere dage...

  • ah ja, kan jeg godt huske der stod noget om da jeg lavede min konto.


    Hva synes du ellers om paypal generelt? :) Jeg sys sku det helt kanon.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    ah ja, kan jeg godt huske der stod noget om da jeg lavede min konto.


    Hva synes du ellers om paypal generelt? :) Jeg sys sku det helt kanon.


    Det er da udmærket ;-) Dejligt nemt, dog meget irriterende med den der startbegrænsning. :cheers: