Beskæftigelse

  • Hello fellow tweakers. :) Jeg gik lige og tænkte på at det kunne være sjovt at vide hvad i enligt gik og beskæftigede jer med, altså om i er studerende, jobs, hobbier osv. Jeg kan jo starte med at lægge ud:


    Jeg er førsteårs studerende på Nærum Gym, og har valgt engelsk/spansk linien. Har intet arbejde, og elsker at se TV (det er jeg begyndt at gøre meget oftere nu siden jeg er stoppet på WoW:)))

  • God idé.


    Jeg arbejder pt. hos TDC Erhverv som salgskonsulent. Jeg satser på at søge ind som bankelev i løbet af dette efterår, og hvis alt så går efter planen, starter jeg så som elev i september 2008 i en af de større bankkæder.


    Hverdagene går mest med afslapning hjemme, film, computer og naturligvis Tweak. :)) I weekenderne kan jeg godt lide at give den lidt gas ude i skoven på min mountainbike gerne med et digitalkamera med på farten, eller også at tage hjem på weekendophold hos familien på Nordsjælland.

  • Hvis du mangler noget at få tiden til at gå med, så kan du læse lidt her og her.



    Selv er jeg pt. i gang med 3. semester af Cand.IT ITKO (9'ende hvis man tæller helt fra start af min BA). Ved siden af studierne bruger jeg lidt tid på at gøre rent for Herning Kommune, og så har jeg lidt ekstra arbejde rundt omkring med lidt af hvert.


    Det sker også jeg laver lidt frivilligt arbejde, men pga. manglende tid, så er det desværre sat ret meget på standby for tiden.


    Min største hobby er nok at genere Mikkel :))

  • Studerer civilingeniør indenfor byggeri og anlæg på AAU. Jeg sidder pt. og bakser med mit speciale, der skal afleveres d. 15. oktober. Specialet omhandler en analyse af banketmoler med særligt henblik på multilags banketmoler. Så ved i det :P


    [edit]Ahh, hobbies. Konen (er det en hobby eller pligt?), film (tv generelt vel), computeren og lidt fodbold i ny og næ og ikke nødvendigvis i den rækkefølge ;)

  • Første år på HHX i Århus! :D
    Linien, som jeg har valgt er Økonomi med finansiering, tror nu nok det skal blive godt.


    Derudover har jeg så også valgt spansk, så det ender med 5 fag på A-niveau, men det giver jo så også ekstra 3% i gennemsnittet :)


    Af hobbier er det bare lidt håndbold og styrketræning i Fitnessdk!

  • Jah, går i 7.C Og har valgt fransk i stedet for tysk... :crazyeyes:...
    Ellers går fritiden med Computer, venner, basket (im pr0 :)) ) , håndbold og helt klart fotografering!
    Jo og så arbejder jeg lidt. f.eks. i Fionia Bank, og så deler jeg en avis ryte med en m8. :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Hvad så derefter? :)


    Ingenting desværre før jeg finder et arbejde min ryg kan holde til, jeg har gået sygemeldt i en længere periode grunden min ødelagte ryg. ;(

  • arbejder..
    Indkøber + laver også en hel del af firmaets edb
    Navision/exchange/citrix o.s.v

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|


    Ingenting desværre før jeg finder et arbejde min ryg kan holde til, jeg har gået sygemeldt i en længere periode grunden min ødelagte ryg. ;(


    Surt.. Men det er jo også hårdt at gå rundt og være gravid :razz:


    Topic: Ejendomsfunktionær.. (Vicevært/gårdmand/varmemester)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Tja jeg går i 9.klasse. I fritiden arbejder jeg lidt engang imellem. (Forhåbentligt snart mere)


    Ellers er jeg sammen med vennerne. Lige for tiden køre jeg meget ATV, og i nogle perioder sejler jeg meget vandscooter/jet ski.. Også er computeren jo opfundet :crazyeyes:

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen


    Surt.. Men det er jo også hårdt at gå rundt og være gravid :razz:


    Topic: Ejendomsfunktionær.. (Vicevært/gårdmand/varmemester)


    Ja det er fanneme surt, især når det er en medfødt rygskade og der ikke kan gøres noget ved det.


    Hehe ja, jeg skulle fanneme lave meget her i huset da hun var højgravid, pyhaaa :)

  • Hasseris Gymnasium (2. G) -> Matematik, Fysik, Kemi @ A
    LabTech Data -> Salgtkonsulent
    CafeVesterå -> Garderobepige :))
    LaptopWorld -> Anmelder (subnotes)
    Musikskolen -> Trækbasun (turne til USA til oktober ;D)


    Motion; 2 x Vægttræning pr. uge + min. 100 km cykling..


    .. derudover går der selvfølgelig en del tid på computeren, men der er primært afleveringer, lektier osv..

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • uddannet maskinarbejder og har arbejdet mest som smed(svejser) efterfølgende :D har dog reddet mig en tennisalbue ved at svejse så meget, så nu arbejder jeg som maskinarbejder indtil vidre 8) (så længe jeg kan holde til det ;(


    og i fritiden er der kone og børn og hus og så min computer(i nævnte rækkefølge :))


    sjovt og høre hvad i andre går og roder med :D

    I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

  • Studerende.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless