Forslag - Mulighed for embed af videoer?

  • Tænkte bare på om embedding af video fra f.eks. YouTube kunne blive en mulighed her på forummet? :)


    Ville ihvertfald mene det er ret praktisk, men er ikke klar over om det stresser tweak's server mere end normalt?


    Kom i tanke om det da jeg i en tråd om cs skulle vise hvad "Portal" er...


    Er det noget der kunne komme på tale?
    Reglerne om filmklip gælder jo stadig, men mener bare at hvis man nu - som i mit tilfælde - skal vise noget omkring et bestemt emne igennem video, så kunne det være praktisk med embed så videoen kan ses med det samme istedet for nyt tab/windue. Man kan sku næsten finde alt på youtube efterhånden, så f.eks. video reviews af hardware og sådan kunne jo vises på en smart måde.


    Hvis jeg c/p'er embed koden fra youtube vises den bare rå:
    <object width="425" height="353"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Wb7aDZeO_MQ&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Wb7aDZeO_MQ&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="353"></embed></object>



    Laver lige en afstemning også, så vi ka få noget statisik :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg må sige at jeg er en smule neutral. Føler ikke at det er et must have - men det kunne sikkert gavne, men som sagt ikke noget jeg personligt føler vi har behov for, eller ihvertfald mig selv.

  • Nu er man jo ikke tvunget til at embedded videoer, man kan jo stadig sagtens poste alim. links. Og selv hvis man poster embedded videoer kan man jo stadig klikke på video som et normalt link.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Yilar
    Nu er man jo ikke tvunget til at embedded videoer, man kan jo stadig sagtens poste alim. links. Og selv hvis man poster embedded videoer kan man jo stadig klikke på video som et normalt link.


    Præsis :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Well, indtil videre står stemmerne jo lige, hvilket må betyde at folk ser embed som en god mulighed, men ingen nødvendighed ? :)


    Kunne godt tænke mig lidt input fra de højere magter a.k.a. Tweak crewet? :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Et problem kan være at hvis der er for mange videoer embedded på samme side, så bliver siden meget sløv.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen
    Det er en god funktion, helt sikkert. Men når vi er begrænsede til at poste videoklip i én enkelt tråd synes jeg det er lidt ligemeget.


    Det gør da netop den tråd super overskuelig og nem at gå til.

  • Ja synes også det gør det mere overskueligt og nemmere.


    En anden ting er at det jo ikke KUN ka bruges til video tråden....hva med hvis nogen vil vise og diskutere en trailer osv i film sektionen. Eller en der skal vise en guide omkring et eller andet hardware relateret.


    EDIT: Og kunne stadig godt tænke mig lidt input fra staff's side mht. om det kunne lade sig gøre. :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Ja synes også det gør det mere overskueligt og nemmere.


    En anden ting er at det jo ikke KUN ka bruges til video tråden....hva med hvis nogen vil vise og diskutere en trailer osv i film sektionen. Eller en der skal vise en guide omkring et eller andet hardware relateret.


    EDIT: Og kunne stadig godt tænke mig lidt input fra staff's side mht. om det kunne lade sig gøre. :)


    Synes bare ikke trailere er specielt "kønne" at se på via Youtube ol.

  • Nej nej, men det jo ikke kun youtube der tilbyder embed? :)


    Ved ikke lige om man kan gøre det med quicktime, men f.eks. Break.com tilbyder det også.


    Igen, det skal ses som en mulighed ikke et krav :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2