Overclockers levering

  • Jeg har lige bestilt noget inde på overclockers.co.uk og jeg er lidt i tvivl om hvad der sker hvis man ikke er hjemm den dag parken bliver leveret. Er der nogen af jer der ved om parken bliver leveret til det nærmeste posthus eller hvad der sker.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Vi plejer at ligge en seddel til post mand per om at han skal ligge pakken i stalden eller i garagen. Så slippe man for at skulle hente pakken på posthuset


    Hvilket han ikke må, såfremt der er modtage-kvittering på forsendelsen, hvilket der plejer at være fra udlandet.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu


    Hvilket han ikke må, såfremt der er modtage-kvittering på forsendelsen, hvilket der plejer at være fra udlandet.


    Vi plejer også at lægge en seddel vis det ikke er fra udlandet. Han ligger den alligevel. Så de må vis godt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Vi plejer også at lægge en seddel vis det ikke er fra udlandet. Han ligger den alligevel. Så de må vis godt.


    Hvis det er Post Danmark du omtaler så må han ikke, der er fyringsgrundlag for at gøre det. Men hvis han er så flink at han er villig til at risikere hans job for jer, så hatten af for ham.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Så vidt jeg husker er det med fragtmand. Enten har de en fragtcentral du kan tage hen til, eller også vil de forsøge at levere tre gange og derefter forsøge at kontakte dig eller sende den tilbage, afhængig af hvad deres procedure foreskriver, og hvad de har aftalt me overclockers.