Bliver det en hvid jul i år?

  • Jeg har stemt nej, for det gør vi nemlig ikke :ph34r:
    Vil helst have hvid jul, men Danmark er bare lortelandet mht til en dejlig hvid jul...

  • Hvid jul som i masser af sne d. 24 dec. = Negative, det får vi sku ikk med det besynderlige klima vi har her i landet.



    Hvid jul som i masser af snebajere fra nu til nytår = Ja da :cheers:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Definationen på en hvid jul er:


    Ved en landsdækkende hvid jul forstås normalt at mere end 90% af Danmark er dækket af sne den 24. december om eftermiddagen. Men ikke kun med et drys af sne eller blot med rim på jorden. Snedybden skal være mere end en ½ cm. Julesneen eller noget af julesneen kan godt være faldet op til mange dage i forvejen.


    Og med udgangspunkt i den defination så har vi kun haft en hvid jul 7 gange siden 1900, sidst var i 1995. Der har selvfølgelig været lokal hvid jul, og det kan vi sikkert også opleve i år, men den bliver næppe landsdækkende medmindre vi ser de mængder sne vi har fået på andre tidspunkter de sidste par år.


    Men jeg vil dog gerne have en hvid jul, omend den ikke behøver være så slem som i 1995, det er nu rarest med rimelige farbare veje når man ikke skal være hjemme.




    Jeg forstår dog ikke hvorfor man kan stemme på tre ting i afstemningen - et svar burde jo i bund og grund være nok.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger




    Jeg forstår dog ikke hvorfor man kan stemme på tre ting i afstemningen - et svar burde jo i bund og grund være nok.


    "Ja" og "nej" svaret vil jeg kun svare hvis man næsten er helt sikker på svaret og "måske" er fordi man er i tvivl og den sidste "INGEN anelse" giver sig selv :) ..


    Hvis du er med? :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angel-Lover
    "Ja" og "nej" svaret vil jeg kun svare hvis man næsten er helt sikker på svaret og "måske" er fordi man er i tvivl og den sidste "INGEN anelse" giver sig selv :) ..


    Hvis du er med? :cheers:


    Ja jeg er helt med på de svarmuligheder der er, men man kan stemme på tre svar på en gang - det er det jeg undrer mig over ;)

  • Jeg tror ikke vi får en hvid jul.

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Vi har kun fortjent en hvid jul når det er så skide koldt som det er nu... :rolleyes:
    Alt andet vil simpelthen ikke være fair. :D

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Kunne da være lækkert med en hvid jul, selvom jeg tvivler.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Har stemt:
    Jo, det bliver en hvid jul!
    Måske bliver det en hvid jul?
    Neej, det bliver ikke en hvid jul!


    så er jeg da sikker på jeg får ret.


    Samme her, brugte alle mine 3 stemmer.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Jeg har stemt nej - håber for Guds skyld at sneen holder sig væk i år. Der er simpelthen ikke noget mere irriterende end sne og kulde. Lad os få sommeren igen.


    Helt enig, dog kan jeg heller ikke lidt nå det er meget varm eller solen når den brænder for meget :D