2 betjente stukket ned på Amager..

  • http://ekstrabladet.dk/112/article329844.ece


    Faktisk pænt skræmmende.. Dem der hørte indslaget i TV2 hørte så min brors kollega - min egen tidligere kollega Michell kommentere dagens episode i telefonen.


    Man kommer lige til at tænke en smule over det faktisk.. Det kunne jo lige så godt være flyttefolkene fra Kongens Fogede / Vanløse Flytteforretning der var blevet stukket som de 2 betjente :rolleyes:


    Og nu er jeg jo tidligere kollega med de 2 der var ude, og gode venner med den ene, og i familie med den anden. Min bror var sq lidt rystet da han kom hjem fra arbejde, efter den tur :)


    Hvad siger i til den slags? Synes personligt at det er ganske fair at manden blev skudt!

  • De så ikke specielt glade ud da jeg gik forbi, men det var så os da der kun var 2 patrulje vogne.. Det var ret vildt, de afspærrede et godt stykke rundt om og fyldt ud med mandskabsvogne.. Men drama var der nu ikke noget af.. Det mest dramatiske var sådan set pressen der kørte en del for stærkt i de små gader..


    Men de handlede jo som det ser ud nu, i nødværge, så ka ikke se at statsadvokaten skulle kunne finde noget at påtale..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Sry for dobbelt post. (men vi har jo ikke nogen delete knap) :D


    du laver en del dobbelpostS? :P


    til topic :D


    Ja jeg syns det er helt fair den måde betjente har reageret..
    Det er korrekt af Betjentene og der er ikke så meget at snakke om...
    de blev trods alt stukket, inden de skød.
    ja skræmmende er det.. så nu må vi se hva der sker..


  • Det med dobbelt post sker når enten min mus spasser ud og så klikker den fem gange i træk eller sådan noget :crazyeyes:


    Eller også er det fordi det går lang tid med at få smidt indlægget op også klikker jeg igen og så er der lige pludselig to... men mods og admins må da meget gerne slette dem ;) Havde jo selvfølgelig selv gjort det hvis vi havde haft en delete knap :D :D Vi vil have den tilbage :D

  • Den eneste fejl de lavede, var at du skulle have skudt ham i hovedet...

    This post has been edited 176 time(s), it was last edited by FarFar^


    The Answer to Life, the Universe, and Everything = 42