Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 19. september 2007, 23:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
Bare en general kommentar, ikke kun til denne sag.

Man har lov til en masse, men hvis man gør noget udelukkende for at genere en gruppe mennesker, ligegyldigt hvem det er, så er det moralsk forkasteligt.

Der er jeg helt enig. ;)

At deres reaktion så efterfølgende har været fuldstændig mentalt forskruet, er jo så en anden snak.

22

onsdag, 19. september 2007, 23:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
Bare en general kommentar, ikke kun til denne sag.

Man har lov til en masse, men hvis man gør noget udelukkende for at genere en gruppe mennesker, ligegyldigt hvem det er, så er det moralsk forkasteligt.

Så når man køber hus skal man tage hensyn til alle andre potentielle købere?

23

torsdag, 20. september 2007, 05:27

Lyder for mig som om hun bare har god buissenes sans :P det er da en seriøs fortjæneste :P gid jeg hade fundet på det..

Fed7haS

"Life Sucks Get A Fucking Helmet" - Denis Leary

24

torsdag, 20. september 2007, 05:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af tAshDa
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article339376.ece

:crazyeyes:

synes det er utrolig skørt. hvis hun er gået igennem alt det her rod bare for at sælge huset igen - hvorfor i alverden købte hun så?

utrolig mærkeligt træk fra ruth!

Hun har 10-12 millioner gode grunde til at sælge. Det kaldes forretning.

iMac / i7 7700K / 32GB DDR4 2400 / Radeon Pro 580 / 27" 5K Retina
512GB Apple SSD / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

MacBook Pro / i5 5275U / 8GB DDR3L / Iris 6100 / 13,3" Retina
256GB Apple SSD / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

Synology DS 1515+ (5x2TB WD Green) / Nikon D750

25

torsdag, 20. september 2007, 07:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af -Sandman-

Citeret

http://www.humanisme.dk/logbog/log066.php

Ruth Evensen
»Det er kun lykkedes, fordi der var en kvinde, en Guds kvinde, som turde stå fast. Kun fordi der var en Ruth Evensen, som ikke rokkede sig en millimeter, men hele vejen igennem holdt fast i det, som Gud havde pålagt hende - dvs. mig. Mange medier, og også Ritt Bjerregaard under mødet på Rådhuset, har spurgt mig, hvorfor jeg dog ikke bare sælger huset og høster gevinsten. Jeg griner af dem - hvor dumme er de? Vi har oplevet at Gud har pålagt os, at købe det hus, og fordi jeg har holdt fast i hans løfte, har vi nu sejret. Det er den magt vi har, når vi tilhører Gud.«

Se denne udsendelse:

http://www.dr.dk/DR1/Profilen/Udsendelse…11/28102005.htm

Læg især mærke til sekvensen 5:30 til 6:00

Hahaha, suveræn udtalelse. Hun er jo syg i skralden. Hvis man gør noget fordi man tror Gud personligt har befalet en til at gøre det, så er man da blæst i pærren og stærk hallucinerende. Jeg kunne aldrig stole på nogen der sætter Gud højere end noget andet. "Gud befalede mig at myrde dig med en hækkeklipper. Ja altså undskyld, det er ikke noget personligt - men sådan er det bare at være religiøs". Heh.

Men derudover er det som sådan fint nok. De har hele tiden haft retten til at gøre det - og det lader da til at have været en god fidus.

26

torsdag, 20. september 2007, 08:00

Ruth Evensen er så blæst oven i hendes gudsforladte hovede så det helt åndsvagt. Det jo utroligt at hun først køber Ungdomshuset på Jagtvej 69, og dernest river det ned. SÅ sælger det igen.. Det jo utroligt.

Hun og alle andre kunne have været sluppet for alt den ballade der var! HVIS, hun tog imod de 17-20 millioner der blev tilbudt hende af Fonden Jagtvej 69. Det jo fuldkommen åndsvagt hva hun har gang i. Så da hun sagde nej, bedte hun selv om det.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Raller" (20.09.2007, 08:04)

27

torsdag, 20. september 2007, 08:14

Hvis jeg kunne tjene 10-12mil på at rive det gamle lort ned så havde jeg helt sikkert gjort det samme. De havde jo købt huset og grunden. Så de er jo i deres fulde ret til at gøre hvad de vil.

Intel I7 8700K Cooled by BeQuite SilentLoop 280
MSI Z370 Gaming M5
16GB G. Skill TridentZ RGB CL14 3200MHz
1x120GB Corsair Force Series 3 +1x250GB Samsung EVO 840 + 1x500GB Samsung EV0 850
MSI GTX1080ti Gaming X - Asus ROG SWIFT PG278Q
Sennheiser GSX1000 - Logitech Z4 - Sennheiser GameOne
Cooltek W2 - Corsair HX 1050W
L-S-P on Deviantart

28

torsdag, 20. september 2007, 08:51

Synes sku det er helt fint at de tjener en skilling på det...... Og hvorfor skulle hun have solgt til fonden ?? Nu er huset jo væk og de unge har vist deres sande ansigt. IMO skal de aldrig have en skid og skal sagsøges herfra til evigheden for at betale alt det de har smadret.

MSI K9N sli platinum
AMD 3800+ x2
Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
WD Caviar SE16 320 gb
2*1 kingston value pc5300
Asus EAH 3650 HDMI
Samsung SH-S203B dvd brænder
Toshiba HD DVD drev
Acer 17" AL1714MS,8ms
Logitech z 3e

29

torsdag, 20. september 2007, 09:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af Raller
Så da hun sagde nej, bedte hun selv om det.

Bad selv om hvad? Hun er da på ingen måde blevet ramt af de tumulter der har været. Det er jo den fede ironi ved det hele.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carlsen" (20.09.2007, 09:08)

30

torsdag, 20. september 2007, 09:44

Hun er sku ikke for klog :crazyeyes: Men hva, et eller andet sted er det vel fint nok den faldefærdige gang murstensbunke er blevet væltet, pyntede jo ikke ligefrem i by billedet. Giver the old guy helt ret.

31

torsdag, 20. september 2007, 10:17

Én ting er at genere en stor gruppe mennesker med eneste grund; at genere dem..

.. at hun så kalder det en religiøs gerning og sig selv kristen, gør da kun det hele endnu mere absurd?!?

Det, hun har gjort, kan da kun karakteriseres som ukristeligt, og ligegyldig hvordan jeg vender og drejer det, så står hun for mig tilbage som en sindsforvirret, massokistiskt idiot..
Hun ville ikke sælge huset til den fond, der tilbød at købe det for at bevare det som ungdomshuset, fordi "huset ikke var til salg".. Nu har hun så - efter at have såret ufatteligt mange mennesker, hvilket har resulteret i en mindre borgerkrig og tabet af millioner af kroner for såvel unge, som butikejere som samfundet generelt - sat huset til salg alligevel - og det til samme pris, som fonden tilbød i sin tid..

.. så nej, hun er ikke pengegisk, hun er sindssyg :roller:

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

32

torsdag, 20. september 2007, 10:50

Hvem gider overhovedet at købe grunden? Der bliver jo lavet hærværk på det, der bliver bygget på den.

Og Ruth er vist heller ikke helt rask oven i hovedet...

33

torsdag, 20. september 2007, 11:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
Én ting er at genere en stor gruppe mennesker med eneste grund; at genere dem..

.. at hun så kalder det en religiøs gerning og sig selv kristen, gør da kun det hele endnu mere absurd?!?

Det, hun har gjort, kan da kun karakteriseres som ukristeligt, og ligegyldig hvordan jeg vender og drejer det, så står hun for mig tilbage som en sindsforvirret, massokistiskt idiot..
Hun ville ikke sælge huset til den fond, der tilbød at købe det for at bevare det som ungdomshuset, fordi "huset ikke var til salg".. Nu har hun så - efter at have såret ufatteligt mange mennesker, hvilket har resulteret i en mindre borgerkrig og tabet af millioner af kroner for såvel unge, som butikejere som samfundet generelt - sat huset til salg alligevel - og det til samme pris, som fonden tilbød i sin tid..

.. så nej, hun er ikke pengegisk, hun er sindssyg :roller:

Det kan vel aldrig blive hendes grund til at hele nørrebro er smadret??? det kan da forhelvede kun være de unge.. og kan kun give OldGuy Ret !!
Der var ingen grund til at hun skulle sælge det hvis hun kunne tjene lidt mere på det.. og de folk hun er såret, ja de har vist kun gjort det værre for dem selv..
Hvis du bliver såret går du så også rundt og smadre biler og butikker??
Der er ingen ide i det de unge gør bare fordi de er blevet "såret".

Jeg syns det fair nok hun sælger :)

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

34

torsdag, 20. september 2007, 11:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Firedog
Det kan vel aldrig blive hendes grund til at hele nørrebro er smadret??? det kan da forhelvede kun være de unge.. og kan kun give OldGuy Ret !!
Der var ingen grund til at hun skulle sælge det hvis hun kunne tjene lidt mere på det.. og de folk hun er såret, ja de har vist kun gjort det værre for dem selv..
Hvis du bliver såret går du så også rundt og smadre biler og butikker??
Der er ingen ide i det de unge gør bare fordi de er blevet "såret".

Jeg syns det fair nok hun sælger :)

Nej, det er ikke direkte hendes skyld, men inddirekte; hun forudså formentlig katastrofen og kunne have afværget den..

.. hun sætter grunden til salg til SAMME pris, som fonden ville have givet? Og dertil kommer udgifter til nedrivning, så hun ender ud med en mindre fortjeneste, så noget økonomisk incitament, kan der vist ikke være..

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

35

torsdag, 20. september 2007, 13:01

Jeg kan ikke lide de unge fra JV69 og jeg kan heller ikke lide religiøse sekter.

i7-7700K (delid - delid.dk)- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 1080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

36

torsdag, 20. september 2007, 13:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Raller
Ruth Evensen er så blæst oven i hendes gudsforladte hovede så det helt åndsvagt. Det jo utroligt at hun først køber Ungdomshuset på Jagtvej 69, og dernest river det ned. SÅ sælger det igen.. Det jo utroligt.

Hun og alle andre kunne have været sluppet for alt den ballade der var! HVIS, hun tog imod de 17-20 millioner der blev tilbudt hende af Fonden Jagtvej 69. Det jo fuldkommen åndsvagt hva hun har gang i. Så da hun sagde nej, bedte hun selv om det.

Bedte hun selv om det? Om hvad?

Det er jo ikke hende der har fået problemerne, det er hele bydelen der hænger på problemet fordi at en flok unge fjolser ikke kan finde ud af hvordan loven hænger sammen.

EOS 400D | Sony PlayStation 3 | Noka 8600 aka Luna | Skullcandy Hesh
På vej:Apple iPod touch | Ultimate Ears super.fi 5 Pro

37

torsdag, 20. september 2007, 13:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af RAC
Jeg kan ikke lide de unge fra JV69 og jeg kan heller ikke lide religiøse sekter.

Den holdning har jeg også.

EOS 400D | Sony PlayStation 3 | Noka 8600 aka Luna | Skullcandy Hesh
På vej:Apple iPod touch | Ultimate Ears super.fi 5 Pro

38

torsdag, 20. september 2007, 13:13

Vidste ikke der fandtes en fond for de unge på 20 mil., troede det var opspind.
Men alt det de unge fra JV69 sagde var jo komplet plat, løgn og trusler så who knows.
Hvis der er nogen som kan bevise at den findes så smid lige en post :) Enlighten me..

i7-7700K (delid - delid.dk)- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 1080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "RAC" (20.09.2007, 13:13)

39

torsdag, 20. september 2007, 13:32

Citeret

Vidste ikke der fandtes en fond for de unge på 20 mil., troede det var opspind.
Men alt det de unge fra JV69 sagde var jo komplet plat, løgn og trusler så who knows.
Hvis der er nogen som kan bevise at den findes så smid lige en post :) Enlighten me..

Efter min mening skulle de penge gå til at få lavet alt det de havde ødelagt. Men efter den ballade der har været omkring huset. Så synes jeg sku ikke at de har fortjent et sted at være. Det skulle da lige være en lille fængselscelle..

Intel I7 8700K Cooled by BeQuite SilentLoop 280
MSI Z370 Gaming M5
16GB G. Skill TridentZ RGB CL14 3200MHz
1x120GB Corsair Force Series 3 +1x250GB Samsung EVO 840 + 1x500GB Samsung EV0 850
MSI GTX1080ti Gaming X - Asus ROG SWIFT PG278Q
Sennheiser GSX1000 - Logitech Z4 - Sennheiser GameOne
Cooltek W2 - Corsair HX 1050W
L-S-P on Deviantart

40

torsdag, 20. september 2007, 13:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Spyro

Citeret

Den holdning har jeg også.

Det er da godt nok den mest useriøse kommentar/holdning :pokey:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.