Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 3. november 2007, 16:22

Hi

står og skal bruge en varevogn de næste 2måneder

hvor er det billigst at leje en varevogn ?

den skal køre 7500KM om ugen og det må helst ikke være et lig

cheers

2

lørdag, 3. november 2007, 16:25

Mon ikke de har en varevogn eller to til leje på en tank i nærheden af dig?
Priserne er måske ikke helt i bund, men et forsøg værd.

3

lørdag, 3. november 2007, 16:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af BUGz
Hi

står og skal bruge en varevogn de næste 2måneder

hvor er det billigst at leje en varevogn ?

den skal køre 7500KM om ugen og det må helst ikke være et lig

cheers

7.500 KM om ugen ??? 8o

Hvis du skal køre op mod 60.000 KM på et par måneder i en lejet vogn, så skal du sgu finde en med fri kilometer :crazyeyes:

Men hvor skal du køre henne af ? - Det er jo også noget udlejningsfirmaet skal vide.

Hvilken priklasse er billigt i dine øjne ?

4

lørdag, 3. november 2007, 16:58

det er 30.000KM om måneden

hvor finder man en med fri KM

det er til sverig

5

lørdag, 3. november 2007, 17:32

Hvis du skal køre så mange kilometer er det næsten billigere at købe en tror jeg ??

Kommer lige i tanke om noget der hedder mini leasing. Tror jeg har set det ved avis men er ikke helt sikker. Du må i gang med telefoner og ringe rundt

MSI K9N sli platinum
AMD 3800+ x2
Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
WD Caviar SE16 320 gb
2*1 kingston value pc5300
Asus EAH 3650 HDMI
Samsung SH-S203B dvd brænder
Toshiba HD DVD drev
Acer 17" AL1714MS,8ms
Logitech z 3e

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The old guy" (03.11.2007, 17:38)

6

lørdag, 3. november 2007, 17:42

Når du skal køre så langt og ikke kan holde dig her på sjælland, så tror jeg ikke du finder noget til under en lille formue.

Hvis der nu var tale om du bare skulle køre rundt på sjælland, så er det muligt at leje en varevogn med fri KM for 2.000 kr pr uge. Men det er jo ikke tilfældet.

Hvis du tjekker google og glor nogle udlejere igennem så finder du jo nok hurtigt ud af at det ikke just bliver en "billig" tur. For at sige det mildt. Kommer hurtigt til at koste en del mere end en billig brugt bil :crazyeyes:

7

lørdag, 3. november 2007, 18:02

Umilbart vil jeg også tro det vil være billigere og finde en gammel brugt VW Transporter / Ford Transit og så sælge igen bagefter.

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

8

lørdag, 3. november 2007, 18:59

Må man høre hvorfor du skal køre 1071km om dagen, hvis du kører alle 7 dage.. Lyder godt nok lidt vildt... :boxed:

9

lørdag, 3. november 2007, 19:58

københavn-stockholm 1500KM T/R Man-Fre

ingen der ved hvor man kan leje til det formål ?

11

lørdag, 3. november 2007, 21:19

det må helst ikke være et lig

12

søndag, 4. november 2007, 21:18

jeg skal nu "bare" bruge en varevogn til kørsel i københavn 8timer om dagen i 1-2uger
hvad/hvor er billigst

så ryger den jeg har nu på sverigs turen

MVH

13

søndag, 4. november 2007, 21:41

Citeret

jeg skal nu "bare" bruge en varevogn til kørsel i københavn 8timer om dagen i 1-2uger
hvad/hvor er billigst

så ryger den jeg har nu på sverigs turen

MVH

Må man spørge hvorfor i al verden du skal køre 8 timer hver dag i 1-2 uger? Lyder satmer kedeligt :crazyeyes:

14

søndag, 4. november 2007, 22:08

transportfirma

15

mandag, 5. november 2007, 09:28

Citeret

Jeg kunne forestille mig at det ville være væsentligt billigere at finde ne (evt. ti lkøb) i sveriege så.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

16

mandag, 5. november 2007, 09:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af jacobask

Citeret

Jeg kunne forestille mig at det ville være væsentligt billigere at finde ne (evt. ti lkøb) i sveriege så.

/ask

Han må dog bare ikke køre en svensk indregistreret bil i DK. (Hvis han bor/registreret i DK)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GiZzZa" (05.11.2007, 09:56)

17

mandag, 5. november 2007, 11:19

Citeret

/ask

Hold da kæft - hvad skete der lige for min staveplade der!?

Citeret

Oprindeligt indlæg af GiZzZa
Han må dog bare ikke køre en svensk indregistreret bil i DK. (Hvis han bor/registreret i DK)

Gælder det også hvis det er en udlejningsbil. Det kunne være at det kunne findes til rimeligt pris med en "mini-lease" eller anden form for leje.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

18

mandag, 5. november 2007, 11:30

Citeret

Citeret

/ask

Hold da kæft - hvad skete der lige for min staveplade der!?

Citeret

Oprindeligt indlæg af GiZzZa

Gælder det også hvis det er en udlejningsbil. Det kunne være at det kunne findes til rimeligt pris med en "mini-lease" eller anden form for leje.

/ask

Godt spørgsmål. jeg ved dog at det ikke er tilladt hvis det er Tyskland... jo kun autocamper (kræver også en tilladelse)

regner med at det samme også gælder for Sverige...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.