• Jeg har hørt af omveje at HL2 er sprunget læk og at den skulle være ude på nettet. Er der nogle der kan bekræfte dette.



    hvis det er tilfældet kan jeg jo bare sige stakkels Valve

  • Her er ihvertfald en masse info omkring det. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • en fra min klasse påstår at han har det og en anden fra min klasse har sagt at han kender en som har det og sidder og spiller det til hverdag... :rolleyes:


    hvordan det overhovedet kan lade sig gøre fatter jeg hvede af... :rolleyes:8o

  • kan det heller ikke, 1/3 af spillet leakede som sagt igår, så tror ikke at der er nogle chance for at han sidder og gamer det til hverdag... kan vidst højt være tale om demoen til HL2..
    I den leakede ver. af HL2 som skulle være kommet ud igår, forlyder det at mange textures skulle mangle osv. det er "kun" 3 Gb af spillet som nogle har fået fingre i (og Valve påstår at det er 1/3 ... hmmmm 3 x Gb ..aaaaavvvvss da "skal jeg vidst til at ryde op på min Hdd vis det skal være der)

  • Quote

    Originally posted by Avartar
    kan det heller ikke, 1/3 af spillet leakede som sagt igår, så tror ikke at der er nogle chance for at han sidder og gamer det til hverdag... kan vidst højt være tale om demoen til HL2..
    I den leakede ver. af HL2 som skulle være kommet ud igår, forlyder det at mange textures skulle mangle osv. det er "kun" 3 Gb af spillet som nogle har fået fingre i (og Valve påstår at det er 1/3 ... hmmmm 3 x Gb ..aaaaavvvvss da "skal jeg vidst til at ryde op på min Hdd vis det skal være der)


    Det er nu over en uge siden den leakede, det er ved at være en gammel nyhed ;)

  • Jeg har set den der leaked ting...


    Det er ikk noget der er taget fra VALVE...


    Det er fra E3 konvetionen... Alle banerne hedder E3 foran???


    Der mangler mega meget i spillet... Skins og meget andet...


    Men der skulle være en MEGA fed lim pistol som kan lime ting sammen... Tønder og borde osv... Men intet skin til den endnu...


    Koger her på tweak har den der demo...

  • Hvis man siger man spiller det til hverdag er man så lidt en løgner :) Ellers skal man sgu være en syg programmør.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless