Toiletpapirholder - hvad synes du?

  • Ja, nogle finder måske dette plat, men nu har jeg efter lang tids overvejelse endelig fået lavet denne poll.. Vi går jo allesammen meget på toilettet, og jeg synes at have hørt at man bruger omkring 2 år af sit liv på lokum (ved ikke om det er sandt)! Et toiletbesøg er (næsten) altid forbundet med toiletpapir! Men nogle gange kan det være at toiletpapiret løber tør, og man så skal skifte toiletpapir.. så kommer der store spørgsmål! Hvordan ville du sætte toiletrullen på?


    Ville du sætte det på udaf?
    [Blocked Image: http://83.97.97.238/Products/productcard/a70148c5fa5002cc38cff6b5b5108d2e.jpg]


    eller...


    Ville du sætte det indaf?
    [Blocked Image: http://i2-images.tv2.dk/s/74/745274-2e94e580000dbe7bc1be3ece08b9263e.jpeg]


    Jeg selv foretrækker (som den eneste i huset) udaf!

  • Udaf. Men er lidt ligeglad i længden.


    Jeg bruger nok 16 dage om måneden på at skide... for jeg er jo fuld af lort... badabing...


    Krøller eller folder i papiret???

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Jeg hænger det udad. Engang hængte jeg det indad, men så fik jeg en åbenbaring og nu hænger det altså udad.


    Og jeg folder papiret.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Jeg hænger det udad. Engang hængte jeg det indad, men så fik jeg en åbenbaring og nu hænger det altså udad.


    Og jeg folder papiret.


    - Anders


    Gør jeg også. Jeg mindes at min kære farfar engang fortalte mig at man skal huske at folde toiletpapiret mindst 3 gange, ellers får man flere bakterier på hånden. :crazyeyes:

  • Dette er uden tvivl en af de mørkeste tråde jeg endnu har set her!


    Men tror nu nok det hænger "udad" her i huset.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu
    Dette er uden tvivl en af de mørkeste tråde jeg endnu har set her!


    Men tror nu nok det hænger "udad" her i huset.


    Mørkeste?
    - Nej, jeg har bare tænkt i lang tid hvad folk egentlig gør og synes om. For når jeg er ude er det faktisk mest normalt at det hænger indaf! Hvis det hænger indaf herhjemme vender jeg det straks om! Og jeg har altid troet at indaf var "the way to go" for flest folk, så nu ville jeg høre hvad I synes - nørderne = my fellow people!

  • fed tråd :D Man bruger jo meget tid på toilettet, samt nogle gange at stå og fumle med at finde enden at toiletpapiret, og jeg synes det er nemmest når det vender udaf, så jeg har stemt udaf :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa


    Mørkeste?
    - Nej, jeg har bare tænkt i lang tid hvad folk egentlig gør og synes om. For når jeg er ude er det faktisk mest normalt at det hænger indaf! Hvis det hænger indaf herhjemme vender jeg det straks om! Og jeg har altid troet at indaf var "the way to go" for flest folk, så nu ville jeg høre hvad I synes - nørderne = my fellow people!


    Ja, det er altid rart at kende lidt til andre folks toiletvaner! :T

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Ja, det er altid rart at kende lidt til andre folks toiletvaner! :T


    Og man ved endnu mere om folks toiletvaner efter 2 år på efterskole, så kan jeg ikke se noget vildt specielt ved :ph34r: :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar


    Og man ved endnu mere om folks toiletvaner efter 2 år på efterskole, så kan jeg ikke se noget vildt specielt ved :ph34r: :P


    Holder i øje med hinaden imens i skider? :))
    Spøg til side. :)

  • helt sikkert udaf

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog