Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 12. september 2007, 20:52

Hello fellow tweakers. :) Jeg gik lige og tænkte på at det kunne være sjovt at vide hvad i enligt gik og beskæftigede jer med, altså om i er studerende, jobs, hobbier osv. Jeg kan jo starte med at lægge ud:

Jeg er førsteårs studerende på Nærum Gym, og har valgt engelsk/spansk linien. Har intet arbejde, og elsker at se TV (det er jeg begyndt at gøre meget oftere nu siden jeg er stoppet på WoW:)))

"The only thing that interferes with my learning is my education."
- Albert Einstein

2

onsdag, 12. september 2007, 20:57

God idé.

Jeg arbejder pt. hos TDC Erhverv som salgskonsulent. Jeg satser på at søge ind som bankelev i løbet af dette efterår, og hvis alt så går efter planen, starter jeg så som elev i september 2008 i en af de større bankkæder.

Hverdagene går mest med afslapning hjemme, film, computer og naturligvis Tweak. :)) I weekenderne kan jeg godt lide at give den lidt gas ude i skoven på min mountainbike gerne med et digitalkamera med på farten, eller også at tage hjem på weekendophold hos familien på Nordsjælland.

3

onsdag, 12. september 2007, 20:57

Hvis du mangler noget at få tiden til at gå med, så kan du læse lidt her og her.

Selv er jeg pt. i gang med 3. semester af Cand.IT ITKO (9'ende hvis man tæller helt fra start af min BA). Ved siden af studierne bruger jeg lidt tid på at gøre rent for Herning Kommune, og så har jeg lidt ekstra arbejde rundt omkring med lidt af hvert.

Det sker også jeg laver lidt frivilligt arbejde, men pga. manglende tid, så er det desværre sat ret meget på standby for tiden.

Min største hobby er nok at genere Mikkel :))

4

onsdag, 12. september 2007, 20:59

Studerer civilingeniør indenfor byggeri og anlæg på AAU. Jeg sidder pt. og bakser med mit speciale, der skal afleveres d. 15. oktober. Specialet omhandler en analyse af banketmoler med særligt henblik på multilags banketmoler. Så ved i det :P

[edit]Ahh, hobbies. Konen (er det en hobby eller pligt?), film (tv generelt vel), computeren og lidt fodbold i ny og næ og ikke nødvendigvis i den rækkefølge ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "|KTS|" (12.09.2007, 21:03)

5

onsdag, 12. september 2007, 21:07

Første år på HHX i Århus! :D
Linien, som jeg har valgt er Økonomi med finansiering, tror nu nok det skal blive godt.

Derudover har jeg så også valgt spansk, så det ender med 5 fag på A-niveau, men det giver jo så også ekstra 3% i gennemsnittet :)

Af hobbier er det bare lidt håndbold og styrketræning i Fitnessdk!

Errare humanum est, ignoscere divinum!

6

onsdag, 12. september 2007, 21:07

Jah, går i 7.C Og har valgt fransk i stedet for tysk... :crazyeyes:...
Ellers går fritiden med Computer, venner, basket (im pr0 :)) ) , håndbold og helt klart fotografering!
Jo og så arbejder jeg lidt. f.eks. i Fionia Bank, og så deler jeg en avis ryte med en m8. :crazyeyes:

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

7

onsdag, 12. september 2007, 21:08

Arbejder i Bistro / Quickfood i Bilka Viborg. Regner med måske at tage en mellemleder/leder uddannelse i løbet af næste år..

8

onsdag, 12. september 2007, 21:10

Forældreorlov frem til starten af November :clap:

9

onsdag, 12. september 2007, 21:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af |Henrik|

Hvad så derefter? :)

10

onsdag, 12. september 2007, 21:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Citeret

Ingenting desværre før jeg finder et arbejde min ryg kan holde til, jeg har gået sygemeldt i en længere periode grunden min ødelagte ryg. ;(

11

onsdag, 12. september 2007, 21:16

Ca. 2½ uge endu er jeg Webdesigner hos Lynx//Vermø A/S

Derefter, ja det bliver nok desværre dagpenge for en tid :rolleyes:

12

onsdag, 12. september 2007, 21:26

Læser informationsvidenskab med multimedier som supplering på århus uni. Går det meste af tiden med

13

onsdag, 12. september 2007, 21:33

arbejder..
Indkøber + laver også en hel del af firmaets edb
Navision/exchange/citrix o.s.v

PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz

Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2

Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

14

onsdag, 12. september 2007, 21:33

Citeret

Citeret

Citeret

Ingenting desværre før jeg finder et arbejde min ryg kan holde til, jeg har gået sygemeldt i en længere periode grunden min ødelagte ryg. ;(

Surt.. Men det er jo også hårdt at gå rundt og være gravid :razz:

Topic: Ejendomsfunktionær.. (Vicevært/gårdmand/varmemester)

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

15

onsdag, 12. september 2007, 21:41

Tja jeg går i 9.klasse. I fritiden arbejder jeg lidt engang imellem. (Forhåbentligt snart mere)

Ellers er jeg sammen med vennerne. Lige for tiden køre jeg meget ATV, og i nogle perioder sejler jeg meget vandscooter/jet ski.. Også er computeren jo opfundet :crazyeyes:

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

16

Citeret

Oprindeligt indlæg af urbananen

Citeret

Citeret

Citeret

Surt.. Men det er jo også hårdt at gå rundt og være gravid :razz:

Topic: Ejendomsfunktionær.. (Vicevært/gårdmand/varmemester)

Ja det er fanneme surt, især når det er en medfødt rygskade og der ikke kan gøres noget ved det.

Hehe ja, jeg skulle fanneme lave meget her i huset da hun var højgravid, pyhaaa :)

17

Hasseris Gymnasium (2. G) -> Matematik, Fysik, Kemi @ A
LabTech Data -> Salgtkonsulent
CafeVesterå -> Garderobepige :))
LaptopWorld -> Anmelder (subnotes)
Musikskolen -> Trækbasun (turne til USA til oktober ;D)

Motion; 2 x Vægttræning pr. uge + min. 100 km cykling..

.. derudover går der selvfølgelig en del tid på computeren, men der er primært afleveringer, lektier osv..

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

18

onsdag, 12. september 2007, 21:44

uddannet maskinarbejder og har arbejdet mest som smed(svejser) efterfølgende :D har dog reddet mig en tennisalbue ved at svejse så meget, så nu arbejder jeg som maskinarbejder indtil vidre 8) (så længe jeg kan holde til det ;(

og i fritiden er der kone og børn og hus og så min computer(i nævnte rækkefølge :))

sjovt og høre hvad i andre går og roder med :D

I7 2600 sandy
gigabyte h67m-ud2h
corsair vx 550w
4 gb geil ram
zotac 8800gt amp
samsung F1 1TB
Western Digital Raptor 74Gb
WD20ears 2 TB
500gb mybook

19

onsdag, 12. september 2007, 22:04

HHX første år på Handselsskolen Sjælland Syd...

20

onsdag, 12. september 2007, 22:12

Studerende.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.