Ny tlf. ødelagt på mystisk vis! garanti?

  • Hey!


    Har mig sådan en HTC S710, som jeg købte for lige godt en 1½ måned siden.. Mega fed telefon, som også var ret dyr.. Men min S710 valgte lige at give op her i weekenden.. Har aldrig tabt den eller givet den nogle slag.. Ville så lige tage den op af lommen for at se hvad klokken var også ser jeg at displayet er flækket .. :rolleyes: Og det ser ud til at komme nede fra joysticket ! Coveret har ikke en eneste ridse eller nogen former for hakker overhovedet, heller ikke lommeridser!


    Hvad gør jeg så ? - Den er bare flækket sådan udenvidere.. :S Altså ikke ved nogen former for slag eller noget.. Dækker garantien ? Man kan også se på den at den ikke har fået nogle slag for den fejler virkelig ingen ting !


    Den er købt i en TDC forretning uden abb.

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

    Rettet en gang, sidst af FonZi ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Hmm, prøv at høre dem ad nede i TDC butikken, og forklar dem det hele.


    Det lyder godt nok usædvanligt at et mobildisplay bare sådan flækker af sig selv. :boxed:


    Ja! Har heller aldrig oplevet noget lignende.. Men har lidt på fornemmelsen at endten så var min en mandags model, eller også var den bare ikke færdig udvilket da de udgav den.. For der var mange små fejl på den.. F.eks. kunne slider mekanismen rykke sig en lille smule når den var i bund uden at være stram.. Også kunne gummi dutten der skulle sidde i lader stikket ikke side i uden den selv hoppede ud igen.. Og gummi dutten til hukk. kortet bullede udad midt på.. :rolleyes:

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

    Rettet en gang, sidst af FonZi ().

  • Mener jeg læste et indlæg på modaco, skrevet af en der havde været ude for det samme med en S710.
    Giv dem kniven og få den lavet, det lykkedes ihvertfald for ham så vidt jeg husker.

  • Hey...
    nu arbejder jeg i tdc, og jeg har ført set at det har været en skruge der har været overspændt ved displayet, men det er ikke noget man skal regne med... hvis du kommer ned med den, og forklare hvad der er sket, så siger de 99% sikkert at det er selvforskyldt, det ville jeg sige... at du f.eks. har lænt dit op af en bord eller noget i den stil..


    men for at sende den ind, på garenti, koster det dig ikke noget, men hvis de finder ud af det ikke er frabikantens skyld, koster det dig min. 299kr at sende den ind.
    tekninernes løn, som du ksla betale, og så får du et tilbud om hvad det vil koste at rep.


    Såå prøv at snakke med dem nede i tdc. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FonZi


    Ja! Har heller aldrig oplevet noget lignende.. Men har lidt på fornemmelsen at endten så var min en mandags model, eller også var den bare ikke færdig udvilket da de udgav den.. For der var mange små fejl på den.. F.eks. kunne slider mekanismen rykke sig en lille smule når den var i bund uden at være stram.. Også kunne gummi dutten der skulle sidde i lader stikket ikke side i uden den selv hoppede ud igen.. Og gummi dutten til hukk. kortet bullede udad midt på.. :rolleyes:


    Det er en HTC...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB


    Det er en HTC...


    Hehe ja der er godt nok nogle af dem der virker lidt halv færdige når de udgiver dem..

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Jeg oplevede præcis det samme på min Nokia 7373, var inde i en TDC forretning og de ville have 1200kr for at lave det (Sagde ekspedienten). Fandt heldigvis en side hvor jeg kunne få repration og ny skærm til 600kr.