Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

tirsdag, 30. oktober 2007, 20:06

WOOW troede ikke mennesker der var så påvirket af pot kunne ramme tasterne på et tastatur.

Det er da helt vildt... Der er ingen upåvirkede mennesker der har fantasi til at skrive sådan noget

og det er ikke kun noget jeg siger fordi jeg selv er et reptil

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Wolf_of_dk" (30.10.2007, 20:06)

42

onsdag, 31. oktober 2007, 21:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af The old guy
Ja der er jo ikke tvivl om tweak er det fedeste.

Men fandt lige det her i den anden ende af barometeret...

http://www.selvet.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=9072

Kender i andre meget mærkelige forum`s ???

LOL... Desuden er Aldebaran ikke noget planetsystem (efter hvad vi ved)

Citeret

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
De må snakke om et spil af en art. Det kan sgu ikke være noget de virkelig tror på det der.

jo, det er faktisk rimeligt rigtigt det de tror på. Det med den globale opvågning i 2012 er ikke fra noget spil... tror sq nok de idioter får et chock den 1/1/ 2012 kl. 00:00:01 :))

Citeret

Oprindeligt indlæg af Carlsen
Den er god nok, Anders Fogh er faktisk et reptil. En flyveøgle.

andre har bevist at han et det sidste overlevende individ af racen Homo neanderthalensis eller bedre kendt som neanderthalerne.

Citeret

Hej Stjereneengle

Ja, jeg har mødt nogle reptiler.

Der mange forklaringer om hvorfra de kommer.

1) At de har udviklet sig fra dinosauruser.

2) At de mørke magiker i atlantis åbnede en portal/stargate til nogle lavere planer og at de komme på den måde.

3) At jorden før mennesket kom var fængsels planet

Hvilke der er sand ved jeg ikke.

1) Ok... ham fyren her, har åbenbart ikke lyttet for godt eftert i biologitimerne... Vi nedstammede fra aberne... vores race har intet haft at gøre med dinoerne.

2) han har klart set for meget Stargate: Atlantis

3) i så fald havde der være beviser for det

Ashtar kommandoen lyder også som noget jeg har læst i en bog engang.

Efter en artikel jeg har læst:

Den Globale Opvågnen (ooohhh... STORE begyndelsesbogstaver) i 2012 handler om noget med at der kommer seks rumskibe, der lander oven på hinanden ude i en eller anden ørken. De aliens i ufoerne vil så få os ud af vores forurenende levevaner og vil give os ny teknologi. De seks rumskibe (der holder oven på hinanden) vil så blive brugt som en slags skole af en art, hvor man lærer alt fra helse, over trancetilstande til at holde den indre ro.

men skal lige ind på det forum og virkelig grine højt af deres kommentarer

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

43

onsdag, 31. oktober 2007, 22:27

"1) Ok... ham fyren her, har åbenbart ikke lyttet for godt eftert i biologitimerne... Vi nedstammede fra aberne... vores race har intet haft at gøre med dinoerne"

Han siger jo heller ikke, at vi nedstammer fra dinosaurerne - han siger at reptilerne nedstammer fra dinosaurerne...

44

onsdag, 31. oktober 2007, 23:10

Glæder mig da meget til 2012 :P
Men hvorfor parkere rumskibene oven på hinanden? og hvorfor lige i en ørken, det er sgu da et dumt sted :ph34r:
De kunne jo passende lande I Jylland, der er massere af ubrugt plads, og de fleste i verden kan komme til Jylland, det er ikke lige altid særligt nemt at komme hen til ørkener :P

Seriøst... hvor får de det fra?! :pokey: :T

45

onsdag, 31. oktober 2007, 23:36

Hvis de ufoer lander i USA så går jeg amok...

i7-7700K@5.2GHz (delidded)- AMD VEGA 64 - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

46

torsdag, 1. november 2007, 06:37

Heh det må da være nogle net bots, eller nogle mennesker der har hjerne som en. Det virker rimelig pebret at de fleste ligger ud med "kære" :))

47

torsdag, 1. november 2007, 07:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af BukkeMand
Heh det må da være nogle net bots, eller nogle mennesker der har hjerne som en. Det virker rimelig pebret at de fleste ligger ud med "kære" :))

nej nej, vi skal jo huske at være kærlige og sådan, for så kommer de onde ikke, eller hvordan det var :crazyeyes:

48

torsdag, 1. november 2007, 08:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Prectar

Citeret

Oprindeligt indlæg af BukkeMand

nej nej, vi skal jo huske at være kærlige og sådan, for så kommer de onde ikke, eller hvordan det var :crazyeyes:

Det var sådan her det var :D:D

Citeret

Fillip, fra selvet.dk

A.K. gør alt for at de onde reptiler ikke fysisk kan komme til Jorden - men det jeg kender til så er reptilerne yderst snu og durkdrevne så nogen af dem ligger ude i den fri zone udenfor Jorden i deres rumskibe og leder efter huller i menneskenes forsvar mod psykisk indtrængen -

reptilerne er kendt for at have en stor psykisk power som de bruger over lange afstande - de finder de menesker som er negative og som brokker sig og som er voldelige og som drikker eller tager stoffer - det er her hullerne er i menneskets forsvar.

så man kan sige at de mennesker som har det svært i forvejen er de allermest udsatte for psykisk påvirkning fra reptilerne -

det er bl.a. derfor jeg og andre bliver ved med at sige igen og igen og igen : brug jeres gode sider - tænk positivt - bekend jer til lyset - ha kærligheden med hele tiden -

nu er det jo ikke kun reptilerne der arbejder sig ind i folk der er negative - den menneskeskabte sorte klat af ondskab er også en faktor man skal have med i det regnestykke - denne sorte klat går også ind og inficerer de negative fordi de er åbne for det -

49

torsdag, 1. november 2007, 11:40

Fatter sq ik så meget af det de skriver.. Det giver ca ligeså meget menning som indholdet af dene side.. :P

http://www.flodgiraf.person.dk/ffc.htm

Core i7 920 @ 4.2 GHz
Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
2x GeForce GTX295
EVGA X58 Classified 3x SLI
2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
Corsair HX1000 PSU
Corsair 800D Kabinet

50

torsdag, 1. november 2007, 20:58

Jeg har fosøgt at læse alle de posts derinde men jeg må simpelt hen opgive grundet latterkramper..... :clap:
Forventer lidt at se en bruger ved navn "PC MUNKEN" der inde. Det er lige noget for ham.

51

torsdag, 1. november 2007, 21:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af FonZi
Fatter sq ik så meget af det de skriver.. Det giver ca ligeså meget menning som indholdet af dene side.. :P

http://www.flodgiraf.person.dk/ffc.htm

Hahahaha. Jeg gad godt se en flodgiraf :D

"The only thing that interferes with my learning is my education."
- Albert Einstein

52

torsdag, 1. november 2007, 21:33

Jeg går undercover derinde.

Edit* Har droppet det, kan ikke tage indlæggene seriøse...

i7-7700K@5.2GHz (delidded)- AMD VEGA 64 - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "RAC" (01.11.2007, 21:46)

53

torsdag, 1. november 2007, 21:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af RAC

Hvis du går undercover derinde skal du have hele hæren med som backup hvis de ny opdager dig, og sender en flok glubske reptiler efter dig!

54

torsdag, 1. november 2007, 22:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Izaka

Citeret

Oprindeligt indlæg af RAC

Hvis du går undercover derinde skal du have hele hæren med som backup hvis de ny opdager dig, og sender en flok glubske reptiler efter dig!

Ja men jeg kender Reptile fra mortal kombat personligt så jeg tror han kan slå en handel af.

55

fredag, 2. november 2007, 07:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB
Inden I kommer an for langt med spændetrøjer og idioti - prøv at tænk - bare to sec - over hvordan I opfattes af folk som ikke normaltfrekventerer computerfora..

Prøv at læs noget af det der skrives... Måske I ikke skal være så kæphøje.

tommel op ;) og helt enig.

Det nemmeste i denne verden er, at snakke bag folks ryg!

Hvis de mener det de snakker om er noget de kunne have et fællesskab om, er det jo ikke op til andre at dømme som som tågehorn. Personligt finder jeg også omtalte indlæg for "anderledes", men hvordan faen kan det genere andre mennesker så meget, at der sker en 3 siders lang tråd til med hån og grin.

56

fredag, 2. november 2007, 08:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af bublegum

Citeret

Inden I kommer an for langt med spændetrøjer og idioti - prøv at tænk - bare to sec - over hvordan I opfattes af folk som ikke normaltfrekventerer computerfora..

Hvis de mener det de snakker om er noget de kunne have et fællesskab om, er det jo ikke op til andre at dømme som som tågehorn. Personligt finder jeg også omtalte indlæg for "anderledes", men hvordan faen kan det genere andre mennesker så meget, at der sker en 3 siders lang tråd til med hån og grin.

Tror heller ikke det genere nogen, ihf. ikke mig.. Jeg undre mig bare sindsygt meget over hvor det er gået galt, siden folk kan tro på det 'ævl' der..

Kan de komme med konkrete fysiske besiver, skal jeg da være den færste til at blive omvendt... men tvivler på det nogensinde sker? Nu ser vi med den store opvogning i 2013, det kan være der sker noget der :crazyeyes:

Hvis folk tror på noget der er stik mod din (og flertalets) overbevisning, er det da klart det skaber lidt opmærksomhed - ikk' ?

57

fredag, 2. november 2007, 10:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af bublegum

Citeret

Nu kan man jo godt grine af hvad de siger uden at det er bliver en gene for nogen.
Hvis man skriver noget foran hele verden (via internettet f.eks.) må man jo også forvente at nogen vil sidde og grine af en, et eller andet sted. Det kan vel på ingen måde genere deres forum at vi her er ret enige om at de er en flok idioter. Ligeså vel som du kan syntes jeg er en idiot, kan jeg vel også syntes at de er nogle idioter, uden at det behøver at genere dem, eller mig for den sags skyld.

58

fredag, 2. november 2007, 11:11

Man kan jo sammenligne det med en situation var virkeligheden. En person kommer gående hen af gaden og glider i en vandpyt. Folk vil skrald grine, da det simpelthen ser så hammer morsomt ud, men det vil personen som det hele gik ud over bestem ikke syntes, sådan er det i de fleste tilfælde.
Det er jo ikke ligefrem fordi at de inde på reptil siden finder ud af at vi her på Tweak har trukket en anelse på smilebåndet over deres indlæg, og hvis de gør, tror jeg ærlig talt ikke det betyder en dyt for dem.

59

fredag, 2. november 2007, 13:11

hahahaha... jeg kunne altså ikke holde det ud. og heller ikke ham her star tingelings forum.. Globale Orgasm day !! LOL!

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

60

fredag, 2. november 2007, 14:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af Firedog
hahahaha... jeg kunne altså ikke holde det ud. og heller ikke ham her star tingelings forum.. Globale Orgasm day !! LOL!

Sådan en dag findes faktisk :crazyeyes:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.