Vil du/i med til Thailand?

  • Hej derude.


    Jeg er en ung frisk fyr på 21 som rejser til Thailand D. 24 november.
    min rejse partner er desværre blevet forhindret så jeg har en billet i overskud så hvis der er nogen er har lyst til at få en på opleveren som backpacker fra d. 24 november til den 7. januar så send mig en mail på ramses_1109@hotmail.com


    Selve turen når vi når Bangkok er ikke fast lagt, der skal bare slappes af, opleves med en masse skæg og ballade.


    Jeg glæder mig til at høre fra jer.


    MVH Kasper S. Rasmussen
    mail på "ramses_1109@hotmail.com"

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

  • Hold da op, det er da noget af et tilbud at give. Men jeg synes da virkelig det er friskt af dig, at søge en ny rejsepartner, og endda blandt folk du ikke kender. :)


    Selv ville jeg være nødt til at sige mit job op for at kunne rejse i så lang tid, og det har jeg ikke lige lyst til.


    Måske findes der et forum et sted for rejselystne mennesker, hvor du evt. også kan have heldet med dig.
    (edit: havde ikke lige set hvad WebT skrev, men du kan jo prøve hans links)

  • Jeg har opsat en spalte de steder men ellers tak for tippet.
    Jeg forsætter min søgen.

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

  • Jeg ser bare på det med åbne arme enten tager jeg afsted alene og finder nogle dernede på kasundroad og føgelses med eller finder jeg en cool M/K at rejse med her hjemme fra....


    glæder mig til din mail,,,,

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

  • jeg tror nu heller ikke det er så galt at finde nogen at være sammen med, specielt ikke når det ikke er en fastlagt tur du har. Min kæreste var i Thailand i foråret i en måned, sammen med en veninde, og de mødte flere der rejste alene, og så følges man bare ad med dem. og ikke kun danskere, også et par englændere tror jeg nok det var.

  • Jeg er i pattaya intil den 28 november :P så du kan da kigge forbi når du lander så giver jeg en Chang eller 2 hehe :D pattaya er kun ca. 2 timer fra bangkok.. og thailands fest hovedstad.. så her keder man sig ikke :P


    MvH Fed7haS

  • Kunne da helt sikkert godt være at jeg lige kigger for forbi. Ellers kan du jo stå med danmarksflag og tåre i øjene når jeg lander i Bangkok:-)

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ramses_1109
    Kunne da helt sikkert godt være at jeg lige kigger for forbi. Ellers kan du jo stå med danmarksflag og tåre i øjene når jeg lander i Bangkok:-)


    hehe :D


    Eneste problem med pattaya er at når man havner der kommer man ikke videre :P hehe det er så fedt et sted..


    Eller alt i thailand er faktisk fedt.. du skal nok få en fed tur.. jeg har selv besøgt thailand 5 gange og elsker landet.. men selv om det er billigt så har man det med at bruge mange penge da man bare fester det mere :P hehe... jeg plejer at fyre en 40.000 af på en 3 ugers tur... imens mine venner klare sig for 10.000 :P men jeg shopper vist for meget..


    Fed7haS

  • hehe kender det godt man vil aldrig hjem derfra men regner nu med 20000 i lommepenge det burde kunne gøre det jeg har også været der et par gange før sidste gang rejset jeg gemmen malaysia og sluttede i singapore.



    (søger stadig efter en rejse partner og har stadig en billig billet i overskud.)


    mail mig på ramses_1109@hotmail.com hvis det var noget.

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

  • Jeg bor I bangkok lige pt, som student med min familie....


    Så hvis du skal vises lidt rundt i bangkok smider du bare en mail, så skal jeg nok vise lidt sjov her nede :)


    Jeg er selv 18 og går i byen hver weekend, og det er rimelig sjovt her nede i forhold til dk :)


    Mvh Henrik madsen

  • Hej Henrik.

    Det lyder helt sikkert som et yilbud jeg vil føgle dig op på :-)
    kender du andre dansker dernede? jeg har booket de to første nætter på noget der hedder New Road Guest House skulle være et fedt sted for backpackers.

    hvor længe skal du være dernede endnu?


    MVH Kasper.

    (har ´sendt dig den på mail også)

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-