TT Nummer.

  • Jeg har ikke fået mit TT nummer sendt via mail hos shg som aftalt. Men jeg kan se 3 TT-numre på min ordre. PostDK kender dog intet til nogen af dem?


    Hvad sker der?


    Nok bare en hos postdk der skulle bruge mine vare (8o)


    Farvel 27.298,78 DKK


    Der er ca. halvanden time kø på telefonen.

  • Der går gerne en dag fra afsendelse til du kan spore på pakken, så medmindre det er lang tid siden den er afsendt, er der nok ingen grund til at gå i panik lige foreløbig.

  • Jeg ville nok se det an i løbet af dagen, de burde jo komme ud til dig idag. Ellers ring til shg (vent den 1½ time) eller skriv en mail til dem. Jeg tvivler på at nogen her kan svare dig på om den er sendt eller ej, eller hvad der er sket med dine pakker.


    TT er ikke altid hvad det bør være - og det er kontakten til shg heller ikke. Så se om de kommer. Du kan ikke umiddelbart drage konklusioner på det grundlag der.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Har du snakket med PostDanmark. ?


    For det kan være at deres TT service ikke funker PT, det har jeg været ude for et par gange, alligevel fik jeg pakkerne som planlagt.


    Ja PostDK kunne ikke se noget på nogle af nummerne.

  • Du er nok bare lidt for ivrig..


    Køl lige lidt ned og se tiden an.


    Der kan godt gå lang tid, i mellem pakkerne bliver scannet og at der bliver opdateret på T&T siden, for det pågældende nummer..


    Jeg har lige shoppet en ekstern kasse til 2 hdd's fra shg, der kom heller aldrig noget T&T nummer, men pakken kom frem uden problemer og uden forsinkelser.

  • Uanset hvad, så skal du nok få dine varer, et opkald til ens bank tager ikke lang tid :D


    Meeen slå nu kold vand i blodet, PDK er et stort firma, og ja, det er endda ikke sikkert fejlen ligger hos dem. SHG har nu også kludret i det i mine sidste par ordrer, men igen de er kun mennesker.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Hurra, pakken er her lidt i seks kommet til østjyllands pakkecenter, så skal jeg nok vente til mandag.


    Fuck nogle idioter.


    Omg...

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^


    ja din stakkel, hvor vover de at lade din pakke vente


    Man skulle tro at du også har noget i klemme hos PostDK siden du kan poste så lam en kommentar.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^


    nææh mig kan de lide, så jeg får altid mit til tiden :rules:


    Okay træls jeg har kvalme ellers havde jeg løbet direkte til Sønderborg for at tilbede dig ååhh store post dk boy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DKsDEVIL
    tråde som denne viser hvor lidt folk ved om det at sende og modtage pakker og hvor lidt de kender derres ret og om hvor dårlig tålmodighed folk har nu om dage


    Agree, opretter folk en tråd hver gang de ikke får deres pakke med post dk dagen efter så vil forummet blive stop fyldt.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe