Vundet 1 Million punds :S

  • Heysa..


    Sidder her og glor min email igennem og finder ud af jeg har vundet en slat penge LoL. Fik en email fra en gut omkring jeg var den heldige vinder i british lottery som var taget ud af 900000 email verden over. Jeg svare selvfølgelig og nogle dage efter får jeg denne mail ---> KIG FOR NEDEN!!!!
    Spørgsmålet nu er er der mange er jer der har prøvet dette? er det en såkaldt fusker der er på spil her? ved intet og lyder total usandsynligt i mine ører og menes jeg har hørt nogle herinde fra snakke om sådanne emails før! skal siges dette er den anden email jeg får fra dem, Den først mail var med vinder nr og det pis.
    1 ting hvor jeg ser den mistænkelig er bankens email onlinetransfer_amstelbankplc@yahoo.no...


    .no = norge? og det skulle være en hollansk bank hvis jeg ikke tager meget fejl?


    British International Lottery
    The Lottery Company
    PO Box 789,
    Harrogate
    HG1 2YR,
    England.
    Tel: +44 704 570 1531
    Fax: +44 7005-921-398


    Attn: WInner,

    This office is in receipt of the information you provided for the processing of your lottery winnings, your lottery funds of the sum of 1,000,000 GBP (ONE MILLION POUNDS) have been processed. I have forwarded your details, your file and all valued document relating to your winnings to our associated Bank in Netherlands (Amstel Bank Plc Netherlands) for verification and payment.

    Now you are required to contact the bank(Amstel Bank Plc Netherlands) yourself by writing an application for the release of your winnings to you. The application should be sent to the Transfer Unit of Amstel Bank Plc through the information below;


    Contact Name: MR HARRY VANCOOP
    Chief Accountant/Account Director.


    Email: onlinetransfer_amstelbankplc@yahoo.no

    You are to also send to them the following:


    YOUR NAME:.....
    OCCUPATION......
    TEL:..........
    EMAIL:......
    AMOUNT WON:.....
    COUNTRY:.....


    Note: Having applied to the Bank, you are required to keep me updated of every correspondence and of progress with the Bank as soon as you are in contact with them because it is my responsibility, as your Fudiciary agent, to ensure that you get paid and on time too. Again, it is important that you keep all your winning particulars and numbers personal and confidential until your prize money has been paid to you.

    This is a security measure to avoid double claiming or/and impersonation.


    Respectfully yours,

    Barrister Sidney Zula
    (Claims Agent).
    +44 704 570 1531

  • Tjah, det er da lidt underligt at de bruger en gratis yahoo email, hvis de er et registreret firma :))

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Seriøst....du svarede på denne mail?


    :pokey:

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • haha nej svarede ikke på denne mail :) lavede en lille griner med den person der sendte. Svarede bare yahooooo im so damn lucky :)


    Ville dog bare hører om det er noget man skal være forsigtig med? kan folk hacker sig ind på en pga sådanne mails? fx og hacke sig ind på bank kontoer og det?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kimiox
    haha nej svarede ikke på denne mail :) lavede en lille griner med den person der sendte. Svarede bare yahooooo im so damn lucky :)


    Ville dog bare hører om det er noget man skal være forsigtig med? kan folk hacker sig ind på en pga sådanne mails? fx og hacke sig ind på bank kontoer og det?


    det er jo dem som har vundet, du registrer dig og kommer til at koste dig penge.
    tror sku jeg havde vært mange millionnær hvis det var seriøst. men sletter dem med det samme, for som sagt hvem vinder noget uden og deltager :boxed:

  • Nej det kan ikke koste penge, men nu har du lige bekræftet over for spam-senderen at din mail er en aktiv adresse. Med andre ord kan du godt se frem til at modtage mange flere af disse mails i fremtiden....


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Nej det kan ikke koste penge, men nu har du lige bekræftet over for spam-senderen at din mail er en aktiv adresse. Med andre ord kan du godt se frem til at modtage mange flere af disse mails i fremtiden....


    /ask


    præsist :( Jeg svinede engang sådan en mail afsender til da jeg kedede mig rimlig meget, og de næste par uger fik jeg bare endnu fler af dem! men det er heldigvis stoppet nu :)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Der er vel ikke så meget at sige, vedr. sådan nogle mails....slet dem
    Nu siger jeg ikke at du hoppede på den, men synes nok at jeg har set et utal af tråde hvor brugere alligevel håber lidt på at den måske er godt nok og at de reelt har vundet et eller andet..
    Glem det!


    Svar aldrig på disse mails og slet dem med det samme ;-)

  • Jeg får en milliard million af dem syntes jeg, godt nok er det ikke lige så slemt som det har været, men nogle dage så har jeg fået 3 stk. træls at man hele tiden skal slette sådan noget... :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kimiox
    haha nej svarede ikke på denne mail :) lavede en lille griner med den person der sendte. Svarede bare yahooooo im so damn lucky :)


    Ville dog bare hører om det er noget man skal være forsigtig med? kan folk hacker sig ind på en pga sådanne mails? fx og hacke sig ind på bank kontoer og det?


    skaf dig et godt SPAM filter

  • hmm jeg sad lige og undrede mig da jeg kiggede i min email her i dag. for nu er det efterhånden 4 dage siden jeg har modtaget emails med at jeg har vundet div antal lotterier. men nu er de nok blevet træt af mig og fundet dig som vinder i stedet for :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Så snart den slags dukker op i min indbakke, får den bare et klik på 'Delete'-knappen. Jeg ser ingen grund til at spilde et eneste sekund på den slags spam.


    Du kommer til at stor tude den dag du opdager at det rent faktisk var fra det lotteri du havde meldt dig til :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Izaka


    Du kommer til at stor tude den dag du opdager at det rent faktisk var fra det lotteri du havde meldt dig til :$


    Det er den risiko jeg vælger at løbe. :))


    Men generelt spiller jeg aldrig i lotterier af nogen art.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Izaka


    Du kommer til at stor tude den dag du opdager at det rent faktisk var fra det lotteri du havde meldt dig til :$


    det vil jeg da gerne tro