De fem sikre tegn på at du bruger få meget tid foran din pc.

  • 1. Du dobbeltklikker på tv'ets fjernbetjening.


    2. Du kan ikke smile uden at dreje hovedet 90 grader.


    3. Du står med en stabel papir og tænker: Det er ikke noget problem. Jeg trykker bare på titellinjen for at bringe den nederste op foran.


    4. Du løfter telefonen og begynder at trykke et IP-nummer.


    5. Du finder ovenstående morsomt.



  • Jeg bruger for meget tid for an pc'en tilsydeladende :crazyeyes:

  • Så kom der lige en vits mere.


    Fransklæreren forklarede sine studenter, at på fransk er alle navneord enten hunkøn eller hankøn; "la maison, le crayon ect."


    "Hvad køn er så en computer?" Spurgte en student.


    I stedet for at give svaret delte læreren studenterne i to grupper med mændene i den ene og kvinderne i den anden. Grupperne skulle nu beslutte sig for, hvilket køn de mente, en computer burde være og give fire grunde
    for deres valg.


    Mændenes gruppe mente, at en computer bestemt måtte være hunkøn la computer) fordi:
    1) Kun deres konstruktør fatter deres interne logik.
    2) Det medfødte sprog, de bruger til at kommunikere indbyrdes, er komplet uforståeligt for andre.
    3) Selv den mindste fejl lagres i langtidshukommelsen for eventuel senere gennemgang.
    4) Så snart man har udvalgt en, kan man spendere halvdelen af sin løn på tilbehør.



    Kvindernes gruppe var derimod overbevist om, at det måtte være hankøn(le computer) og gav følgende grunde:
    1) De skal være tændte før man kan få dem til noget som helst.
    2) De har tonsvis af data, men evner ikke at tænke selvstændigt.
    3) Det hedder sig, at de skal hjælpe dig med dine problemer, men halvdelen af tiden er de problemet.
    4) Så snart man har udvalgt en, finder man ud af, at man kunne have Fået en bedre model, hvis man bare havde ventet lidt.


  • Hvor er det sandt :))


  • hehe den er noget gammel... Men stadig god :D


    Dog syntes jeg ikke pkt. 2 passer specielt godt :D

  • Jeg kan siger så meget at jeg dobbel klikker på min fjernbetjening ved ikke hvorfor jeg gør det er bare en dårlig vane jeg har.
    Og har på et tidspunkt sovet lidt da jeg skulle taste et nr. ind på telefonen og det nr. kunne godt minde lidt om et ip nr.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MvK
    Man er nu rimelig retarderet hvis man kan svare ja til de 4 ting der.


    Man er også temmelig retarderet hvis man ikke kan tælle :D


    Med mindre du selvfølgelig mener joke nr. 2.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Claes


    Man er også temmelig retarderet hvis man ikke kan tælle :D


    Med mindre du selvfølgelig mener joke nr. 2.


    Den sidste med at man finder det morsomt kan jeg da godt svare ja til, men de andre 4 er ret overdrevede hvis du spørger mig... ;)

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Jeg syntes også det var ret morsomt, selvom det nok er usandsynligt man begynder at trykke på titellinier for at få noget papir øverst osv :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Ja jeg tilbringer åbenbart for lidt tid foran min computer eftersom jeg kan svare nej til dem alle fem ;)

    hmm. Svarede også nej til dem alle. Fatter slet ikke den med 90 grader,

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • puha ku heldigvis ikk se mig selv i nogen af dem....det betyder jeg ka bruge endnu mere tid ved skærmen :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2