Kender i dette firma

  • Ligner bare endnu en smart måde at få folk til at købe på kredit, umiddelbart lyder det attraktivt at man kan få sin arbejdsgiver til at køre det over lønnen og dermen spare skatten - men det ændre ikke på prisen af de enkelte vare er svære at gennemskue og at man let kommer til at give en høj overpris for dem.


    F.eks. så skal man have lommeregneren med når man sammensætter en oplevelsespakke og man skal åbenbart bestille før man igen ser den endelige pris.


    Alt i alt, så ville jeg holde mig langt fra dem - når folk ikke oplyser deres reelle priser m.m. er der normalt en grund til det...

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

    Rettet en gang, sidst af jesdals ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB


    Bortset fra det er piv-ulovligt at gøre det sådan..


    Det er tilladt at gøre med det såkaldte "medarbejder-bredbånd", men om Outwave's pakke kan gå ind under det, ved jeg ikke.

  • hejsa...


    Med hensyn til den der oplevelsespakke som i snakker om, så vil man først kunne køre den over ens bruttoløn her efter oktober, da en 42" fladskærm betegnes som et luxus produkt indtil da, men derefter vil den kunne køres over lønen som i siger :)

  • Problemet er bare at du er bundet i så fandes lang tid (kan ikke huske om det var 4 eller 5 år), prisen på internet+telefoni kan sagtens komme BETYDELIGT længere ned. Jeg kan da forestille mig at mig kan få 3mbit/512kbit til 100kr om 1 år uden de store problemer.


    4x12 = 48 måneder af 500kr = 24000kr dertil skal vi så trække de 3mbit internet som jeg har sat til 250kr (fullrate giver 2mbit/1mbit til 250kr) så er vi nede omkring 12000kr, mobilabb er værdiløst da andre selskaber har samme løsninger og det samme går vist for ip-telefonien. Iøvrigt ved du heller ikke hvordan deres stabilitet og support er.


    Så reelt set køber du bare et fjernsyn 40 tommer phillips tv for 12000kr og binder dig til nogle telefonabonnenter i meget lang tid uden at vide hvordan fremtiden bliver. Selvfølgelig skal man tage i betragtning at du ikke skal lomme med det samme hvilken er en fordel, så streg måske 2-3k fra regningen.

  • Jeg har lige hooket mig på, kan se i snakker om Outwave.


    Jeg meldte mig ind sidste måned, havde selvfølgelig lige nogle spørgsmål, for deres oplevelsespakker er virkelige billige.


    De bruger TDC til både bredbånd og mobil, så det fedt nok at det ikke er en eller anden udbyder som ikke har dækning.


    Vild hurtig levering af fladskærmen og mobil (N95), jeg kunne hente den dagen efter, jeg kunne også få den leveret, men så skulle jeg vendte en uge og det gad jeg ikke.


    Jeg fik også en trådløs router ( linksys ) med i pakken - pis jeg havde lige købt en for 3 uger siden - det var nemt at sætte op, så nu kører jeg med Ouwave - eller skulle jeg sige TDC - bredbånd.
    Det er ikke faldet ud endnu og det er ihvertfald et plus, havde Tele2 før og det faldt hele tiden ud pisseirriterende.


    # Yilar
    Jeg har valgt 24 måneder rentefrit for jeg bliver f*** sur hvis jeg skal betale renter, og den er god nok, fakturaen sidste måned var på det de skriver på hjemmesiden, så det er fedt nok.
    Så hvis de ikke noget at byde på om 2 år, så siger jeg dem sku bare op.


    TS : :boxing: