10 dummeste citater,,,, LOL

  • Ja men da du jo nok er den der ser mest så glæder jeg mig da til at se hvad du kommer op med...
    He he Happy hunting :9xo

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

  • Der ku da laves en tråd hvor man kan poste nogle forslag til de dummeste/sjoveste citater her på tweak. Hvordan man så liige får valgt de 10 bedste ved jeg ikke ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Så kunne udfordringen være at finde de ti dummeste citater på Tweak ;)



    ville da ikke tage længe, kan man ikke bare gå ind og søge på dine indlæg :)

  • Jeg har et citat, ganske vist ikke herinde fra, men fra skibet jeg sejlede på sidst hvor en af aspiranterne sagde mens vi spillede Counterstrike:


    "Man når slet ikke at overveje om man skal dø når man bliver skudt i hovedet"


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Eller det her citat fra den hedengangne i ved nok....


    "ja, jeg bruger mindst ligeså mange fremmedord i den virkelige verden, og guess what... Jeg slipper godt fra det.. Problemet ligger andet steds, men emne skift, vi skal ikke snakke om mig, jeg er dybt splittet her til aften, og vil ikke indvilde jer andre i hva' jeg mener og tænker..
    - Men tro mig, det er ikke påtaget, jeg er mindst ligeså stort asshole i den virkelige verden "

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Humpeligimp
    Eller det her citat fra den hedengangne i ved nok....


    "ja, jeg bruger mindst ligeså mange fremmedord i den virkelige verden, og guess what... Jeg slipper godt fra det.. Problemet ligger andet steds, men emne skift, vi skal ikke snakke om mig, jeg er dybt splittet her til aften, og vil ikke indvilde jer andre i hva' jeg mener og tænker..
    - Men tro mig, det er ikke påtaget, jeg er mindst ligeså stort asshole i den virkelige verden "


    Hehe, hvorfor finder du sådan et gammelt citat frem? :) var det bare lige noget du sku ud med ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Humpeligimp
    Han var da den ultimative storleverandør af mærkelige udsagn.


    Det her var bare det første jeg fandt


    Jah okay, men pas på ikk at hænge nogen ud ;) Kan godt være du og jeg synes det, men ikke nogen grund til at rage op i en gammel diskussion :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Så kunne udfordringen være at finde de ti dummeste citater på Tweak ;)


    "... Nej jeg har ikke doneret penge til kaptajn insano som har hjulpet pc-ice
    med at nakke 1600 dollars fra en italiener, hvorefter han fakede sin død
    og genoptog sin hobby som hobby-raket-entusiast ..."


    Her er et af de bedste.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DonRon
    sagde hun det i gård eller ?


    ej øm at være støre ind en myre gør jo ikke en til en kæmpe giant monster mother..


    WHAT?

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

    Rettet 2 gange, sidst af MvK ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden


    "... Nej jeg har ikke doneret penge til kaptajn insano som har hjulpet pc-ice
    med at nakke 1600 dollars fra en italiener, hvorefter han fakede sin død
    og genoptog sin hobby som hobby-raket-entusiast ..."


    Her er et af de dummeste.


    ja den ville jeg også stemme på som en af de dummeste. Det lyder ihvertfald som om en klaphat har udtalt det, brugeren bag det citat har sikkert leveret adskillige dumme linier.

  • Jeg lavede engang et rigtig voldsom dumt citat, mens jeg var godt fuld :P.


    "Kender i det når man er til piger?"


    Har lavet en masse andre men den der rammer ligesom toppunktet :))

  • tror der var en diskussion for et stykke tid siden hvor det kom ud på noget med hvad der vejede mest, et kilo fjer, eller et kilo bly.. og der var vidst en i helt seriøsitet der sagde det var fjerene :crazyeyes:

  • http://tweak.dk/forum/thread.p…72&sid=&hilightuser=11928


    Det her var jeg lige ved at falde død af grin over... Også DonRon :D


    DonRon:


    "hentyder du til min sig. lol, ja jeg håber *bip* ikke studiedata retsforfølger mig "


    Dan@Studiedata:


    "Det tror jeg ikke lige du skal regne med, det er ihvertilfælde ikke noget jeg personligt ville opfordre til, men jeg kan jo af gode grunde ikke svare for investor, men han læser nok ikke indholdet på Tweak eller andre forums for den sags skyld


    Men det ville da være ønskeligt at firmaet blev nævnt da vi trods alt har brugt en betragtelig sum penge på designet og/eller at vi blev spurgt først en anden gang "