Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

1

tirsdag, 6. november 2007, 02:54

jeg står i den uheldig sag at jeg sendte mit system op til shg til rma da det fuckede totalt op, fint så for det første misforstår de min rma sag som jeg ovenikøbet fik hjælp af en SHG supporter til at lave via telefonen.

men jeg sender så bundkort, ram og processor med box køler op samlet, men jeg får så i første omgang en helt ny ram blok hjem og igår bundkort med monteret processor, men hov jeg sendte 4ting af sted men får kun 3ting tilbage så ringer til SHG og snakker igen med en supporter, han finder så udaf at rma tek. er kommet til at smide min box køler væk og så blir jeg først sur, da det ik er første gang iløbet af det her SHG laver lort i den.

Men jeg måtte så selv vælge en køler men SHG mener ik at box køleren er mere værd end max 150kr, fint så var der 2kølere at vælge imellem, en Arctic Cooling Freezer 64 Pro til 149kr og en SilverStone Nitrogon NT04 til 139kr og da jeg ik bryd mig om designet af silverstone, så valgte jeg arctic cooling'en, og han undersøgte ham jeg snakkede med at de vist skulle få dem hjem om aften kan nu se at der er 3-4dage til begge kølere kommer på lager, kan det virkelig passe at jeg ska vente på det?

Alderførst starter det med at de har det hele læggende i 20dage hvor jeg rykker på det 3gange inden de går igang også misforstår de min rma sag og det koster mig først 499 som så blir sadt ned til 188kr og så nu har de smidt min box køler hjem og vil kun gi mig en af dem som ik er på lager?

jeg vil høre hvad jeg i bund og grund ska gøre, jeg føler mig lidt latterlig gjort, at der nu er gået ca 27dage og nu står jeg uden box køler fordi deres rma har smidt den væk og dem de tilbyder mig er ordenbart ik på lager.

så jeg søger lidt hjælp om hvad jeg så kan forlange af dem, fordi jeg har ik lyst til at ska vente og vente og vente på at de får den køler hjem til mig.

2

tirsdag, 6. november 2007, 07:00

Tag hen til dem, det plejer som regel at virke når de ikke kan skjule sig bag en telefon.

i7-7700K@5.2GHz (delidded)- AMD VEGA 64 - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

3

tirsdag, 6. november 2007, 07:55

Skal jeg sende en box køler til dig ? :T jeg har masser af dem

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

puma99dk|

4

tirsdag, 6. november 2007, 10:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af Artisan
Skal jeg sende en box køler til dig ? :T jeg har masser af dem

Hvis den er gratis så ja tak da, men du huske det er socket am2, hvilke modeller har du?

har ik lige 400kr for at komme hjem til dem RAC desværre, ellers havde jeg os gjort det, har jeg faktisk os trudet dem med, da de sagde først at jeg skulle betale 499kr fordi de misforstod min rma sag.

puma99dk|

5

tirsdag, 6. november 2007, 11:43

jeg har fået lov til at SHG at få en Scythe - Katana 2 istedet for og den er på lager og skulle blive sendt imorgen.

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2085494

6

tirsdag, 6. november 2007, 11:48

Haha der er sikkert en SHG medarbejder der har været inde og læse dit indlæg :$ :T

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

puma99dk|

7

tirsdag, 6. november 2007, 12:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Artisan
Haha der er sikkert en SHG medarbejder der har været inde og læse dit indlæg :$ :T

måske, har da os været åben overfor dem at jeg har skrevet om dem her,inde Artisan. havde du socket am2 box køler man måtte få "Freebie" gratis?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.