Nogen der har fået den bærbar til 840 kr???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gamlejesper
    Ikke nogle?


    Der er nok ikke en eneste tweaker der hopper på det nummer..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tarantula


    Der er nok ikke en eneste tweaker der hopper på det nummer..


    Jeg forstår bare ikke hvad han vil få ud af det, hvis det er et nummer. Alt bliver betalt med kreditkort hvilket betyder at pengene først bliver trukket når varen er afsendt. Det betyder også at du kan få banken til at trække pengene tilbage igen, hvis du ikke får varen.
    Jeg har svært ved at se hvordan man kan blive snydt for sine penge.

  • Jaah, meget kan man jo nok sige om dette, men har i hvertfald tænkt mig at vente og se.


    Synes ligeosm det lyder lidt for godt til at være sandt. bærbaren vil selvf. heller ikke være kæmpe vild, men kunne vel sagtens bruges som afspiller af musik og film i stuen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Jeg forstår bare ikke hvad han vil få ud af det, hvis det er et nummer. Alt bliver betalt med kreditkort hvilket betyder at pengene først bliver trukket når varen er afsendt. Det betyder også at du kan få banken til at trække pengene tilbage igen, hvis du ikke får varen.
    Jeg har svært ved at se hvordan man kan blive snydt for sine penge.


    Nu kan han jo godt sætte pengeoverførelsen i gang (det er jo bare hos normale forretninger at pengene først bliver trukket når varen er sendt), som privatperson har man ikke det store at frygte da banken går ind og dækker det man har tabt (mener jeg), men pengene bliver stadig overført til ham, det er så bare banken som lider et tab, mens han vil stå med rigtig mange X 840kr. på sin konto som en hel del banker verden over så dækker for deres kunder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups


    Nu kan han jo godt sætte pengeoverførelsen i gang (det er jo bare hos normale forretninger at pengene først bliver trukket når varen er sendt), som privatperson har man ikke det store at frygte da banken går ind og dækker det man har tabt (mener jeg), men pengene bliver stadig overført til ham, det er så bare banken som lider et tab, mens han vil stå med rigtig mange X 840kr. på sin konto som en hel del banker verden over så dækker for deres kunder.


    Nej banken lider intet tab, de trækker bare betalingen tilbage.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups


    hvad så hvis han har trukket pengene ud af sin konto ?
    banken ved jo ikke hvornår ens vare er blevet modtaget og firmaet har ret til sine penge, jeg vil tro at firmaet kan råde over beløbet lige så snart de har sat pengeoverførelsen i gang.


    Hvad jeg ved kan de nemt trække penge tilbage igen..

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups


    hvad så hvis han har trukket pengene ud af sin konto ?
    banken ved jo ikke hvornår ens vare er blevet modtaget og firmaet har ret til sine penge, jeg vil tro at firmaet kan råde over beløbet lige så snart de har sat pengeoverførelsen i gang.


    Så får han bare minus på sin konto. Banken kan trække din betaling tilbage, hvis du mener du ikke har fået varen. Så snart de hæver pengene, skal varen være afsendt, og så kan du bare vente og se. Hvis der intet sker ringer du til din bankrådgiver, og får dem til at trække din betaling tilbage.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Så får han bare minus på sin konto. Banken kan trække din betaling tilbage, hvis du mener du ikke har fået varen. Så snart de hæver pengene, skal varen være afsendt, og så kan du bare vente og se. Hvis der intet sker ringer du til din bankrådgiver, og får dem til at trække din betaling tilbage.


    ja, så får han minus på sin konto, men hvis han nu er den store fusker og der på verdensplan er f.eks. 200.000 mennesker som syntes af 840kr. ikke er ret mange penge for en bærbar og bestiller sådan en, så kan han hæve 200.000x840kr eller 168.000.000kr. og forsvinde til et eller andet land som ikke udlevere folk for økonomisk kriminalitet, så vil der være et kæmpe underskud på hans konto når folk begynder at blive bange over at der ikke er sket noget og kontakter deres bank, men han kan jo være lige glad, for han har nu en masse penge og er langt væk.
    det kan også være at han ikke er fusker og folk som har bestilt lige pludselig for en billig bærbar en af døren :)

  • Hvis det er et nummer kan han tjene penge på renter som det allerede er nævnt.


    Når du betaler med kreditkort, er du som dansker sikret, ikke fordi at banken trækker pengene tilbage, men fordi bankes penge er forsikret, så banken og du skal nok få dine penge igen hvis du ikke modtager en vare du har betalt for.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    ja, så får han minus på sin konto, men hvis han nu er den store fusker og der på verdensplan er f.eks. 200.000 mennesker som syntes af 840kr. ikke er ret mange penge for en bærbar og bestiller sådan en, så kan han hæve 200.000x840kr eller 168.000.000kr. og forsvinde til et eller andet land som ikke udlevere folk for økonomisk kriminalitet, så vil der være et kæmpe underskud på hans konto når folk begynder at blive bange over at der ikke er sket noget og kontakter deres bank, men han kan jo være lige glad, for han har nu en masse penge og er langt væk.
    det kan også være at han ikke er fusker og folk som har bestilt lige pludselig for en billig bærbar en af døren :)


    Uanset hvad, vil du aldrig miste penge på det. Hans bank vil måske, du og din bank vil ikke.


    @Deef, jo banken kan trække pengene tilbage. Hvis du er i tvivl kan du jo prøve at kontakte din bank og spørge. Min bank (sydbank) har intet problem med at trække betalingen tilbage. Det er jo der kreditkortets styrke kommer vedrørende online handel. ALLE beløb betalt med kreditkort kan trækkes tilbage.