Var lige en tur i bilka

  • Quote

    Originally posted by Shooqer
    FlexQ og jeg var lige en tur i bilka igår


    Bilka havde lige et knaldgodt sodavands tilbud :)



    Well, som ansat i bilka kan jeg da røbe at i ikke er de eneste der er gået fra butikken med den mængde sodavand, var på arbejde i søndags da fødselsdagen gik i gang, der var eddermame mange der slæbte hele vogne ud med kun 1,5 liters :ph34r:


    Men det sjoveste er helt klart det tilbud der er på bananer (10 for 9,50 kr), det er sq ærgeligt man ikke må tage billeder i bilka. Hvis der har været tomt for bananer i butikken i 20 minutter kan der hurtigt stå 20 husmødre og trippe, og når så der bliver kørt en palle bananer ind blir den først rippet hele vejen fra lageret, hen til frugt og grønt afdelingen, og derefter er der bare kamp til stregen rundt om pallen. Det er simpelthen et syn for guder at se folk kæmpe om billige bananer :))


  • ROFL :)) Man skulle næsten overveje at placerer sig taktisk tæt på frugt afdelingen i en campingstol og så ellers bare foreberede sig på at blive underholdt.

  • Quote

    Originally posted by VDK
    Det er ihvertfald et godt køb! Men var der slet ingen mængdebegrænsning på tilbudet, eller gik du bare igennem en masse gange?


    Max 20 flasker pr kunde...


    Købte 20 i går, og skal have 20 mere igen i morgen :)


    Ville også have haft i dag, men droppede det pga jeg havde lukkevagt, og ikke gad bruge min pause på det... ;)

  • Det er nu også sjovt at se hvor mange franske hotdogs der bliver smidt efter kunderne på en enkelt dag.


    ½ pris - 10 kr. pr. stk.

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Originally posted by Slammand
    Det er nu også sjovt at se hvor mange franske hotdogs der bliver smidt efter kunderne på en enkelt dag.


    ½ pris - 10 kr. pr. stk.


    Under halv pris. ;) Normal pris 22,- ;)


    Men ja... vi har vel ligget på en 500-600 om dagen i Viborg.. :S

  • Quote

    Originally posted by Zlinky


    Under halv pris. ;) Normal pris 22,- ;)


    Men ja... vi har vel ligget på en 500-600 om dagen i Viborg.. :S


    Det var ikke så meget.
    1500-1600 i Skalborg :crazyeyes:
    Folk er skøre

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Originally posted by Slammand


    Det var ikke så meget.
    1500-1600 i Skalborg :crazyeyes:
    Folk er skøre


    Yeah, nu nakker jeres Quickfood alene også vores Bistro og Quickfood omsætningsmæssigt. ;)