Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 7. november 2007, 15:21

Ja, så kom beviset som vi alle andre dybt inde har vist længe:

http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article1156769.ece

CPU i5-6600
MB Asus H110M-Plus
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
PSU EVGA GQ 750
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

2

onsdag, 7. november 2007, 15:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af Grus
Ja, så kom beviset som vi alle andre dybt inde har vist længe:

http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article1156769.ece

haha så ved man da det :D

3

onsdag, 7. november 2007, 15:29

Ahh den evige diskussion, og snart ser vi blot endnu et forsøg blandt masser af andre der konkludere at øl ikke er så sundt igen, hvorefter der kommer et forsøg til som viser at øl er sundt og sådan vil det sikkert fortsætte :crazyeyes:

Det eneste jeg bider mærke i er at den kun er udført på 25 sportsudøvere, det synes jeg er lige lovligt få til at give en pålidelig (videnskabelig) konklusion.

Men hvis det kun er pga. er mineralerne så er der jo mange andre ting der også er sunde, og smartere at drikke efter træning. Mælk måske? Vitamin juice etc.

For af hvad jeg ved, så vil en omgang alkohol efter træning kun gøre en person meget meget meget fuld. (hehe jeg husker tydeligt min ven og hans tricks den aften :crazyeyes:), men det er jo lidt afhængigt af hvor meget folk kan tåle.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Rolis" (07.11.2007, 15:30)

4

onsdag, 7. november 2007, 15:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
Ahh den evige diskussion, og snart ser vi blot endnu et forsøg blandt masser af andre der konkludere at øl ikke er så sundt igen, hvorefter der kommer et forsøg til som viser at øl er sundt og sådan vil det sikkert fortsætte :crazyeyes:

Det eneste jeg bider mærke i er at den kun er udført på 25 sportsudøvere, det synes jeg er lige lovligt få til at give en pålidelig (videnskabelig) konklusion.

Men hvis det kun er pga. er mineralerne så er der jo mange andre ting der også er sunde, og smartere at drikke efter træning. Mælk måske? Vitamin juice etc.

For af hvad jeg ved, så vil en omgang alkohol efter træning kun gøre en person meget meget meget fuld. (hehe jeg husker tydeligt min ven og hans tricks den aften :crazyeyes:), men det er jo lidt afhængigt af hvor meget folk kan tåle.

hehe ja der kommer hele tiden nye undersøgelse, men vi skal holde fast i dem vi selv kan lide :D :clap:

5

onsdag, 7. november 2007, 15:32

Alt med måde!

Men det smager jo godt det møg :D

En kold Newcastle Brown Ale eller Urquell virker hvér gang!

6

onsdag, 7. november 2007, 15:39

Det kræver jo at vi får sved på panden!!! :boxed:

- Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

7

onsdag, 7. november 2007, 16:00

Der står ikke et ord om at det er sundt. Det er noget journalisten lægger i nedestående markering:

"Det videnskabelige grundlag for undersøgelsen er test af 25 sportsudøvere og hvilken drik, der bedst gav dem nye kræfter efter anstrengelserne"

Iøvrigt er 25 sportudøvere et dårligt sammenligningsgrundlag for en generalisering.
Vi får ikke at vide hvad manden er professor i.
Vi får ikke at vide hvordan de er testet.
Vi får ingen oplysninger om resultaterne andet end en konklusion der siger at øl giver kræfter efter træning.

Jeg føler mig også vældig stærk efter en flok bajere. Men videnskab er det ikke! Fuldskab er nok mere korrekt.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Humpeligimp" (07.11.2007, 16:02)

8

onsdag, 7. november 2007, 16:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af Humpeligimp
Der står ikke et ord om at det er sundt. Det er noget journalisten lægger i nedestående markering:

"Det videnskabelige grundlag for undersøgelsen er test af 25 sportsudøvere og hvilken drik, der bedst gav dem nye kræfter efter anstrengelserne"

Iøvrigt er 25 sportudøvere et dårligt sammenligningsgrundlag for en generalisering.
Vi får ikke at vide hvad manden er professor i.
Vi får ikke at vide hvordan de er testet.
Vi får ingen oplysninger om resultaterne andet end en konklusion der siger at øl giver kræfter efter træning.

Jeg føler mig også vældig stærk efter en flok bajere. Men videnskab er det ikke! Fuldskab er nok mere korrekt.

Sådan! :cheers:

9

onsdag, 7. november 2007, 16:30

det er noget sh@£ en eller €£$€{][{£5434%&#¤ har skrevet for at få opmærksomhed

10

onsdag, 7. november 2007, 16:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af dna
Det kræver jo at vi får sved på panden!!! :boxed:

- Anders

LØB NED TIL SUPERMARKEDET FOR ØL! :D

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.