Noobies IP-skilt :)

  • det er sjovt! på Noobies (en bruger) IP-skilt har jeg en forskellig ip-adresse hvergang jeg har slukket og tændt min pc.
    er der nogen er andre der også har det?
    er det fordi jeg har router med firewall?!

  • Quote

    Originally posted by dennisps2
    det er sjovt! på Noobies (en bruger) IP-skilt har jeg en forskellig ip-adresse hvergang jeg har slukket og tændt min pc.
    er der nogen er andre der også har det?
    er det fordi jeg har router med firewall?!


    Den forstår jeg ikke lige ?
    Hvordan skulle vi andre få vores ip vist på Noobie's skilt ?
    Du kan da se din ip adresse under egenskaber for andre computere, local area connetion, support
    Jeg har samme ip her hele tiden og har også router på.

  • jeg tror du misforstår mig lidt :] jeg mente om i også får vist en forskellig ip-adresse på noobie's skilt fra gang til gang, eller om den altid er den samme?


    altså menningen med noobie's skilt er vel at det kan se ens ip-adresse?!

  • Quote

    Originally posted by Psykozen
    du har vel TDC med dynamisk IP?


    er det ikke en god ting så :) så kan man da ikke blive opsporet vel?

  • tror ikke det er en skidt ting at have


    men jo du kan stadig blive sporet på nettet,så du kan ikke gemme dig ;)


    "we are watching you" :D hehe

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Quote

    Originally posted by dennisps2
    jeg tror du misforstår mig lidt :] jeg mente om i også får vist en forskellig ip-adresse på noobie's skilt fra gang til gang, eller om den altid er den samme?


    altså menningen med noobie's skilt er vel at det kan se ens ip-adresse?!


    Forstår den stadig ikke. :] Hvordan skulle vi kunne se vores ip på hans skilt ?

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Forstår den stadig ikke. :] Hvordan skulle vi kunne se vores ip på hans skilt ?


    Nok for at vi bedre ka' huske vores egen ip-adresse :] 8o:baby:

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Nok for at vi bedre ka' huske vores egen ip-adresse :] 8o:baby:


    Var jeg ikke forvirret, blev jeg det lige... *LOL* :))

  • Quote

    Originally posted by dennisps2


    er det ikke en god ting så :) så kan man da ikke blive opsporet vel?


    ahh det er skam ikke det store problem at finde du alligevel ;) hehe


    [BigBrother mode]
    jeg holder øje med dig
    [/BigBrother mode]

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Var jeg ikke forvirret, blev jeg det lige... *LOL* :))



    Find den bruger der hedder NOOBIE - han har i sin signatur en lille figur med et skilt - i det skilt kan du se din IP, din IE version, din Win ver. - det stemmer så ikke altid - men næsten.....

  • Quote

    Originally posted by dkwolf


    ahh det er skam ikke det store problem at finde du alligevel ;) hehe


    [BigBrother mode]
    jeg holder øje med dig
    [/BigBrother mode]


    MuHaHa... MuHaHa... :)) ... he he... ;)


    Men det er da rart at TDC ikke er en af dem der udlevere personlige oplysninger til folk der ikke har ret til dem. Skræmmende nok, så er der nogen der gør det... 8o

  • Quote

    Originally posted by WizZarD



    Find den bruger der hedder NOOBIE - han har i sin signatur en lille figur med et skilt - i det skilt kan du se din IP, din IE version, din Win ver. - det stemmer så ikke altid - men næsten.....


    Tak. Ved godt hvem Noobie er. Kan bare ikke lige se forbindelsen mellem f.eks. min ip og hans skilt. ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Tak. Ved godt hvem Noobie er. Kan bare ikke lige se forbindelsen mellem f.eks. min ip og hans skilt. ;)



    Så klik dog på en af de tråde han er med i og se om din IP ikke står i hans lille skilt.......... :] :] :]

  • Quote

    Originally posted by dennisps2


    er det ikke en god ting så :) så kan man da ikke blive opsporet vel?


    hmmm... skrev jeg også til dig da du spurgte om det i en tidligere tråd :]

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    hmmm... skrev jeg også til dig da du spurgte om det i en tidligere tråd :]


    jo det gjorde du :D jeg synes bare stadig det var lidt mærkeligt at jeg ikke har fast ip-adresse, men konklusionen må være at jeg har dynamisk ip-adresse, det troede jeg bare ikke jeg havde :]

  • Quote

    Originally posted by neo
    men man kan få netkorts man kan skifte den på og så er det sværre at blive fanget


    Er du sikker på det ? :]


    Et lille quote :
    En MAC (Media Access Control) adresse er selve den adresse som fysisk udstyr har. F.eks har netkort, switche, routere MAC-adresser som disse genkender hinanden med. MAC-adresser er altid unikke.


    Og da der er regler for hvordan en mac-adresse skal se ud (fra hvilket firma osv) tror jeg da ikke du bare kan ændre den ?
    Her er lige en liste over hvilke MAC adresser der hører til de forskellige selskaber ;)

  • Quote

    Originally posted by neo
    du kan godt blive fanget fordi at du har en mac adresse (eller hvad det nu hedder) men man kan få netkorts man kan skifte den på og så er det sværre at blive fanget


    hehe ja i din drømme verden er det sikket men ikke her ;)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2