Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 12. september 2007, 20:52

Hello fellow tweakers. :) Jeg gik lige og tænkte på at det kunne være sjovt at vide hvad i enligt gik og beskæftigede jer med, altså om i er studerende, jobs, hobbier osv. Jeg kan jo starte med at lægge ud:

Jeg er førsteårs studerende på Nærum Gym, og har valgt engelsk/spansk linien. Har intet arbejde, og elsker at se TV (det er jeg begyndt at gøre meget oftere nu siden jeg er stoppet på WoW:)))

"The only thing that interferes with my learning is my education."
- Albert Einstein

2

onsdag, 12. september 2007, 20:57

God idé.

Jeg arbejder pt. hos TDC Erhverv som salgskonsulent. Jeg satser på at søge ind som bankelev i løbet af dette efterår, og hvis alt så går efter planen, starter jeg så som elev i september 2008 i en af de større bankkæder.

Hverdagene går mest med afslapning hjemme, film, computer og naturligvis Tweak. :)) I weekenderne kan jeg godt lide at give den lidt gas ude i skoven på min mountainbike gerne med et digitalkamera med på farten, eller også at tage hjem på weekendophold hos familien på Nordsjælland.

3

onsdag, 12. september 2007, 20:57

Hvis du mangler noget at få tiden til at gå med, så kan du læse lidt her og her.

Selv er jeg pt. i gang med 3. semester af Cand.IT ITKO (9'ende hvis man tæller helt fra start af min BA). Ved siden af studierne bruger jeg lidt tid på at gøre rent for Herning Kommune, og så har jeg lidt ekstra arbejde rundt omkring med lidt af hvert.

Det sker også jeg laver lidt frivilligt arbejde, men pga. manglende tid, så er det desværre sat ret meget på standby for tiden.