Stinker TELE2?

  • tror sku lige at jeg godt kunne tænke mig at hører jeres menning om tele2.


    hvis der er nogen der har haft nogle gode erfaringer med dem så skriv det lige.



    dem med de dårlige, behøver ikke. der er sikker for mange til at man gider læse det alligevel :(


  • Har en kammi,som bor i en lille by.Hans Tele2 kører uden problemer(2048/512).Sikkert fordi der er ikke ret mange brugere af Tele2 der :D

  • tjaa vil ikke sige min mening - stemmer dog alligevel ;)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Jeg har en 2048/512 ved dem. Og det Køre af H til . Jeg bor i Århus C. Og en gang om dage går det ned. HELT ned. Det varer mellem 10 min til 1 time. Og deres forbindelse til TDC er ringe. Det er ikke unormalt at alt hvad der ligger på TDC's net er der en højere ping tid til. Forskellen kan er 14ms på Jubii's ET server til 100 på Boomtown's ET server. Den er det ikke altid. Men for det meste mellem 16 til 23 om aftenen. Altså når deres net er maks belastet. De burde have opgraderet det inden de søgt så mange kunder.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Den nådesløse Bentzin slog til igen...*LOL* :))


    Ja - jeg er s.. en værre en ;) Men ku' ik' la' vær' efter at ha' været på kursus hele dagen, sammen med en masse søde damer og et par underlige mænd. Et herligt vejr og flotte farver derude. Og så åbner jeg for dyret og hopper ind på Tweak som jeg plejer og alt er i sin skønneste orden lige indtil jeg ser denne tråd :( Aarrhg det er s.. trist at deres laves tråde på så lavt et niveau :(
    Nå - sender lige et billede taget uden for det sted hvor jeg var på kursus - nice ik' ?(

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Nå - sender lige et billede taget uden for det sted hvor jeg var på kursus - nice ik' ?(


    Jo, det ser helt idyllisk ud. ;)
    Skal også snart på kursus i 5uger, så jeg kan få et stykke papir på at jeg kan finde ud af at bore et hul... tsk tsk.
    Hvis jeg påstår, at jeg har boret langt over 100.000 huller i mit liv, overdriver jeg ikke det mindste ;)
    Så kan jeg samtidigt få en gang virksomhedsøkonomi med. Det har jeg virkeligt brug for og det interesserer mig overmåde meget. Yep, I know, var lige temmelig ironisk nu ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Jo, det ser helt idyllisk ud. ;)
    Skal også snart på kursus i 5uger, så jeg kan få et stykke papir på at jeg kan finde ud af at bore et hul... tsk tsk.
    Hvis jeg påstår, at jeg har boret langt over 100.000 huller i mit liv, overdriver jeg ikke det mindste ;)
    Så kan jeg samtidigt få en gang virksomhedsøkonomi med. Det har jeg virkeligt brug for og det interesserer mig overmåde meget. Yep, I know, var lige temmelig ironisk nu ;)


    Mit slutter imorgen(i dag) og vi har været igennem Assertiv kommunikation - som ka' vær' rimelig spændende. Da det jo handler meget om en selv. Men ka' også være lidt kedeligt hvis det ikke bli'r kørt ordenligt ;)
    Sender lige et billede taget hjemmefra bebyggelsen 8)




  • OFF-TOPIC : Velkommen tilbage - lad os så høre - har du rusket tremmer i al den tid..... ;);)

  • ja, det er godt... :]


    syns du ik snart selv at vi har hørt nok om dit whine om at tele2 har behandlet dig som lort? hvad skulle du kunne bruge resultatet til?


    at tænke "yeah mand, nu er jeg sej, der er andre der syns det samme som mig..."


    giver bentzin fuldkommen ret i at denne tråd er på et lavt niveau...kan ik sige andet end at jeg ikke engang agter at stemme på noed så meningsløst, og afgiver dermed min usynlige stemme, til at jeg helst vil undgå fremtidige polls af denne rang...


    det var alt

  • Quote

    Originally posted by WizZarD
    ]
    OFF-TOPIC : Velkommen tilbage - lad os så høre - har du rusket tremmer i al den tid..... ;);)


    He he... Du pakker godt nok ikke noget ind, når du skriver noget :))

  • Ja det virker underligt 8o
    Det ene øjeblik så bli'r der vrælet om at de sucks og på et andet tidspunkt og i en anden tråd, bli'r der fortalt at der bli'r suget med en større hastighed end lovet :rolleyes: (Sidder lige og klør mig i nakkehårene) ?(?(?(8o

  • jeg er personligt stor modstander af tele2.
    efter at de ikke magtede at finde ud af jeg kun havde 1 tlf. nummer & 1 abonnement.
    det der fik bægeret til at flyde over var nok da de sendte en regning til incasso på noget som jeg ikke havde fået ???
    så nu er jeg hos tdc istedet for, det er måske noget dyrere, men hellere det end at ligge i krig med en flok småbørn


    så jeg vil hellere slikke zulu bingo osten end at vende tilbage til tele2



  • Hallo båtnakke - du er selv dansk mester i tåbelige tråde.... X( :] X( :] X( - så du er sgu den sidste der skal kommentere hans tråd - ok hans latterlige tråd - men jeg tror nu oz jeg kunne finde på at lave en hvis jeg havde været nede så længe pga. deres totalt ringe service....

  • hmm det må være fordi jeg bor på landet (flere km til nærmeste nabo) at mit tele2 virker fint nok, ok deres server har været nede et par gange men det er der vist ingen der kan sige sig fri for ;)


    Bentzin: hvad ehh har du lige fået digitalkamera eller hvad flipper du over med alle de pics :D

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR