Lejlighed ålborg

  • Jeg vil foreslå boligportal.dk


    Du smider godt nok 200 for en måneds tid eller to, mener jeg. Men der kommer nye lejligheder i aalborg hver dag i løbet af dagen. Der fandt jeg min inde og jeg bor ganske fantastisk :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Jeg vil foreslå boligportal.dk


    Du smider godt nok 200 for en måneds tid eller to, mener jeg. Men der kommer nye lejligheder i aalborg hver dag i løbet af dagen. Der fandt jeg min inde og jeg bor ganske fantastisk :)


    Enig.


    Jeg fandt min lejlighed efter kun kort tids medlemskab på boligportal.dk, så selvom det koster lidt, så er de penge hurtigt tjent hjem igen.

  • Vil du flytte til Aalborg bare for at flytte til Aalborg eller for at studere?

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Det er også en kæmpedejlig by! Hvor spiller du henne?




    Manhattan, Storm P, Hr nielsen, Rnb house, Pusterummet, det var de steder i ålborg :) indtil videre :P (men må nok sige at jeg holder mig mest til manhattan da det nok mest er min stil.. kom evt ind på torsdag så får i en god sjat rabbatoz ;) )

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dj revaX




    Manhattan, Storm P, Hr nielsen, Rnb house, Pusterummet, det var de steder i ålborg :) indtil videre :P (men må nok sige at jeg holder mig mest til manhattan da det nok mest er min stil.. kom evt ind på torsdag så får i en god sjat rabbatoz ;) )


    Det ku da godt ske jeg lige ruller forbi så :P

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

    Rettet en gang, sidst af Grus ().