Havearbejde,jeres mening?

  • Det ordner min mor :))


    Men jeg bliver fandme sur når jeg skal hjælpe med at 'luge' i mellem fliserne.. :]

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Hader det også, men konen er rigtig flink til at hjælpe og så går det faktisk hen og bliver helt hyggeligt. :D


    Vi har en 2 m hæk hele vejen rundt om grunden. Nabokonen var kommet med nogle spydige kommentarer til min kone, om at hækken ikke var klippet og at hun ikke kunne holde ud at se på det. Nu er den klippet hele vejen rundt, men bare ikke lige toppen ude foran, som nabokonen har ondt i røven af at se på. Så kan hun lære at passe sig selv kan hun ;)

  • Jeg bor i lejlighed så ingen have her heldigvis.


    Mit syn på er følgende :


    Havearbejde er for kvinder medmindre der skal ordnes noget med et stykke værktøj der enten støjer nok til at give permanente høreskader eller som er benzin-drevet... :))

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Hader det også, men konen er rigtig flink til at hjælpe og så går det faktisk hen og bliver helt hyggeligt. :D


    Vi har en 2 m hæk hele vejen rundt om grunden. Nabokonen var kommet med nogle spydige kommentarer til min kone, om at hækken ikke var klippet og at hun ikke kunne holde ud at se på det. Nu er den klippet hele vejen rundt, men bare ikke lige toppen ude foran, som nabokonen har ondt i røven af at se på. Så kan hun lære at passe sig selv kan hun ;)


    Der er jo også dejlligt med en 2 meter høj hæk, når i nu går og "hygger" jer haven ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Jeg bor i lejlighed så ingen have her heldigvis.


    Mit syn på er følgende :


    Havearbejde er for kvinder medmindre der skal ordnes noget med et stykke værktøj der enten støjer nok til at give permanente høreskader eller som er benzin-drevet... :))


    ROFLMAO godt konen pt. er ude i køkkenet, men du er inde på noget af det rigtige... :))

  • Quote

    Originally posted by Bauner
    ROFLMAO godt konen pt. er ude i køkkenet, men du er inde på noget af det rigtige... :))


    he he.. *G*... Ja, det man mener er ikke altid det man siger når konen er i nærheden. :))

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Havarbejde? Øhm, jeg støvsuger da engang imellem. Tæller det?


    LOL - støvsuger du i haven? hmmmm.... :]


    er det smart? jeg ved det ik...vi støvsuger aldrig haven...man må da bruge en del støvsuger-poser til det... ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Jeg bor i lejlighed så ingen have her heldigvis.


    Mit syn på er følgende :


    Havearbejde er for kvinder medmindre der skal ordnes noget med et stykke værktøj der enten støjer nok til at give permanente høreskader eller som er benzin-drevet... :))


    "æææw altzå....din mandsscauvinist altzå.....årh daaaaaah! gider bar' SLET ik tale mæ dig når du ska zi'e zåhn om mig....so just talk to the hand etc..... :] :] ligesom bare typisk for mænd ik? blah blah blah...."


    sådan ville reaktionen nok være...sådan omtrent... ;):))

  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben


    LOL - støvsuger du i haven? hmmmm.... :]


    er det smart? jeg ved det ik...vi støvsuger aldrig haven...man må da bruge en del støvsuger-poser til det... ;)


    Der findes faktisk en støvsuger, beregnet til haver.
    Det hedder i så fald en løvsuger ;)
    Der lærte du lige noget nyt. Tag den... he he ;):))


    Overvejer faktisk at købe en ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Der findes faktisk en støvsuger, beregnet til haver.
    Det hedder i så fald en løvsuger ;)
    Der lærte du lige noget nyt. Tag den... he he ;):))


    Overvejer faktisk at købe en ;)


    ja der lærte jeg vel egentlig noed nyt... 8o


    hehe... :P;)

  • Quote

    Originally posted by gINCAKe
    havearbejde det er ikke lige mig..
    har da også kun lidt græs i tagrenden, så det må naturen ordne


    Er det ikke vanskeligt at komme til og slå græsset der med plæneklipperen ? ;)
    Sorry, kunne ikke lade være:T