Beskæftigelse

  • Hello fellow tweakers. :) Jeg gik lige og tænkte på at det kunne være sjovt at vide hvad i enligt gik og beskæftigede jer med, altså om i er studerende, jobs, hobbier osv. Jeg kan jo starte med at lægge ud:


    Jeg er førsteårs studerende på Nærum Gym, og har valgt engelsk/spansk linien. Har intet arbejde, og elsker at se TV (det er jeg begyndt at gøre meget oftere nu siden jeg er stoppet på WoW:)))

  • God idé.


    Jeg arbejder pt. hos TDC Erhverv som salgskonsulent. Jeg satser på at søge ind som bankelev i løbet af dette efterår, og hvis alt så går efter planen, starter jeg så som elev i september 2008 i en af de større bankkæder.


    Hverdagene går mest med afslapning hjemme, film, computer og naturligvis Tweak. :)) I weekenderne kan jeg godt lide at give den lidt gas ude i skoven på min mountainbike gerne med et digitalkamera med på farten, eller også at tage hjem på weekendophold hos familien på Nordsjælland.

  • Hvis du mangler noget at få tiden til at gå med, så kan du læse lidt her og her.



    Selv er jeg pt. i gang med 3. semester af Cand.IT ITKO (9'ende hvis man tæller helt fra start af min BA). Ved siden af studierne bruger jeg lidt tid på at gøre rent for Herning Kommune, og så har jeg lidt ekstra arbejde rundt omkring med lidt af hvert.


    Det sker også jeg laver lidt frivilligt arbejde, men pga. manglende tid, så er det desværre sat ret meget på standby for tiden.


    Min største hobby er nok at genere Mikkel :))

  • Studerer civilingeniør indenfor byggeri og anlæg på AAU. Jeg sidder pt. og bakser med mit speciale, der skal afleveres d. 15. oktober. Specialet omhandler en analyse af banketmoler med særligt henblik på multilags banketmoler. Så ved i det :P


    [edit]Ahh, hobbies. Konen (er det en hobby eller pligt?), film (tv generelt vel), computeren og lidt fodbold i ny og næ og ikke nødvendigvis i den rækkefølge ;)

  • Første år på HHX i Århus! :D