Ban Mig

  • ja hvordan bliver man lige bannet permanent.


    ja jeg har i kort tid overvejet at stoppe herinde da jeg ikke ser nogen grund til at diskutere ting jeg bliver tvunget til og pga alt den kritik jeg har fået og det er jeg desværre utilfreds med.


    men jeg vil da takke jer der har fulgt mine worklogs...


    og så skal vi da lige frem med et par hemmeligheder.


    jeg har faktisk haft et par profiler herinde under disse nicks


    anti spice girls
    Mjensen
    gonlaa


    og jeg vil da selvfølgelig takke mikkel herinde for de svar jeg har fået på de sppørgsmål jeg har fået besvaret...


    og når dette er sagt kan jeg findes på hwt.dk og min msn liste


    mvh gonlaa,Mjensen+ anti spice girls

  • Du kan da bare skrive til Martin at du vil have lukket til profil, da ikke ret meget arbejde i det.


    Og blive tvunget til at diskutere ting ? :rolleyes:


    http://www.tweak.dk/forum/thre…ostid=1004455#post1004455


    Hvis det har noget med at du ikke kan tåle den kritik dit mod får skal der godt nok ik meget til - Det da ren piv :rolleyes:


    Men hyg hyg ...

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().


  • Du er sgu da lidt af et tudefjæs? Kan du ikke klare kritik af de ting vi siger?
    Kan ikke rigtig lade være med at grine, når du skriver "et par hemmeligheder", og så er det de forskellige nicks du har haft, wauw for nogle hemmeligheder! :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jeg ved virkelig ikke om jeg skal grine eller græde over det her gonlaa... :))


    Du kræver lige pludselig uden argumenter at Bentzin, hvis konto blev lukket for over 8 måneder siden, skal inviteres tilbage på Tweak.dk - Og når vi så forklarer dig hvorfor vi ikke vil efterkomme dette, så beder du om at få låst din bruger? :) Hhhmmmmmmmm.......


  • ja det er fordi jeg er fint tilfreds med det som det er nu

  • Quote

    Hvis du er tilfreds, hvorfor vil du så ikke være her?


    Måske det hans mod han er tilfreds med og ikke kan finde sig i at der kommer kritik til det ?

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Hvis du er tilfreds, hvorfor vil du så ikke være her?


    fordi jeg har andre ting og bruge min tid på.


    men kan du ikke bare banne mig

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-


    Måske det hans mod han er tilfreds med og ikke kan finde sig i at der kommer kritik til det ?


    Så skal man jo ikke oprette en tråd med det hvis man ikke kan tåle kritik :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gonlaa


    i lige måde


    jeg kommer til at savne dig


    jo tak :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Du kan vel bare blive væk hvis du ikke har interesse i at være her, der er vel ingen grund til at blive banned over det - eller ligefrem få lukket sin konto. At du opretter en tråd hvori du nævner at dét skal ske, er jo kun et opråb om opmærksomhed.
    Hvis du nu havde ment det, så havde du smidt en PM til en admin eller moderator her på sitet istedet.


    Seriøst, kom nu over det der. Jeg ved ikke hvorfor tendensen er der, men folk poster altid de der "åh nu kan jeg ikke klare det mere, jeg skrider! waaaaah"-tråde. Lad da bare vær med at logge på tweak på hvis folk meninger om dit casemod går dig så meget på.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen
    Du kan vel bare blive væk hvis du ikke har interesse i at være her, der er vel ingen grund til at blive banned over det - eller ligefrem få lukket sin konto. At du opretter en tråd hvori du nævner at dét skal ske, er jo kun et opråb om opmærksomhed.
    Hvis du nu havde ment det, så havde du smidt en PM til en admin eller moderator her på sitet istedet.


    Seriøst, kom nu over det der. Jeg ved ikke hvorfor tendensen er der, men folk poster altid de der "åh nu kan jeg ikke klare det mere, jeg skrider! waaaaah"-tråde. Lad da bare vær med at logge på tweak på hvis folk meninger om dit casemod går dig så meget på.


    det gør jeg osse snart hvis så bare jeg kan logge mig ud. men når jeg forsøger bliver jeg logget ind igen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gonlaa


    det gør jeg osse snart hvis så bare jeg kan logge mig ud. men når jeg forsøger bliver jeg logget ind igen


    Det er dine cookies der gør det.


    Men hvorfor er du her stadigvæk? :))

  • Quote

    det gør jeg osse snart hvis så bare jeg kan logge mig ud. men når jeg forsøger bliver jeg logget ind igen


    Når du alligevel ikke vil besøge Tweak kan dette vel være fuldstændig lige meget. Men kontakt dog Martin eller lign over PM.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm