Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 3. november 2007, 11:47

Hello alle! ..

Så er det jo i dag at der er total boksestemning i landet. Til en hel fantastisk kamp!

Hvem tror i vinder ?

Og hvor skal i se den, hvis i skal se den ?

( det her er forresten min første afstemningstråd .. wow )

2

lørdag, 3. november 2007, 11:49

jeg har valgt Kessler

og har spillet på at han vinder i 5runde eller 8runde

:thumbsup:

3

lørdag, 3. november 2007, 11:55

nogen i jylland(helst så tæt på kolding som muligt) eller fyn der skal se kampen iaften, så giv lige lyd fra jer.... vil MEGET MEGET gerne se kampen nemlig :boxing:

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

4

lørdag, 3. november 2007, 12:02

Syntes boksning er en lam sport, men håber bestemt at Kessler vinder.

5

lørdag, 3. november 2007, 12:06

Kessler FTW! :clap:

6

lørdag, 3. november 2007, 12:07

Håber self. på Kessler, har dog ikke gidet at betale de 500kr som Viasat forlanger, for at vise kampen ;(

7

lørdag, 3. november 2007, 12:18

Trao helt sikkert Kessler vinder. Skal se kampen hjemme med 3 buddies og en ordenlig flok sne øl

MSI K9N sli platinum
AMD 3800+ x2
Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
WD Caviar SE16 320 gb
2*1 kingston value pc5300
Asus EAH 3650 HDMI
Samsung SH-S203B dvd brænder
Toshiba HD DVD drev
Acer 17" AL1714MS,8ms
Logitech z 3e

8

lørdag, 3. november 2007, 12:18

Kessler

9

lørdag, 3. november 2007, 14:24

Den slutter uafgjort. :crazyeyes:

10

lørdag, 3. november 2007, 14:26

Det gør vores egen lille lækkermås da! :O Kessler er så hot ..

11

lørdag, 3. november 2007, 14:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
Kessler FTW! :clap:

YES SIR!! :D

12

lørdag, 3. november 2007, 14:59

Håber da på at Kessler vinder, men tro desværre han får klø.

Så har stemt Calzaghe.

13

lørdag, 3. november 2007, 15:25

Jeg bryder mig ikke om boksning. Synes det er kedeligt at se på, men jeg synes Kessler er en rigtig fed personlighed. Han er ikke så blæret og latterlig som mange boksere giver udtryk for at være. Han er meget mere jordbunden og det kan jeg godt lide.

Og selvfølgelig håber jeg at Kessler vinder. Men om jeg tror på det skal jeg ikke kunne sige da jeg ikke har en brik forstand på det.

Hvor er det forresten de skal bokse? (altså hvilket land og by)

- Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

14

lørdag, 3. november 2007, 15:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af dna
Jeg bryder mig ikke om boksning. Synes det er kedeligt at se på, men jeg synes Kessler er en rigtig fed personlighed. Han er ikke så blæret og latterlig som mange boksere giver udtryk for at være. Han er meget mere jordbunden og det kan jeg godt lide.

Og selvfølgelig håber jeg at Kessler vinder. Men om jeg tror på det skal jeg ikke kunne sige da jeg ikke har en brik forstand på det.

- Anders

Den skal bokses i Cardiff - Irland.

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

15

lørdag, 3. november 2007, 15:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af Flindt_DK

Citeret

- Anders

Det er så i wales :crazyeyes: men hul i det, jeg tror desværre Kessler får en ordentlig en på hatten, men jeg håber da han vinder. Jeg ville gerne se kampen, men jeg synes 500,- er lige en tand for meget, så jeg håber man kan følge lidt med via radio - ved i om nogen dækker kampen ?

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

16

lørdag, 3. november 2007, 15:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fruitloop

Citeret

Citeret

- Anders

Det er så i wales :crazyeyes: men hul i det, jeg tror desværre Kessler får en ordentlig en på hatten, men jeg håber da han vinder. Jeg ville gerne se kampen, men jeg synes 500,- er lige en tand for meget, så jeg håber man kan følge lidt med via radio - ved i om nogen dækker kampen ?

DOH, det kniber lidt med geografien :crazyeyes: Sorry, kunne heller ikke forstå det da bokseren er halv irrer..

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

17

lørdag, 3. november 2007, 16:00

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

- Anders

DOH, det kniber lidt med geografien :crazyeyes: Sorry, kunne heller ikke forstå det da bokseren er halv irrer..

Tak for svarene!

Jeg synes også 500 kr er alt for meget, selv hvis jeg interesserede mig for det. Efter min mening er det hvad en billet på de gode pladser maks bør koste (lige på nær VIP-loge osv). Selvfølgelig er der flere der kan se med på boksekampen så hvis man deler pengene ud på 7-8 personer er det måske ikke så slemt per person, men det er nu mere princippet i at betale 500 kr for at se fjernsyn i en time eller to (eller hvor lang tid sådan noget nu tager).

- Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

18

lørdag, 3. november 2007, 16:00

Det gør Kessler, han slår hårdere og er rent bokseteknisk en bedre bokser.

HEJ VEN

19

lørdag, 3. november 2007, 16:18

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

- Anders

Tak for svarene!

Jeg synes også 500 kr er alt for meget, selv hvis jeg interesserede mig for det. Efter min mening er det hvad en billet på de gode pladser maks bør koste (lige på nær VIP-loge osv). Selvfølgelig er der flere der kan se med på boksekampen så hvis man deler pengene ud på 7-8 personer er det måske ikke så slemt per person, men det er nu mere princippet i at betale 500 kr for at se fjernsyn i en time eller to (eller hvor lang tid sådan noget nu tager).

- Anders

Helt enig med dig, det er simpelt hen en anelse for dyrt. Mon ikke der bliver mast så mange der nu engang kan være ind i de danske stuer i aften for at spare lidt på pengene ;)

20

lørdag, 3. november 2007, 16:28

X

... Keep your head up, legs closed, eyez opeN!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.