3 - et seriøst mobilselskab?

  • På trods af at deres markedsføring er baseret på leg og chat – musik, tv, msn – valgte jeg alligevel at tro på at det var et halv seriøst selskab, og købte en telefon i februar måned.


    Efter et par måneder fik jeg de første problemer med min telefon, den kunne ikke sende eller modtage sms. Jeg sender den til reperation, og jeg får en lånetelefon stillet til rådighed. Det hele tager under en uge, nærmere sagt mandag-fredag, og jeg får min telefon igen, med ny software, og så virkede den igen.


    Lige inden min bindingsperiode på 6 måneder udløber begynder jeg at få problemer med den igen. De samme som før, udover at denne gang kan jeg heller ikke ringe op eller modtage opkald og telefonen går hele tiden ud. Samme dag som bindingsperioden udløber, går jeg over i 3 Butikken, og siger at nu er den gal igen. Har snakket med et par stykker som stod der ovre, og de kunne godt huske at jeg havde den haft afsted før. I stedet for at få den repareret spørger jeg, om jeg ikke bare kan købe en ny telefon i stedet, og så forlænge mit abonnement. Det måtte jeg så ikke!


    De kunne se på computeren, at jeg manglede at betale ca 1200,- af telefonens pris gennem mit forbrug, således at de ikke ville tabe penge på at have haft mig som kunde. I mit abonnement stod der 6 mdr af 199,- og dem havde jeg betalt. Ekspedienten stod selv og sagde til mig, at det ikke var noget de oplyste deres kunder om, men sådan var det bare. Ellers var telefonen ikke betalt af. Har en veninde som også ville købe en ny, hun skulle betale 1300,- fordi hun havde snakket for meget gennem deres 0-på-3-service. (79,- /mnd for ”fri” telefoni til andre 3-kunder). Samtidig får jeg at vide, at jeg er velkommen til at opsige mit abonnement, og få et nyt nummer, det kunne de ikke forhindre mig i.


    Jeg sender telefonen til reperation, og køber en ny telefon hos Telmore samtidig med at jeg bestiller nummerflytning.


    Der går lidt over en uge denne gang, og jeg får min telefon tilbage på en lørdag. Lørdag aften opdager jeg at telefonen ikke kan læse mit memorykort, og den vil ikke sende sms søndag morgen. Jeg går der over igen om søndagen. Det skal siges at det er en plads som 3 har lejet i det supermarked som jeg arbejder i. Hun spørger om hun må beholde telefonen lidt, og så prøve at se om hun kan få det til at virke. Det er helt i orden, og jeg går tilbage til mit arbejde.


    2 timer senere går jeg der over, for at høre om hun har fundet ud af noget. Min telefon kan ikke læse nogle kort, men mit memorykort virker fint. Hun spørger om jeg ikke kan komme tilbage mandag, for der kom hendes chef der vidste noget mere om det end hun gjorde. Jeg venter så til mandag.


    Chefen var der ikke, og vi blev enige om bare at sende den til reparation igen. Da jeg så påpeger at det er 3. gang den kommer afsted siger de at jeg skal have en ny telefon. Jeg skal bare vise reparations notaerne fra sidste reperation. Dem har jeg ikke, da jeg ikke er blevet oplyst om jeg at skal gemme dem. Det noterer hun, og hun skriver samtidig, og jeg citerer ordret (inkl. stavefejl):



    **** 3 gangs rep *****
    Telefonen skal ombyttes! Det er 3. gang telefonen er til reperation for samme fejl. Nu kan den bare heller ikke læse memorykortet.
    Kunden modtog telefonen i lørdags hvor den kom tilbage fra rep.


    MEGET VIGITGT KUNDEN MOTAGER MOMERY KORTET RETUR!!!!
    Fejl er påvist.


    Samtidig noterer hun at de kender mig, og derfor ved med garanti at det var 3. gangs rep.
    Denne gang får jeg også en lånetelefon, endda en af samme slags som jeg har indleveret. Det var rart, de deres andre telefoner ikke altid er lige gode. Jeg når sådan ca at have telefon i 5 minutter før den går ud. Går over, og spørger om jeg ikke bare kan få en ny med det samme, når nu også denne begynder på det, men nej det måtte jeg ikke. Men jeg måtte få en ny lånetelefon – en hvor ikke engang alle tasterne virker!


    En uge senere modtager jeg et opkald, om at værkstedet giver mig en ny mobiltelefon, men at memorykortet har lidt overlast, og spørger derfor om jeg vil have et nyt. Da det er min mor som skal have telefonen når den kommer tilbage fra reperation da jeg har købt en ny, svarer jeg at det vil jeg lige finde ud af, og så ville jeg komme over og sige det dagen efter.


    Tirsdag går jeg over og siger, at jeg ikke vil betale for et nyt, men jeg vil have det gamle med tilbage, får jeg at vide, at for det skal de have 275,-, da værkstedet skal have deres løn for at have kigget på det. WTF? Tænker jeg, og siger at det kan de godt glemme, da deres ekspedient (den samme ekspedient) selv har sagt til mig at kortet virkede da jeg sendte det afsted, og jeg havde understreget at jeg skal bruge de filer der lå på kortet (diverse billeder og dokumenter). Hun siger at hun lige vil finde ud af noget med hendes chef, og så komme over og give mig et svar.


    Jeg får at vide at jeg ikke skal betale noget, og jeg vil få det gamle tilbage. Endelig det første service fra deres side af – og jeg er stadig ikke i tvivl om at det kun var fordi det var hende jeg snakkede med, at det blev taget bare lidt seriøst.


    I dag torsdag får jeg at vide at min telefon er kommet tilbage, og jeg bare kan komme over hente den. Da jeg kommer derover kigger de 3 ekspedienter på hinanden og begynder at smågrine. Værkstedet havde så sendt min egen telefon tilbage, da de i deres egne udtalelser har nægtet, og jeg gentager, nægtet at kigge på telefonen, da papierne ikke var der.


    Hun ringer til værkstedet, giver dem en skideballe, og jeg blev i dag lovet at den blev sendt derned som en hastesag og jeg skulle få min nye telefon engang i starten af næste uge. Det vil jeg så vente spændt på.


    Da jeg var derovre, siger jeg at de lige så godt kan få min lånetelefon med det samme, da jeg har skiftet selskab, og ikke kan bruge mit simkort i deres telefon. Der tilbyder hun så som kompensation at låse den op for mig, hvilket i mine øjne er okay service, også selvom jeg ikke måtte få en ny der heller.


    Så nu venter jeg spændt på om jeg får en ny mobil her i starten af næste uge. Samtidig skal det siges, at det tog dem 4 måneder at forstå at mit abonnement skulle over PBS for at jeg ikke skulle betale et faktureringsgebyr på 25,- pr måned – også selvom der blev sat et stort fedt kryds i det på abonnementsaftalen. Sammenlagt fik 3 butikken det at vide 3 gange og deres kundeservice 1 gang før de fattede det.


    Ville bare lige fortælle min historie, som en advarsel til andre som overvejer at skifte til 3. Har I andre historier skal I da være velkommen til at skrive dem her også. :)

  • Jeg har faktisk kun haft gode erfaringer med mit abonnement hos 3, dog var telefonen jeg købte hos dem et stykke værdiløst plastik... Køb en telefon uden abonnement, og få et abonnement hos 3.

  • 3 er nok det mest inkompetente selskab som jeg nogensinde har, og nogensinde vil komme til at opleve.


    Latterlige og mystiske ekstra regninger og det faktum at de ikke selv fatter hvad en kontrakt/ aftale som de selv har indgået betyder er blot få ting. Ja de kom efter mig med trusler om inkasso og andet møg for en aftale de selv havde misforstået, dog kom de først 22 mdr. efter de skulle !!!


    Bvadr bvadr bvadr.

  • Har en bror der er ved 3. Han har flere gange sagt til mig at han ikke kan forstå hvorfor 3 stadig eksistere... Der er så mange episoder, at det er lige til at græde over... det er nærmest en sensation når der rent faktisk er glade kunder ( overdrivelse fremme forståelse )


    I Holstebro, har medarbejderne fra 3 fået af vide de skal stå uden foran skranken og 'shanghaie kunderne'.. Men de har fået af vide af bilka, at det må de ikke grundet en masse klager...( Butikken ligger i bilkas indgangsparti ). deres afdelingschef har selv været og meddele det, og er indforstået med det.. Men hvis regionschefen kigger forbi en dag, får de en overhaling hvis de ikke står der ude.. Altså, det er en lille ting men stadig ekstremt ringe at de to 'bosser' ikke lige kan snakke sammen om en så simpel ting?


    Efter hvad jeg kan forstå på min bror er der en masse lignende situationer, hvor de bliver bedt om noget af den ene, men forbudt det af den anden...


    De er pt. også underbemandet i holstebro, da der er en masse der har fået nok af det og er smuttet..

  • Det lyder næsten som de erfaringer, jeg har haft?


    Min 1. gang;


    Jeg køber en 3G telefon (dengang en NEC), men allerede fra først dag viser den sig defekt.. Jeg beholder den i et par uger, inden jeg går ind og klager.. Jeg får da repareret telefonen i løbet af 4 uger, men da jeg får den tilbage melder den stadig fejl..
    - "heldigvis" bliver den stjålet, og mit forsikringsselskab ordner det udenstående med 3.


    Min 2. gang;


    Jeg køber en 3G telefon (dengang en LG), men allerede fra første dag viser den sig defekt.. Jeg beholder den i en uge, inden jeg går ind og klager.. Telefonen skal til rep.. 3 uger efter kommer den tilbage, og den laver stadig samme fejl..
    Jeg henvender mig derfor igen i butikken, som sender den til rep.. Denne gang får jeg udleveret en lånetelefon, men inden jeg når ud af butikken, tænder jeg telefonen og konstaterer fejl på lånetelefonen.. Jeg får den ombyttet til en ny lånetelefon, som viser sig at have samme fejl.. Den 3. lånetelefon viser sig umiddelbart funktionel, og jeg får den med hjem..
    6 uger senere kommer min telefon hjem, og men min lånetelefon er i mellemtiden gået i stykker, hvilket jeg valgte at leve med..
    Jeg henter min telefon, og den virker faktisk i 2 uger (infrarød og anden dataoverførsel virkede ikke, men den kunne BÅDE ringe og sende SMS), hvorefter den igen melder fejl.. På dette tidspunkt opgiver jeg og skrifer til telmore..


    Min 3. gang;


    Jeg fristes igen af 3's dejlige tilbud, og erhver mig en 3G telefon (denne gang Nokia). For første gang i mit liv har jeg en 3G telefon, der faktisk fungerer - i en måned.. Herefter begynder de gamle fejl at dukke op; periodisk slukning, slukning ved stød/ryst, manglende reaktion på keyboard, kan ikke sende MMS, ofte heller ikke SMS, kan ikke modtage opkald, mister forbindelse osv..
    Jeg henvender mig igen og får at vide, at telefonen skal opdateres - det kan gøres hos telecare helt uden papirer. Jeg henvender mig i telecare for at få den opdateret, men jeg får at vide, at det ikke er muligt. Jeg kontakter derfor igen sælger, som herefter giver mig papirer på telefonen. Jeg medbringer den til telecare, som konstaterer, at IMEI-nummeret ikke fremgår, hvorfor de ikke kan reparere telefonen alligevel..
    I min frustration opdaterer jeg telefonen selv, og herefter fungerer den godt i et par uger, inden de førnævnte fejl igen opstår.. På dette tidspunkt er de 6 måneder gået, og jeg kontakter 3.. Jeg forsøger at opsige abonnementet, men da det ikke er mig, der har underskrevet kontrakten, men alligevel står anført som eneste bruger, tillader 3's "kundeservice" at true mig..
    De fortæller mig, at det er strafbart at udgive sig for at være en anden, fortæller at de har båndet samtalen, og at de er klart til at retsforfølge mig..
    Jeg lægger chokeret røret på, og får underskriveren af kontrakten til at opsige abonnementet..


    - jeg har nu igen bestilt telefon hos telmore, og jeg tror aldrig, at jeg tør prøve 3 igen :).. - nogensinde!


    ... dertil kommer de uoverskuelige og uhyrt store regninger, der kommer hver måned.. Med samme forbrug kan jeg klare mig for de 150-200 kr. hos telmore, mens 3 alligevel formår at presse regningen over 500 kr. hver måned.. Jeg forstår ikke hvordan, for jeg benytter aldrig deres ekstra services..

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

    Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().

  • For at gøre det kort: 3 har fungeret fint for mig... Jeg har rundet et år som kunde og det ENESTE problem jeg har oplevet var nummerflytningen som til gengæld tog 7 måneder :boxed:


    De kunne ikke levere telefonen jeg ville have, i min ønskede farve, så jeg fik helt ny af samme slags i 3 uger indtil den rigtige kom hjem!


    Dermed kan jeg udlede af min erfaring at kombinationen 3+service kræver LAAAANG tid og tålmodighed.

    [SIZE=7]MSI MS-6340M Micro-ATX Mainborad Rev. 5.0[/SIZE]
    [SIZE=7]AOpen Geforce2 MX400-V 64MB[/SIZE]
    [SIZE=7]2*128 MB Kingston PC-133 SDRAM[/SIZE]
    [SIZE=7]AMD Duron Morgan 1000Mhz @ 1120MHz, Thermaltake SonicTower[/SIZE]
    [SIZE=7]Razer Copperhead First Edition, Steelpad 4D, Cycon KB-1307[/SIZE]
    [SIZE=7]Sandberg LS-28 2*1W, Trust Silverline Microphone MC220G[/SIZE]
    [SIZE=7]Antec Performance One P180-EU, RaidSonic ICY BOX[/SIZE]
    [SIZE=7]Maxtor 4D040HD2 40GB & Maxtor 6B200PO 200GB[/SIZE]
    [SIZE=7]Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC#2[/SIZE]
    [SIZE=7]Orion 17" Digital Color Monitor TCO 99 Certified[/SIZE]
    [SIZE=7]Codegen 200X1 300W Powersupply[/SIZE]

    Rettet en gang, sidst af Keelfrizer ().

  • Hej.


    Jeg kan slet ikke genkende de dårlige oplevelser folk har haft med 3.


    Jeg har igennem 3½ år haft 3 med bost 199,- mener jeg det hedder. Og hver gang min tlf fon enten er stået af (Hvilket intet har med 3 af gøre) eller er blevet for slidt at se på, har jeg ringet til 3 og spurgt om de have en nogenlunden tilsvarende tlf som jeg kunne forsætte mit eksisterende abonement på.


    Dette har jeg gentaget 3 gange og har kun betalt for den seneste (nokia 6288) kr 199,-


    Eller har de andre været gratis. Dog har de så forlænget mit abonement med 6 måneder. Men dette gør ikke mig noget med sådan en god service.

  • Mange af de ting du snakker om her er jo telefonen der er noget lort og ikke 3.


    At der er problemer med kommunikation til værkstedet tror jeg ikke er enestående for 3. Jeg har oplevet det med: TDC, Telmore, Sonofon og Telia.


    Selv har jeg kun gode erfaringer med 3. Har haft abonnement ved dem i lang tid efterhånden og det hele kører som det skal.


    Så jeg kan kun sige positive ting om dem og deres service. Jeg skiftede min telefon ud til en ny efter at have været ved dem i mere end 6 måneder og har sgu ikke hørt noget som helst om ekstra opkrævning eller andet pis.



    Igen kun positive ting at sige om 3 og deres services.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • jeg ha haft 3 i ca 3 md nu og har ikke haft nogen problemer ikke engang min nr. flytning


    nu har jeg så tabt tlf. og tænkte at det kunne jo være de kunne hjælpe mig med enten en ny billig tlf. eller hjælpemig med at spore den gamle


    jeg arbejder også i bilka dog i vejle og der har de også en stand jeg går først over og spøger dem om de evt kunne spore den da jeg umilbart efter at ha tabt den ringede til den og kunne komme i gennem og de siger til mig at hvis det er rig tig skal jeg ringe til 3 kundeservice or så kan de spore den for mig og jeg spøger ham extra af om det er rigtig og han siger at han er 100% sikker jeg bliver mega glad og tænker ved mig selv at det kunne være mega rart at få den sporet og få den igen


    jeg ringer så til 3 og få svartet at den kan de kun hvis:
    jeg går til politiet og anmelder at den er nakket
    går til forsikringen og siger der det same og så forsikringen vil have den sporet


    jeg ringer til topdanmark som jeg ha forsikring ved og de griner enlig bare lidt af mig og siger a det er tlf ikke dyr eller værdifuld nok til da det fx ikke er en firma tlf og tlf. ikke har kostet over 2500,- i ny pris


    jeg prøver så igen i standen og spørger denne gang om de kan lave en billig mobil til mig på mit nuværende abn. de siger at der skal være gået 6 mdr før jeg kan gøre det desværre men da jeg kender dem godt og snakker rigtig meget med dem tilbyder de mig at jeg kan købe en tlf til "deres pris" (altså ca 50% af hvad den ellers ville koste uden abn.) den billigste de har skal jeg slippe 1500,- for (jeg vil have SE) men de kan ikke en gang "bare" give mig en ny tlf og så for længe mit abn. her den 13/12 hvor jeg har haft mit abn i 6 md der skal jeg komme igen og så kan de først hjælpe mig der


    da jeg tabte min tlf med telia fik jeg en tlf af samme slags og et nyt sim kort inden for 4 dage de skrev at hvis jeg fik den gamle tlf. tilbage skulle jeg bare sende den til dem (jeg fik en dog aldrig tilbage)


    jeg håber sq på at få min "ny tabte" tlf tilbage da det er lidt træls at betale 1200,- for noget som man ikke har

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt


  • Lige angående forsikringen, så betaler jeg hos Tryg lidt ekstra for 0 kr. i selvrisiko, og kan derved få dækket småting som telefon og andet gøgl. Gætter på, at du nok ikke har en selvrisiko på 0 kr. ?

  • Det med at de ikke kan forlænge før der er gået 6 måneder er jo logisk nok. Det vil gøre at du fik en bindings periode over 6 måneder hvilket de ikke må have ifølge dansk lovgivning så det er ikke noget 3 eller noget andet selvskab kan gøre noget ved.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Mange af de ting du snakker om her er jo telefonen der er noget lort og ikke 3.


    Det har alle gange været software fejl. 3 har deres egen software på deres mobiler... det må gøre 3 til noget lort i det her tilfælde. :)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    At der er problemer med kommunikation til værkstedet tror jeg ikke er enestående for 3. Jeg har oplevet det med: TDC, Telmore, Sonofon og Telia.


    Yes. Men 3 kan lade være med at vælge et dårligt værksted, bare fordi det er billigt. Har hørt ansatte sige at der er så mange problemer med værkstedet, men det er det billigste, og derfor bruger de det.


    Havde også et problem med Telekæden engang som tog 5 uger..


    Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Så jeg kan kun sige positive ting om dem og deres service. Jeg skiftede min telefon ud til en ny efter at have været ved dem i mere end 6 måneder og har sgu ikke hørt noget som helst om ekstra opkrævning eller andet pis.


    En anden af mine veninder havde taget hendes telefon med til Bulgarien, og fik den spærret mens hun var afsted. Da hun kom hjem, spurgte hun om hvorfor de havde spærret den, og hun fik at vide at det var fordi de troede den var stjålet. Hun forklarede at hun bare havde haft den med på ferie, og derfor hun havde så stort et forbrug den måned, og hun gerne ville have den åbnet igen. Det måtte hun ikke før hun betalte 2000,- kontant ovre ved dem.


    Da hun fik løn gik hun der over med de 2000,- og fik at vide at sådan kunne man ikke gøre. Hun fik et Giro kort, og så skulle hun vente en lille uge efter hun indbetalte på et posthus før hun kunne få den åbnet.



    Har også fået at vide af en ekspedient at de 25,- som der er på faktureringsgebyr, KUN er der for at tjene lidt ekstra cash.. man får jo en faktura alligevel selv om man er tilmeldt PBS.

  • 3 har ufattelig dårlig dækning. Min kærste har en 3 tlf, ungerne incl mig har telia. Vi har aldrig problemer, men damens 3 tlf er total utilregnelig. Tit modtager hun vores sms´er flere timer senere. Skal siges at vi bor 100 meter fra masten.

  • Har haft samme problem med telmore.. Der skulle den bare sendes hver gang.. Telia gik det hurtigt hos, fik bare en ny, deres service var til gengæld elendig, 7-9-13 går det stadig godt med min 3 telefon :p

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Det har alle gange været software fejl. 3 har deres egen software på deres mobiler... det må gøre 3 til noget lort i det her tilfælde. Smile


    En del af det er ja men de basale ting kommer da direkte fra producenten alligevel. Noget som software til at sende sms er 100% den samme som i en ikke 3 telefon.


    Quote

    Yes. Men 3 kan lade være med at vælge et dårligt værksted, bare fordi det er billigt. Har hørt ansatte sige at der er så mange problemer med værkstedet, men det er det billigste, og derfor bruger de det.


    Havde også et problem med Telekæden engang som tog 5 uger..


    Kan de nemt ja, og du kan betale en større regning det er ikke noget problem, men det vil du jo heller ikke...


    Quote

    Har også fået at vide af en ekspedient at de 25,- som der er på faktureringsgebyr, KUN er der for at tjene lidt ekstra cash.. man får jo en faktura alligevel selv om man er tilmeldt PBS.


    Øh ja det er det fra alle de firmaer som gør det... det er jo langt fra kun 3 det er snart mere reglen end undtagelsen. De skal sætte sms og minut pris ned for at du vælger dem men de skal også kunne løbe rundt.




    Alt i alt så syntes jeg det er en kraftig heads uden at der er voldsomt meget i det. 3 fungere rigtig fint for mig og flere andre som jeg kender der benytter det. Selvfølgelig kan jeg godt se det er træls og du har haft en uheldig oplevelse slet ikke det.


    Min opfattelse af det der bliver skrevet af de forskellige er bare at det er meget overdrevet og at der meget hurtigt kan piskes en stemning op.


    Quote

    3 har ufattelig dårlig dækning. Min kærste har en 3 tlf, ungerne incl mig har telia. Vi har aldrig problemer, men damens 3 tlf er total utilregnelig. Tit modtager hun vores sms´er flere timer senere. Skal siges at vi bor 100 meter fra masten.


    Nu ved jeg så ikke om det er en mast ude på lars tyndskids mark eller sådan noget :) men jeg har absolut ingen problemer med opkald eller sms på min de kommer og bliver afleveret promte.


    Har oplevet problemer med telia hvor de var langsomme.


    Faktisk er min 3 ofte meget hurtigere og nemmere at komme igennem med hvis man er til en stor koncert. Gælder både opkald og sms.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • 3 har ikke styr på en skid :)
    Min bror købte en SE w850i hos 3 på nettet, men det tog for lang tid for dem at sende den, så han stoppede købet, og købte mobilen i en 3 forretning i stedet.
    efter en 1-2 uger kom der en w850i med posten. gratis mobil telefon. nice? :)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W