Multimedia-Experten Spørgsmål

  • Hejsa,


    Jeg har fået bestilt et stks. grafikkort fra Multimedia-Experten.dk, som var en af de eneste butik med kortet på lager. ( Havde SHG også, men de havde for "Travlt" til at sende min pakke 2 dage i træk ).


    Spørgsmålet går egentlig bare på, jeg har fået en bestillings bekræftelse og 2 timer senere en ordrer bekræftelse. Nu behøves en ordrer bekræftelse ikke nødvendigvis at betyde skidtet er sendt af sted, så ville høre om nogen andre der havde handlet hos dem, om jeg så kan regne med at have det i hænde i morgen før Weekenden? Prøvede at sende dem en Mail for et par timer siden, den har de dog ikke svaret på.


    Kan hellere ikke checke deres Track & Trace side, da den åbenbart ikke eksistere her til aften :boxed:


    Men på forhånd tak.

  • Hvorfor beholdte du ikke bare bestillingen på shg.dk så havde du det jo til imorgen, man skal bare ringe derind hvis man mener der er gået for lang tid.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Fordi jeg snakkede med deres Live Support, de havde over 1300 pakker at skulle ekspedere, så han var næsten sikker på den ikke var fremme før mandag el. tirsdag. Og nej, jeg ville da ikke ha' haft den her til morgen?


    Derfor :D

  • Hmm, ja der er jo ikke et rigtigt svar på det da alle sager er individuelle, men du kan jo prøve at se imorgen om den er der.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Hehe.. Multimedie-experten og SHG er det samme :)


    Mja, SHG har opkøbt Multimedie-experten som ligger længere ned af vejen fra SHG, dog bruger de stadig hver deres butik. Så det køre ikke på samme lager system og arbejdspres.