Latterlig Poll??!!!

  • Man kan kun sige en ting til den slags tåååååååber : Find storebæltsbroen - medbring solid snor og en 100 kg's beton klods. Bind snoren om halsen og om klodsen. Få ti af dine svage vennner til at løfte klodsen op på rækværket. Gå over og skub den ud over kanten og se hvad der sker..... :] :] :] :] :]

  • Her er min begrundelse:


    Denne poll er lam og latterlig fordi DU har lavet den.... Der er ingen grund til at lave denne Latterlige Poll, det fylder bare på serveren.. præcist lige som din account. Jeg synes du skulle slette denne poll også slå dig selv i hovedet med en spade...

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    Her er min begrundelse:


    Denne poll er lam og latterlig fordi DU har lavet den.... Der er ingen grund til at lave denne Latterlige Poll, det fylder bare på serveren.. præcist lige som din account. Jeg synes du skulle slette denne poll også slå dig selv i hovedet med en spade...


    Det lyder helt fornuftigt, hvis du spørger mig ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Ja, meget latterlig.


    Hvad skal jeg bruge den til?


    Hvad kan jeg se ud af den? At du må være latterlig, da du har lavet en latterlig poll. Sorry, men sådan må det jo hænge sammen.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • og hvem er de 3 n00bs der har sagt, at ymer er klamt. Ymer er godt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Tjaeh. Hvis nu alle for eftertiden bare undlader at stemme og ignorerer de overflødige polls, i stedet for at brokke sig over dem, ville de jo ret hurtigt forsvinde ned af siden ;)

  • Synes ikke det behøver være sådan, at halvdelen af de tråde der bliver lavet bør ignoreres. Synes lige så godt man kan stræbe efter, at afskaffe lamme polls og tråde.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Synes ikke det behøver være sådan, at halvdelen af de tråde der bliver lavet bør ignoreres. Synes lige så godt man kan stræbe efter, at afskaffe lamme polls og tråde.


    Lyder meget fornuftigt. Tvivler bare på det kan lade sig gøre.
    De fleste kan jo komme til at lave en dum tråd en gang imellem ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Lyder meget fornuftigt. Tvivler bare på det kan lade sig gøre.
    De fleste kan jo komme til at lave en dum tråd en gang imellem ;)


    Tjah - hvis det så bare var en gang i mellem :rolleyes:
    Men lige for tiden, så synes jeg at det er for meget og for meget hat og "blå briller" :(

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Tjah - hvis det så bare var en gang i mellem :rolleyes:
    Men lige for tiden, så synes jeg at det er for meget og for meget hat og "blå briller" :(


    Har du ret i, men der er nok ingen løsning på problemet, andet end at ignorere det man ikke er interesseret i ;)