Styr jer nu med alle de lame polls

  • Ja ok! Det er fint at der kommer 1-2 stykker om dagen med et eller andet mærkeligt emne. Men synes lige folk er begyndt at overdrive lidt. Altså der er jo ingen grund til at lave en poll om hver udsendelse der kører i TV. I hvert fald behøver man da ikke lave dem allesammen på en dag.


    Synes bare lige folk skal styre sig med det overbehov for at lave en ny poll.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Ja ok! Det er fint at der kommer 1-2 stykker om dagen med et eller andet mærkeligt emne. Men synes lige folk er begyndt at overdrive lidt. Altså der er jo ingen grund til at lave en poll om hver udsendelse der kører i TV. I hvert fald behøver man da ikke lave dem allesammen på en dag.


    Synes bare lige folk skal styre sig med det overbehov for at lave en ny poll.


    Var lige ved at skrive det samme, men var s.. bange for at der var nogen der tog det ilde op - dem har der jo været nogen stykker af på det sidste. :( Især når nogle af os gamle prøver at komme med vores mening. ;)

  • Jeg synes bare det er lidt for meget. Ikke at jeg ikke kan få en god grienr af det eller kan synes de er interessante. Men jeg synes bare det er i overkanten.


    Det er blevet lidt en irritation. Nogen gange...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Jeg synes bare det er lidt for meget. Ikke at jeg ikke kan få en god grienr af det eller kan synes de er interessante. Men jeg synes bare det er i overkanten.


    Det er blevet lidt en irritation. Nogen gange...


    Enig ;)

  • hmm.. har ikke rigtigt kigget herinde i dag tidligere, og nu fik jeg lige scrollet off-topic igennem.


    Helt ærligt -> Venner ? BB ? Højde ? Julesnak i midten af oktober ?


    Fuldstændig hul i hovedet. 8o

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    hmm.. har ikke rigtigt kigget herinde i dag tidligere, og nu fik jeg lige scrollet off-topic igennem.


    Helt ærligt -> Venner ? BB ? Højde ? Julesnak i midten af oktober ?


    Fuldstændig hul i hovedet. 8o


    nej da.. det skal ikk altid være com snak.. vi kan da også snakke om andet end det.. det er jo off topic.. beregnet til det..

  • Ja, men om folk har svampe mellem tæerne interesseret ikke rigtig mig :)


    (overdrivelse)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Quote

    Originally posted by niszen
    nej da.. det skal ikk altid være com snak.. vi kan da også snakke om andet end det.. det er jo off topic.. beregnet til det..


    Har heller aldrig sagt at offtopic skal handle om comps. Har efterhånden postet mange posts herinde, men sjældent set så mange (efter min mening) fuldstændig latterlige polls.


    Virker somom de bare bliver lavet for at blive lavet - uden nogen form for tanke bag det :]


    Helt ærligt Niszen ? Prøv at forstå at det ikke har noget med comps at gøre, nok mere at jeg slet ikke fatter tankegangen bag nogle af de polls, der er blevet spammet ud i dag


  • hvis man nu gerne vil høre hva folk sys om en ting, så sys jeg det e okay.. der burde bare være en max poll hver dag.. ved godt der lige er mange i dag.. så et tilfældige tror jeg :]

  • Quote

    Originally posted by niszen
    hvis man nu gerne vil høre hva folk sys om en ting, så sys jeg det e okay.. der burde bare være en max poll hver dag.. ved godt der lige er mange i dag.. så et tilfældige tror jeg :]


    Jamen helt ærligt ? Du spørger om vi glæder os til jul ? Og selv skriver du at du hader julen ? Når folk spørger dig er det for at være rebelsk ?


    Kan du ikke selv se det ? Hvad fa**** er så meningen med tråden ? 8o

  • Quote

    Originally posted by niszen
    vil bare lige se om i glædede jeg ikk andet.. men det har ikk noget med poll at gøre..


    Næ men der var mindre mening i den end i de andre polls - derfor ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Næ men der var mindre mening i den end i de andre polls - derfor ;)


    bare iorden.. jeg sys da også der er mange polls, men hvis man ikk gider så kan man bare holde sig fra den.. det vil jeg gøre.. ligesom jeg ikk går ind i en tråd der har en latterlig overskrift..

  • Quote

    Originally posted by niszen
    bare iorden.. jeg sys da også der er mange polls, men hvis man ikk gider så kan man bare holde sig fra den.. det vil jeg gøre.. ligesom jeg ikk går ind i en tråd der har en latterlig overskrift..


    Har også valgt ikke at deltage i de tråde/polls.
    Men når jeg bliver spurgt om min mening til dem, svarer jeg ;)


    Men som sagt skal der jo være plads til alle, så det er vel i orden at lave dem, hvis man har de lyster :D