Hvor dum har man lov til og være?

  • ork det der er ingen ting i mod min hverdag :/

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • hahaha den side kan man da stene i flere timer...


    jeg kan specielt godt lide de her to indtil videre:


    1.
    Supporter: Dobbeltklik på "denne computer"
    Meget forvirret kunde: Hvilken computer!?!


    2.
    Kunde: Jeg har et problem med mit password! Jeg har et password der hedder 'honning'.
    Supp: Ja?!
    Kunde: Problemet er at jeg har en gammel telefon og der er ikke et 'H' på...
    Supp: Ja.. men du skal ikke taste passwordet ind på telefonen... (bliver afbrudt af kunden)
    Kunde: NÅRH! så skal jeg altså bare sige 'honning' i telefonen!!
    Supp: Erm... lige et øjeblik ! :P

  • Quote

    Originally posted by niszen
    det er lidt tid siden den er opdateret.. hvis man går ind under nyhder er det nyeste fra 2001

    Ja men derfor kan man da stadig more sig over det *S* :))

  • Quote

    Originally posted by Xner

    Jamen så lad os da høre nogle røver historier *GG*


    hehe skal da forsøge at komme med et par stykker mandag ;)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2


  • Hehe.. husker det som det var i går.. ja.. det er mig der har sendt den ind :)

  • den gode gamle med kunden der ringer for at høre hvor
    any key sidder


    eller kunden der spørger hvad bruger man fodpedalen til.



    en jeg har tænkt meget over man tager sit keyborad ud af stikket.


    putteren skriver
    keyboard erro tryk f1 for at komme vidre lol

  • Quote

    Originally posted by Getalife
    Hvor store ods er der for at folk nævner en samtale man har haft for 4 år siden i et forum og samtalen er fundet på et andet site?


    hehe når den er SÅ sjov er der ret stor chance for at den blir nævnt... ;)


    er det virkelig dig der har snakket med ham? og dig der har sendt den ind? fantastisk.... :))

  • Quote

    Originally posted by scully


    Hehe, det er det jo sikkert ofte ;)


    hehe, jaaaah, men alligevel ikke kun...det stærke køn har alligevel nogle undtagelser.... ;):D



    jeg snublede forresten også lige over den her, og hol da op hvor jeg grinte...:


    "Another Dell customer called to say he couldn't get his computer to fax anything. After 40 minutes of trouble-shooting, the technician discovered the man was trying to fax a piece of paper by holding it in front of the monitor and hitting the "Send" key."


    btw. håber i kan engelsk... ;)



  • MEGA LOL ;)