Hvor kan man købe DDos Angreb ?

  • Hey Tweakers..


    En tanke skød mig, at jeg faktisk gerne ville vide noget mere, om disse typer angreb, så jeg ville gerne vide, hvor man eventuelt kan købe disse angreb og afprøve dem..


    nogle der har links eller bare programmer til at afprøve det?


    DETTE ER IKKE TIL ULOVLIG BRUG, OG ER SLET IKKE I TANKERNE!

  • DDOS er jo ikke bare et program du skal have. Du skal have adskillige "klienter" til at angribe, ellers er det jo ikke Distributed (som det første D står for).
    Hele konceptet går ud på at installere zombie klienter på uvidende folks computere (allerede der har du brudt loven) for derefter at voldtage både internet udbyderes netværk og dit "offers" netværk. Igen ganske ulovligt.
    Jeg har meget svært ved at se hvordan du på nogen måde kan bruge det til noget lovligt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    DDOS er jo ikke bare et program du skal have. Du skal have adskillige "klienter" til at angribe, ellers er det jo ikke Distributed (som det første D står for).
    Hele konceptet går ud på at installere zombie klienter på uvidende folks computere (allerede der har du brudt loven) for derefter at voldtage både internet udbyderes netværk og dit "offers" netværk. Igen ganske ulovligt.
    Jeg har meget svært ved at se hvordan du på nogen måde kan bruge det til noget lovligt.


    det kan tænkes at man kan teste ens sikkehed, ved at lade et it-sikkerheds firma prøve et ddos angreb på ens linie....og i så fald er der slet ikke tale om noget ulovligt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    det kan tænkes at man kan teste ens sikkehed, ved at lade et it-sikkerheds firma prøve et ddos angreb på ens linie....og i så fald er der slet ikke tale om noget ulovligt.


    Det er lige meget. Distributed Denial Of Service er baseret på at adskillige kilder sender store mængder data og derved bruger alt din båndbredde. Selvom du måske syntes det er iorden, og kilderne der sender det måske alle er lovligt lavet til formålet, vil det stadig gå ud over udbyderens linier, udstyr og hvad der ellers er på ruten.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Det er lige meget. Distributed Denial Of Service er baseret på at adskillige kilder sender store mængder data og derved bruger alt din båndbredde. Selvom du måske syntes det er iorden, og kilderne der sender det måske alle er lovligt lavet til formålet, vil det stadig gå ud over udbyderens linier, udstyr og hvad der ellers er på ruten.



    du har fuldstændig ret :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Det er lige meget. Distributed Denial Of Service er baseret på at adskillige kilder sender store mængder data og derved bruger alt din båndbredde. Selvom du måske syntes det er iorden, og kilderne der sender det måske alle er lovligt lavet til formålet, vil det stadig gå ud over udbyderens linier, udstyr og hvad der ellers er på ruten.


    Meningen er jo ligesom, at jeg vil benytte en decideret "leverandør af dette", så det ikke forekommer ulovligt. Det er ligesom planen. Vil sgu ikke gøre noget ulovligt blot for at afprøve sikkerheden. Jeg har læst i flere nyhedskanaler, at det er muligt, men der er jo naturligvis ikke nogle, som anbefaler brugen af det..



    Min kære The Original TB.


    1. Hold din kæft medmindre du har noget relevant at informere os med. Så hvis du i fremtiden vil skrive noget i denne tråd, så hold dig seriøst til emnet eller send mig en PM.


    2. Forfærdig dårlig humor og latterlige indlæg er LOOORRRT.


    3. ved udemærket hvad DDOS angreb er, jeg vil blot gerne se, hvordan man kan beskytte sig mod det, og dertil vil jeg også gerne se effekten af det.




    ---------------------------------------------------------------------------------------------


    Jeg går igen tilbage til mit oprindelige spørgsmål om nogen ved, hvor man kan finde en leverandør af disse angreb?


    forresten ;) tak for et seriøst indlæg pyro22. vil tage kontakt til dem i morgen



  • Okay mit indlæg var stærkt malerisk, men vist ikke tydeligt nok, så prøver med den brede pensel igen.



    Kære brevkasse, jeg er nysgerrig om hvordan miltbrand fungerer, kan I ikke være venlige at sende lidt til mig, for jeg vil så gerne lære om det.


    Venlig Hilsen
    Georg Gullaman-Hansen.




    Du kan IKKE bestille et DDos angreb, der skal _rigtig_ mange hosts til at sende pakker til dig på samme tid. Vi snakker ikke kun om 100 hosts - men 10.000+ Er der blot tale om trafik fra en enkelt host er det "blot" et DOS angreb, D'et står for distribueret. Jeg håber at du kan forstå min analogi med miltbranden..


    Iøvrigt er der ingen grun til det grimme ord.




    Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag


    Jeg går igen tilbage til mit oprindelige spørgsmål om nogen ved, hvor man kan finde en leverandør af disse angreb?


    Læs nu mine posts.. Har du overhovedet forsøgt at søge på google inden du blamerer dig selv her?


    Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    forresten ;) tak for et seriøst indlæg pyro22. vil tage kontakt til dem i morgen


    Tror du får meget hjælp når du nu imorgen sender en mail til et antivirusfirma (ikke decideret AV firma, de analyserer trafik og data for at finde sårbarheder) hvori du bestiller et DDOs angreb fra dem..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag


    Meningen er jo ligesom, at jeg vil benytte en decideret "leverandør af dette", så det ikke forekommer ulovligt. Det er ligesom planen. Vil sgu ikke gøre noget ulovligt blot for at afprøve sikkerheden. Jeg har læst i flere nyhedskanaler, at det er muligt, men der er jo naturligvis ikke nogle, som anbefaler brugen af det..


    Jeg er meget spændt på at høre hvor du vil finde en lovlig leverandør af dette. Det svarer sig til at gå ud og benytte en leverandør af terror bombninger.
    Jeg har stadig svært ved at se hvad du overhovedet vil med det, hvis det ikke er for at sprænge en eller anden idiot i luften, som tilfældigvis har kaldt dig en kegle. Hvad er pointen? Og inden du begynder at snakke om sikkerheds test, så kan du, som almindelig menneske, ikke gøre en skid for at beskytte dig mod det. Hvis din linie er en 100mbit linie (eksempel) og 10.000 klienter sender dig 10 mbit, kan du sætte en million firewalls op, din båndbredde vil stadig være fyldt ud, og angrebet være en success. Der er ikke noget fancy bag, det er primitivt råstyrke det drejer sig om.

  • Quote

    3. ved udemærket hvad DDOS angreb er, jeg vil blot gerne se, hvordan man kan beskytte sig mod det, og dertil vil jeg også gerne se effekten af det.



    hiv dit netkabel ud der har du samme effekt.. det bedste af det hele er .. det koster gratis



    men er du nu stadigvæk seriøs ang dit business der og har du penge sååh konstakt mig på en pm