8 mdr? sikker?

  • kald mig bare for dum, men kunne man ik godt forestille sig at skaberne af half life 2 bare siger 8 mdr som et skud i vejret...her er en forklaring på hvad jeg mener:


    8o ...altså der er jo åbenbart sket noed uventet som de lige skal rette op på, og iogmed det blir de jo ikke særlig populære ved at udsætte datoen for udkommelsen på et ventet spil. Det kunne jo være at de gerne vil undgå det og derfor bare sætter datoen LANGT frem i tiden for at det ikke skal gentage sig, og når det så evt. kommer før så bliver folk glade igen fordi det alligevel kommer lidt før (den nye) tid...


    det er jo også lidt rigeligt præcist når det handler om SÅ lang tid...hvordan kan man vide på forhånd at det præcist er 8 mdr?


    ret mig bare hvis jeg tager fejl...det var jo også bare en tanke... ;)

  • Der er også nogle der tror at Valve bruger leaken som en undskyldning til at få endnu længere tid til at lave spillet. Får hackeren der fik source coden sagde at det var det eneste Valve havde da han hukkede den, og dermed påstår han at Valve er LANGT bagud. Intet af dette er dog blevet be- eller afkræftet af Valve. Du kan læse det hele på gamereactors hjemmeside http://www.gamereactor.net og prøve at finde nyheden. Lad os ikke håbe at den information de har fået er korrekt :]

  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben


    nåeh...du er måske ik så vild med half-leif?


    Skal man være det?
    Har prøvet Half-Life et par gange, og det var ikke lige noget for mig... Men håber da at HL2 bliver bedre...
    Men det er nu ikke noget jeg sidder specielt og venter på..
    Som Grill så smukt sagde: "Det kommer når det kommer..."

  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben


    nåeh...du er måske ik så vild med half-leif?


    Med Half Life ?.... Næ, ikke rigtig. Det var da meget fedt engang, men det var dengang.


    Der er gået SÅ lang tid mellem HL1 og HL2 at jeg ikke forventer at Valve overholder deres tidsfrister. Én ting er nok sikkert og det er at det ikke kommer som et chock når det kommer for der har man forventet det var kommet 3-4-5 gange... ;)


    Som jeg skrev.... Det kommer når det kommer.... og i mellemtiden hygger vi os med en masse andre fede spil. ;)


    Personligt syntes jeg det helt udemærkedet hvis det IKKE kommer før R420 da jeg går og venter på det.

  • citat:Et forsker-team på Københavns Universitet har lavet en transistor på størrelse med et enkelt organisk molekyle. Transistorer er elektriske komponenter, der forstærker elektriske signaler eller fungerer som en elektrisk kontakt, og da den nye mikrotransistor er 100 gange mindre end dem, vi anvender i dag, vil det betyde utroligt små og stærke computere, der kan anvendes i satellitter på størrelse med en terning.


    venter sku lidt med og købe nyt gfx, til det er blir udbredt hvilke fremtidsperspektiver ikk sandt :))8o

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Originally posted by sehested
    citat:Et forsker-team på Københavns Universitet har lavet en transistor på størrelse med et enkelt organisk molekyle. Transistorer er elektriske komponenter, der forstærker elektriske signaler eller fungerer som en elektrisk kontakt, og da den nye mikrotransistor er 100 gange mindre end dem, vi anvender i dag, vil det betyde utroligt små og stærke computere, der kan anvendes i satellitter på størrelse med en terning.


    venter sku lidt med og købe nyt gfx, til det er blir udbredt hvilke fremtidsperspektiver ikk sandt :))8o


    Hehe, så er det slut med casemodding :))8o

  • har sgu ikke noget i mod at det tager et pænt stykke tid endnu før det udkommer så kan jeg jo måske lige nå at får råd til at opgradere min comp til noget der ville kunne køre spillet !