Ha du skrabet ???

  • Jeg har desværre ikke skrabet, men hvor uheldigt det er ved jeg nu ikke, for der er åbenbart ikke garanti for gevinst ifølge EB. Det er simpelthen noget svineri hvis de vælger ikke at udbetale alle gevinster, så må de sgu teste deres nye software ordentligt før de vælger at gøre den tilgængelig.

  • Jeg har heller ikke skrabet. Men jeg synes også at de skal udbetale gevinsterne. At de klokker i det skal ikke komme til at koste kunderne. Slet ikke når det er sådan et kæmpe firma som man ved har 100% chance for at give overskud (samlet set på Danske Spil).


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Det er heller ikke længe siden at det viste sig at der i en årrække havde været en fejl ved lynlotto på nettet via danskespil. (kun på nettet)


    Ved lynlotto på nettet holder hjemmesiden styr på hvilke tal der er blevet udvalgt til en lynlotto kupon, og sørger for at det bliver ligeligt fordelt ud over alle tallene på alle kuponnerne. Der var bare lige det problem at fx 14 også blev set som 1 og 4.


    Det betød at tallene 1 til 9 blev udvalgt langt mindre end ellers. Det kom der heller ikke noget ud af da alle jo alligevel havde en chance for at vinde. Og de fik en eller anden professor til at sige at der var lige så stor sandsynlighed for at de 7 tal blev udtrukket selv om chancen for at man havde 1 til 9 på sin kupon var langt mindre end hvad der burde være tilfældet.


    Det er vel delvist også rigtigt men hvis tallene 1-9 er blandt de 7 tal der bliver udtrukket har man jo ikke samme chance som en der havde købt sin kupon i en butik.


    Her var der kun ganske få der fik en ny kupon, det var dem der havde spillet i de 2 dage der gik fra de opdagede problemet til de meldte ud og løste problemet.

  • http://ekstrabladet.dk/spil_on…lle-nyt/article356693.ece


    Helt som ventet - de udbetaler 'et par millioner' hvilket ikke er en skid i forhold til de samlede gevinster.


    Deres teori om at handle i ond tro er sgu da helt hen i vejret. Hvis man køber et skrabelod med gevinst, så er det da ganske naturligt at købe flere - man køber vel ikke et skrabelod for at hæve en gevinst på et par håndører. Og da slet ikke online.


    Jeg håber de får konsekvenser, for det er simpelthen ikke i orden at de kan fedte sig ud af problemerne på denne måde.