D3

  • Hey, har der været nogle tweakere til D3 i år? Hvilke(n) dag(e) var du der? Hvad syntes du om det? Skete der noget specielt? :D


    Jeg var der om lørdagen, og prøvede diverse spil, tilmeldte mig nogle konkurrencer, hyggede mig bare hele dagen derine :) Bortset fra da der skulle gives en PS3 væk, så var det en dame der fik den fordi hun havde fødselsdag den 24. dec, det var skide unfair X(

  • Skulle have været over og caste CS1.6 kampene fra scenen men jeg kunne ikke pga. fotoshoot. Så var desværre ikke forbi i år.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg var et smut derude fredag aften. Fik prøvet lidt Wii fiskning, Assians Creed og den fulde version af need for speed prostreet.


    Var der også til adward showet, hvilket virkedet meget rodet og var med til at ødelægge mit indtryk af messen.


    Mvh Stubkier

  • Jeg var også derude og stod også blandt publikum da hende den gamle fik en ps3 :/


    Mega unfair. Det ku de godt ha sagt tidligere så jeg ikk var mødt op og forventet en fair lodtrækning.
    Men fik da en masse wow trials og to t-shirts :)

  • Var derovre om lørdagen, og det var egentligt hovedsageligt for at prøve warhammer :)
    Synes messen var lidt lille i forhold til hvad jeg havde forventet, men udover det synes jeg da at det var sjovt nok :)

    - Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
    - Asus P5K-E Wifi/AP - P35
    - Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
    - Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
    - WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
    - Antec p182 - Corsair HX520W
    - Samsung Syncmaster 2232BW
    - Logitech G15 - Razer Mamba

  • Var der også Lørdag og spille lidt Tekken 5 mod en psyko l33t fyr, og bare glo lidt rundt.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W