Hvilket parti?

  • Synes det kunne være sjovt at se hvad folk herinde på tweak er inden for politik, altså hvilken retning. Derfor faldt jeg over denne lille test inde på politiken.dk , de fleste af jer kender den nok allerede, men synes det kunne være sjovt lige at se nogen af jeres slut resultater, samt at høre hvad i selv mener i er, også inden i tog testen.


    Link til testen:
    http://politiken.dk/politik/article369438.ece



    _____


    Jeg har selv lige taget testen, og jeg blev da heller ikke overrasket over resultatet.
    Da jeg endnu ikke selv er gammel nok til at stemme, er jeg da heldig, ikke at behøve at spekulere over hvad jeg vil stemme, eftersom jeg ikke selv ville være helt sikker, men jeg vil se mig selv mest som Venstre eller Dansk Folkeparti, hvilket testen jo også viste :D


    [Blocked Image: http://img372.imageshack.us/img372/693/testds7.jpg]


    :rules:

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

    Rettet en gang, sidst af asgerbj ().

  • Hvis jeg kunne ville jeg helt klart stemme konservativt!


    Synes DF har nogle rigtig dårlige holdninger og er lidt ærgelig over de er kommet så højt, men hva faen :crazyeyes:

  • 90 På DF. Havde jeg kunnet stemme havde de fået mit kryds.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • rækkefølge
    O-80%
    C- 77%
    V - 75% (har aldrig stemt O - men mest V)
    A-Y-K-B-F (under 50%)
    Ø 28 % -

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

  • Troede Radikale ville være højere... Men tror krydset bliver på højrefløjen, som testen også siger.

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Du kan få lidt procenter på her.


    Selv er jeg mest enig med C (87%) og V (85%), og det passer ret godt med hvor mit kryds bliver sat.


    Har set den, men synes også det kunne være sjovt at se om testen er til at stole på :D

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

  • Jeg er godt og grundigt delt ud på stort set alle partier med fleste "%" til Radikale, SF, Alliance og konservative. Men må indrømme jeg stadig ikke har den ringeste anelse om hvad jeg vil stemme.
    Er første gang jeg skal stemme. Jeg synes virkelig ikke politikerne laver andet end at kritisere hinanden og hinandens forslag. Hvis de ikke kritiserer andre har de travlt med at ævle i ring om hvor dårlig den nuværende regering er / hvor godt det går for den nuværende. Og hvis de ikke gør det, kommer de med forslag som jeg har utrolig svært ved at se hvordan de skulle kunne realiseres, men nu er jeg selvfølgelig også bare førstegangsvælger og ung. Fx Søvndals forslag om 96mia til den offentlige transport ( var det kun jernbanen, kan ikke huske ?) Altså, hvor kommer så mange penge fra, for han vil jo også samtidig sørge for at der kommer flere "SOSU'er" til de ældre, og mindre elever i klasserne.
    Jeg går ind for at vores den offentlige sektor i sin helhed skal have flere penge og skal fokuseres rigtig meget mere på. De ældre skal sku ha bad hver dag, de små poder skal lære det som er nødvendigt for at kunne fungere i et moderne danmark, og ikke bare ende op som sociale tilfælde der tager streger hver weekend fordi der er mangel på lærer og ordentlige materialer. Skattestoppet gir jeg intet for, hvis det såkaldte "velfærdssamfund" skal på rette køl nægter jeg at tro på vi kan fortsætte med skattestop. Jeg kan godt undvære de par hundrede om måneden eller hvor meget det er, hvis bare sygehuse, skoler osv bliver bedre. Billige studieboliger og almene boliger generelt skal der også bare bygges af, nu! Det kan jo slet ikke passe en studerende ikke skal ha' til mad og andre fornødenheder fordi denne vælger at studere på uni, men kun kan få en pisse dyr lorte bolig i københavn til 3k+ Var det ikke Ritt der havde lovet flere boliger, men hvad blev der af dem ? Er det ikke bare nogle dyre designer-betonblokke? Det er jo direkte til grin. Men søvndals forslag fangede nu alligevel min interesse. For der skal godtnok pumpes penge i det danske skinnenet, det holder bare ikke at vi skal døje med så noget gammelt lort. Hvis det blev forbedret, så er jeg sikker på nogle af alle de enorme køer på fx sjælland ville kunne drænes, for hvis togene kører til tiden og kører med høj hastighed pga nye skinner, så vælger folk forhåbentlig også den løsning. Jeg ville da hvertfald, men nu er tog jo ik så udbredt herude på landet :P

  • Fik flest procent ved Dansk Folkeparti, dog hælder jeg nok lidt mere til Soc. dem. men ved dog ikke helt.


    Lol forstil jer DF ved magten :P

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Fik flest procent ved Dansk Folkeparti, dog hælder jeg nok lidt mere til Soc. dem. men ved dog ikke helt.


    Lol forstil jer DF ved magten :P


    Det gav så ingen mening.. 2 totalt modsætninger. Sikker på det kan passe du stemmer på soc. dem.?

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Jeg hælder personligt 65% til at stemme på Soc. Dem.


    DF er jo et komplet psykotisk parti, så de er streget ud.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe