61

søndag, 4. november 2007, 09:38

Surt....

62

søndag, 4. november 2007, 10:15

Som Kessler boksede der kunne han ikke gøre noget. Han var aldrig rigtig med i kampen.

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

64

søndag, 4. november 2007, 11:15

nogle der ved om den bliver genudsendt? eller kan ses på nettet et sted eller noget?

:thumbsup:

65

søndag, 4. november 2007, 11:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Angelus
nogle der ved om den bliver genudsendt? eller kan ses på nettet et sted eller noget?

Det er muligt at den bliver genudsendt på Viasat, og så er det nok uden betaling.
Kun et gæt :P

67

søndag, 4. november 2007, 12:19

500 kr ud af vinduet.

- Mads Björck

68

søndag, 4. november 2007, 12:36

Så røg den weekend.... :pokey:

69

søndag, 4. november 2007, 14:08

jeg undre mig godt nok over hvordan calzaghe har fået alle de KO med den boxe stil eller hvad man skal kalde det, for kønt og efektivt er det godt nok ikke

nu håber jeg bare kessler glemmer alt om en rematch, og starter på en frisk i usa med HBO som ny manager

btw. hvis calzaghe rykker en vægt klasse op, hvad så med alle hans bælter i den nuværende ?

70

søndag, 4. november 2007, 14:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af BUGz
jeg undre mig godt nok over hvordan calzaghe har fået alle de KO med den boxe stil eller hvad man skal kalde det, for kønt og efektivt er det godt nok ikke

Det er da særdeles effektivt. Det smagte Kessler.

71

søndag, 4. november 2007, 15:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af Shiver
500 kr ud af vinduet.

Jeg synes nu de penge var givet rimelig ud, det var da en kanon kamp, Calzaghe var bare lige den tand bedre, det var synd.

72

søndag, 4. november 2007, 15:12

Citeret

Måske var det ikke kønt, men effektivt nok til og vinde kampen trods alt.

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

73

søndag, 4. november 2007, 15:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af secz

Citeret

500 kr ud af vinduet.

Jeg synes nu de penge var givet rimelig ud, det var da en kanon kamp, Calzaghe var bare lige den tand bedre, det var synd.

Tror han hen viser til at han satsede 500 kr. på at kessler vandt på KO inden 12. runde...

74

søndag, 4. november 2007, 15:35

Sjovt at mediepåvirkningen har gjort så stort indtryk på så mange mennesker!
Jeg snakkede med nogle, som ikke rigtig kendte til boksning (ikke at jeg selv gør det), og de var jo fuldt overbevist om at det var en lige kamp. At Kessler var på samme niveau som sin - pumpede - modstander!

Jeg satte min stemme på Calzaghe rightaway jeg så denne afstemning, og er ked af jeg ikke oddsede på kampen da hans odds var helt hen i vejret!

Well Kesler, det er med knuste boksedrenge som det er med afdankede idols-tabere
- BETTER LUCK NEXT TIME!

75

søndag, 4. november 2007, 15:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Svan

Citeret

Citeret

500 kr ud af vinduet.

Tror han hen viser til at han satsede 500 kr. på at kessler vandt på KO inden 12. runde...

Præcis.

- Mads Björck

76

søndag, 4. november 2007, 15:44

Citeret

Citeret

Citeret

500 kr ud af vinduet.

Ja kampen kunne man jo bare se på nettet :P

77

søndag, 4. november 2007, 16:51

Ærgeligt han ikke vandt, jeg så den forresten på storskærm i en seniorklub.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DXC" (04.11.2007, 16:51)

78

søndag, 4. november 2007, 17:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af tAshDa
Sjovt at mediepåvirkningen har gjort så stort indtryk på så mange mennesker!
Jeg snakkede med nogle, som ikke rigtig kendte til boksning (ikke at jeg selv gør det), og de var jo fuldt overbevist om at det var en lige kamp. At Kessler var på samme niveau som sin - pumpede - modstander!

Jeg satte min stemme på Calzaghe rightaway jeg så denne afstemning, og er ked af jeg ikke oddsede på kampen da hans odds var helt hen i vejret!

Well Kesler, det er med knuste boksedrenge som det er med afdankede idols-tabere
- BETTER LUCK NEXT TIME!

Mu er det jo ikke ligefrem dårlige boksere Kessler har været oppe imod, Anthony Mundine, Marcus Beyer og Librado Andrade er faktisk ret gode boksere. Jeg er sikker på hvis der bliver en rematch at det er en helt anden Kessler der møder Calzaghe. Calzaghe slog mange flere slag, og det var det der gjorde udslaget. Kessler fik aldrig rigtig gang i sit super-jab og kunne ikke holde Calzaghe på afstand. Det er 100% Calzaghe's fortjeneste.

Tror desværre ikke vi får en rematch da Calzaghe og Bernard Hopkins har et godt øje til hinanden. Calzaghe er ved at være godt oppe i årene så mon ikke han snupper et par kampe mod nogle rigtig store navne og så går på pension?

HEJ VEN

79

søndag, 4. november 2007, 17:43

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

500 kr ud af vinduet.

Præcis.

My bad... :oops:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.