Hjælp til tatovering

  • Hej,


    Jeg skal ha lavet en ny tatovering, jeg skal ha' skrevet mit navb: Sandra Dina.
    Jeg har fundet et rigtig flot 'S' i skoringens katalog (kan også ses på deres hjemmeside) men kan ikke finde en skrift der ligner nogle steder, er det noget nogen af jer kan hjælpe med?


    Hilsen
    Sandra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sandradina
    Hej,


    Jeg skal ha lavet en ny tatovering, jeg skal ha' skrevet mit navb: Sandra Dina.
    Jeg har fundet et rigtig flot 'S' i skoringens katalog (kan også ses på deres hjemmeside) men kan ikke finde en skrift der ligner nogle steder, er det noget nogen af jer kan hjælpe med?


    Hilsen
    Sandra


    Kontakt skoringen og find ud af hvilken skrifttype de har brugt?
    Og hvad sker der for alle farverne?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Det kan nemt være en købefont, som de selvf. ikke vil udleverer.


    Skrev jeg noget om at udlevere? Jeg skrev blot at hun skulle finde ud af hvilken font det er.
    Og så kan hun evt. søge på google, finde den og købe den.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shiver


    Skrev jeg noget om at udlevere? Jeg skrev blot at hun skulle finde ud af hvilken font det er.
    Og så kan hun evt. søge på google, finde den og købe den.


    Er man lidt muggen?


    Iøvrigt er det ikke sikkert firmaet sådan lige prompte kender fonten, medmindre de kigger i en eventuel designmanual.


    Desuden var det en yderligere kommentar, som måske nok var hjælpende for vedkommende.


    Slap af mester !


  • Det var ikke negativt ment! Glemte bare en smiley i beskeden.
    Sorry hvis jeg lød negativ :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Enhver kompatent tatovør kan tegne rasten ud fra S'et... Jeg kan i hvert fald :P


    MvH Fed7haS


    Selvglad? :))


    Du er min tattovør <3 (ejerfornemmelser) LOL!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Enhver kompatent tatovør kan tegne rasten ud fra S'et... Jeg kan i hvert fald :P


    MvH Fed7haS


    Troede ikke man måtte reklamere for eget site m.v på tweak i signature ?