Appl truer med iPhone og UnLock Software

  • Umiddelbart kan jeg sgu ikke lige se det store problem i det må jeg indrømme..

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Det kommer vel an på hvem Apple laver disse aftaler med. Hvis det er alle de store danske teleselskaber kan jeg ikke se noget problem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus
    Hey...


    Syntes da det her er latterligt fra appel af! de tjener jo KUN på det... så det må være det mobilselvskab som har aftaler med dem der ligger pres på... Latterligt


    http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-8750784.html


    Det er ikke mere latterligt end at en ganske alm. operatør vælger at simlåse deres telefoner??


    Husk på det er et konkurrence markede du sidder og piver over..


    HVis jeg stod bag noget i den stil ville jeg da seriøst også få skæv pik af typer som dig der er pisse ligeglade, og netop kører samme stil som Apple ;)


    Og nej, jeg har ikke haft en unlocker på en mobil nogensinde - Jeg har med et smil betalt de 500,- operatøren tager - Jeg er en ærlig mand ;)

  • det der er latterligt er at de er låst, ja, det er iorden, at vi så kan låse dem om, som man kan med alm., ja det kan man også... MEN så låser de bare softwaren, det er latterligt i mine øjne

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus
    det der er latterligt er at de er låst, ja, det er iorden, at vi så kan låse dem om, som man kan med alm., ja det kan man også... MEN så låser de bare softwaren, det er latterligt i mine øjne


    Nu er der jo nok en grund til der kun er få operatøre der har "udbytte" af dem skal du se ;)


    Men hvorfor denne tråd? Selv du burde kunne regne ud, at når der er en der hacker telefonen så alle kan bruge den, så er det garanteret en og samme nørd der også hacker softwaren så du kan bruge den..


    Så ro på mester :)