Facebook (se andres indbox)

  • Jeg bruger siden Facebook til at holde kontakt til folk. En af mine venner fik en ny ffed, hvor han kan se andres inboxe, selv om man ikke har adgang til den slags. Ved I hvordan man undgår den slags, ay andre kan se ens indbox. Selv om jeg har blocket ham, så kan han stadig se min indbox. Når jeg sletter mails fra f.eks. min indbox ryger de over til ham?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af skumhest
    Ja jeg har scannet min pc, men den fadt ikke noget. Jeg kender flere, som har slettet deres Facebook pga. dette


    der har også været noget omkring noget lign.. det enste jeg lige har snuset lidt til, det er at ALT hva du ligger på facebook har de lov til at sende videre osv. det står i deres betingelser.. så mange folk er blevet snydt eller lign, når de har lagt pæne billeder op som de har solgt videre eller lign

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    der har også været noget omkring noget lign.. det enste jeg lige har snuset lidt til, det er at ALT hva du ligger på facebook har de lov til at sende videre osv. det står i deres betingelser.. så mange folk er blevet snydt eller lign, når de har lagt pæne billeder op som de har solgt videre eller lign


    skal vi nu ikke liiige klappe hesten..


    Facebook har aldrig og har ingen intentioner om at sælge billeder videre..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB


    skal vi nu ikke liiige klappe hesten..


    Facebook har aldrig og har ingen intentioner om at sælge billeder videre..


    Mener rent faktisk at der var en udsendelse om det i 21 søndag her for et par uger siden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af skumhest
    Ja jeg har scannet min pc, men den fadt ikke noget. Jeg kender flere, som har slettet deres Facebook pga. dette


    Kan man blive 100% slettet fra facebook ? Det mener jeg nemlig ikke man kan, er derfor de har så højt antal brugere. Jeg kunne hvertfald kun deaktivere min profil. Og så satte jeg en anden mail adresse ind, stoler ikke på dem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis


    Kan man blive 100% slettet fra facebook ? Det mener jeg nemlig ikke man kan, er derfor de har så højt antal brugere. Jeg kunne hvertfald kun deaktivere min profil. Og så satte jeg en anden mail adresse ind, stoler ikke på dem.


    Helt enig med dig, tror sgu ikke de har rent mel i posen..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Måske ikke, men man giver dem lov til stort set alt jvf. deres betingelser ;)


    Ja det er helt rigtigt, men kan man ikke lide lugten i bageriet..


    Man skal ikke sidde, som registreret bruger, og pive over det - man får det at vide upfront INDEN man tilmelder sig. Facebook har for kort tid siden dementeret rygtet med at de sælger billederne videre - de siger iøvrigt at de ingen intentioner har om at sælge billederne videre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB


    Ja det er helt rigtigt, men kan man ikke lide lugten i bageriet..


    Man skal ikke sidde, som registreret bruger, og pive over det - man får det at vide upfront INDEN man tilmelder sig. Facebook har for kort tid siden dementeret rygtet med at de sælger billederne videre - de siger iøvrigt at de ingen intentioner har om at sælge billederne videre.



    nå nå nå slap da lige af en gang !!!!! hva fanden sker der for det???



    jeg har ingen profil der inde. Jeg har bare læst deres betingelser, og nej du for det ikke UPFRONT!! du kan trykke på terms, og så for du dem viste, jeg prøvede så stop det bull shit..
    jeg kan gå med til at måske have læst lidt forkert med at sælge billederne videre, men jov der har være en udsendelse omkring dette,(har ikke set den) og så vidt jeg ved som burger siger, så har de lov til STORT SET ALT!!!!!


    om hva de har af intentioner, hvorfor skal man så give dem lov til at så meget med det der bliver lagt ind??
    kan ikke se ideen i af skrive at de godt må alt dette i deres betingelser, hvis de egenlig ikke vil det??
    hvorfor har de så ikke bare sagt at de ikke må gøre det??
    Men plz stop det trashtalk når det faktisk er rigtigt.


  • WOW du læser da mit indlæg som fanden læser biblen...



    At du ikke gider læse hvad du accepterer er ikke facebooks skyld, du har accepteret nogle betingelser, nu skal du ikke sidde og pive over dem..


  • ja læs lige.. du må godt lige lade være med at sige det til MIG!!!
    som sagt har jeg ikke dette facebook, og ja jeg læser hva jeg melder mig til.. men du kan ikke sige at det står upfront.. for det gør det jo ikke.. der er et link til det ja.

  • Facebook må da gerne sælge mine billeder videre hvis de vil - de ville sandsynligvis gøre sig godt i en skræmmekampagne mod alkohol..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

    Rettet en gang, sidst af Grus ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Angående den oprindelige problemstilling, prøv at sende Carlsen en PM. Han er facebook superbruger.


    Hvilket vil sige?


    Jeg er lidt for lad til at lave research selv lige nu, sorry :dance: