Telia Xpress 2.0

  • Hey Tweakers.


    Jeg har overvejet en mobil med Telia Xpress 2.0, da jeg gerne vil have fri Messenger.
    Jeg har så lige nogle spørgsmål, som jeg håber i kan svare på, da Telia ikke svarer på min mails X( ..


    - Er det 100% gratis (Udover det man giver i mdr., som i dette tilfælde er 200kr), at bruge MSN på sin telefon.
    - Kan man skrive OVERALT (Det vil sige i tog, ude på landet, i byer osv.)
    - Hvis det overstående også er gratis, er det så også gratis at skrive med folk fra udlandet?. F.eks. folk fra England.
    - Kan man komme til at betale mere i mdr. end de 200kr, HVIS man KUN bruger MSN ?


    På forhånd tak.
    - Mvh. MKF

  • Det fremgår jo så også ret tydeligt af deres hjemmeside hvilke betingelser der gælder ;) Så svarene på dine spørgsmål må være som følgende:


    Er det 100% gratis (Udover det man giver i mdr., som i dette tilfælde er 200kr), at bruge MSN på sin telefon.
    Ja, det er det der ligger i fri MSN.


    Kan man skrive OVERALT (Det vil sige i tog, ude på landet, i byer osv.)
    Hvis der er forbindelse, kan du selvfølgelig. Der kan nok være forhold der indvirker på hastigheden, men Telia har vel et kort over deres dækning på hjemmesiden.


    Hvis det overstående også er gratis, er det så også gratis at skrive med folk fra udlandet?. F.eks. folk fra England.
    MSN er vel MSN, og der står intet i betingelserne om, at du kun må anvende MSN sammen med danske kontakter.


    Kan man komme til at betale mere i mdr. end de 200kr, HVIS man KUN bruger MSN ?
    Medmindre der er et eller ekstra gebyr på dit abonnement, så kan du ikke komme til at betale mere end 199 kr.